Nu Online
Momenteel zijn er 25 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Lies
alternatief voor vermenigvuldiging
Hey bruidjes,Ik ben op zoek naar een leuk alternatief voor de klassieke vermeniguvuldigingsdansen. We willen de keuze van danspartner vrij laten. We dachten evt. na de openingsdans nog een slow te doen en de eretafel uitnodigen (via boodschap van de ...
Andere Reacties: 2 6-4-2007 8:34:22

daisy
vierkante trouwboekjes?
hallo,er is hier nog een onderwerp over, maar wou het voor de zekerheid hier nog eens zeggen: heeft er iemand ervaring met boekjes voor de trouwmis, niet de klassieke A5 maar eens iets anders: vierkant bv.tips/commentaar welkom!!
Andere Reacties: 17 5-4-2007 22:37:07

Ann
Bruidstaart
Dag medebruidjes, Ik heb eens een vraagje over de taart 's avonds. Wanneer wordt de taart naar binnen gebracht en zoeken jullie er een speciaal liedje op. Hopelijk kunnen jullie mij tips geven!Groetjes
Andere Reacties: 4 5-4-2007 20:12:54

tamara
taxi's
Hoi medebruidjes,ik heb nog steeds kopzorgen met het vervoer. Ik vond het idee van de bus van rederij limburgie geniaal, maar die heef maar een capaciteit van 35 personen en we zijn met 45 :(Nu dacht ik om iedereen dan toch maar zelf tot daar te late...
Andere Reacties: 2 5-4-2007 19:37:15

daisy
waar kleine flesjes wijn?
hallo,nog een vraagje ivm wijnflesjes als bedankje.enig idee waar ik deze kan kopen? ik weet dat er in de colruyt zijn maar is dit te doen?
Andere Reacties: 3 5-4-2007 18:55:37

Peter
Aan het werk
Wie mij aan het werk wilt zien, kan morgen 6 april naar het paasklokbal komen in het cultuurcentrum van Sint- Lievens-Houtem.groetjesPeterwww.discobarkarmelietje.net
Andere Reacties: 2 5-4-2007 15:49:47

Lies
boompjes huren
Hallo allemaal,Ik las in een aantal topics dat jullie boomjes huren voor aan de kerk. Zelf vind ik dit ook super, met een mooi wit lintje in ofzo ... Zijn dat dan buxusboompjes?Maar waar huren jullie die boompjes? Kan dat gewoon bij een bloemist??Gro...
Andere Reacties: 3 5-4-2007 15:42:29

Valery
website
Goedemiddg dames,wij trouwen op 15 september.Ik had graag een website gemaakt met daarop de uitnodiging, informatie ivm hotels, mogelijkheid om te reageren wie er komt, de huwelijkslijst en nog vanalles.Heeft iemand enig idee waar ik zo'n website kan...
Andere Reacties: 9 5-4-2007 12:51:16

debbie
sandalen onder een trouwkleed
hallo medebruidjes heb een vraagje over het dragen van sandalen onder een bruidsjurk heb gisteren een mooie sandaal gezien en heb ze ook gekocht he"t zijn ook witte maar nu vraag ik me af of er nog bruidjes zijn die sandalen dragen en of jullie ...
Andere Reacties: 2 5-4-2007 12:16:57

Sofie
ervaring met D&A?
hey, heeft er iemand ervaring met D&A uit zele?alvast bedankt,Sofie
Andere Reacties: 1 5-4-2007 8:51:52

Antonietta
Videografen: All video Works / Studio Zwaan
Hallo bruidjes,Heeft iemand van jullie misschien ervaring met videograaf All Video Works (merksem) of Studio Zwaam (keerbergen)? Positieve & negatieve ervaringen zijn meer dan welkom!groetjes en succes met de voorbereidingen!Antonietta25/08/2007
Andere Reacties: 2 5-4-2007 8:23:42

Tiziana
6 maanden getrouwd
Hallo,Aanstaande zaterdag ben ik 6 maanden getrouwd en dat gaan we lekker vieren onder ons 2-tjes. Ik ben op zoek naar een leuke cadeau om hem mee te verrassen.Alvast bedankt.Groetjes,Tiziana07-10-2006
Andere Reacties: 2 4-4-2007 17:01:59

cynthia
locatie fotoreportage omgeving Schilde
Hoi!Kent iemand een mooie locatie voor onze fotoreportage in de omgeving van Schilde? Bij mooi weer hebben we keuze genoeg, maar we zoeken nog een binnen-locatie voor het geval het weer wat minder zal zijn.Bedankt alvast!
Andere Reacties: 10 4-4-2007 13:25:12

daisy
geen sjaal of vestje voor bruidsjurk??
Hallo,Ik ben vandaag eindelijk zover geraakt dat ik bruidsjurken ben gaan passen. en nooit verwacht, bij de eerste jurk die ik aantrok was het raak! ik heb maar 3 jurken gepast en bleef bij mijn eerste!het is er een van Mathyro, omdat ik niet meteen ...
Andere Reacties: 11 3-4-2007 23:04:35

Debby
Lingerie Poirier
Hey allemaal,Ik heb mij gisteren en vandaag geïnformeerd over de lingerie van Poirier, meer bepaald het setje afgewerkt met swarovski steentjes en met het opschrift 'honeymoon' of 'just married. Aangezien er hier nog bruidjes naar op zoek waren...
Andere Reacties: 9 3-4-2007 18:10:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...