Nu Online
Momenteel zijn er 70 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Jona
snoep voor kindjes
HeyWordt dat nog gedaan? Dat kindjes bloemetjes komen afgeven na het gemeentehuis of kerk? En dat ze dan snoepjes krijgen? Ik had van dit fenomeen nog nooit gehoord eigenlijk. En vraagt het koppel deze kindjes? En de bloemetjes? Hoe gaat dit in zijn ...
Andere Reacties: 8 22-4-2007 12:48:37

mieke
getuige vragen
Hallo!Weet er iemand originele manieren om mijn zus als getuige te vragen?Groetjes,Mieke
Andere Reacties: 5 22-4-2007 11:04:04

mieke
Getuige vragen
Hallo!Volgend jaar gaan we trouwen en dit jaar mag ik zelf getuige zijn op de trouw van mijn nicht. Ben heel origineel gevraagd en vond dat geweldig. Ik zou dus zelf mijn zus ook op een originele en lieve manier vragen.Iemand ideetjes?Groetjes, Mieke
Andere Reacties: 0 22-4-2007 11:03:31

Cindy
geschenkjes getuigen & ouders
Hallo,wij zijn druk op zoek naar winkels waar we geschenken voor de getuigen en de ouders kunnen vinden. Regio Limburg. Weet er iemand een goede winkel? We denken aan een beeldje of een glaswerk met tekst op.Groetjes Cindy en Klaas
Andere Reacties: 0 22-4-2007 10:40:25

bieke
prijs snoepjes makro
wij willen snoepjes gaan kopen voor onze snoepzakjes, maar vragen ons af of het de moeite is om tot Makro te rijden. Als het daar niet zo veel goedkoper is, moeten we de trip niet maken en kunnen we misschien ook ergens in de buurt gesteld raken. Hoe...
Andere Reacties: 4 22-4-2007 10:29:29

Caroline
Drukker Vlaams-Brabant/Oost-Vlaanderen gezocht
Een vriend van ons heeft een tekening gemaakt om op de voorkant van onze uitnodigingen te zetten. We dachten er aan om een donkere kaart te nemen en dan in zilver de tekening er op te laten drukken. Waar kan je zoiets laten doen in Vlaams-Brabant of ...
Andere Reacties: 2 21-4-2007 18:54:34

sabrine
snoep
Beste bruidjesWij voorzien een geschenkje voor de kindjes na onze huwelijksviering. Graag hadden we rode, zachte snoepjes in de vorm van een hartje(niet zuur!)gegeven, weet iemand waar ik dit kan kopen?Dank bij voorbaat
Andere Reacties: 6 21-4-2007 17:19:14

Cindy
tekstje voor ouders en gastenboek
hallo iedereen!Is er iemand die een mooi tekstje weet als bedanking voor de ouders? En is er ook iemand die een leuke tekst weet om in het gastenboek te plaatsen? Alvast bedankt!Cindy01/06/2007
Andere Reacties: 1 21-4-2007 15:37:44

virginie
Prima Donna ? Afspraak of vrijblijvend???
Moet je bij prima donna in deerlijk een afspraak maken of kan je vrijblijvend eens gaan?En moet er al een voorschot gegeven worden bij de eerste keer of vragen ze pasgeld of zoiets?Alvast bedankt
Andere Reacties: 2 21-4-2007 11:16:34

petra
vrijzinnige viering + originele tafelnamen
Dag Bruidjes,Wij trouwen op 14-7, dat komt dus steeds dichter bij ;-) Ik ben nog op zoek naar mooie teksten voor onze vrijzinnige viering. Als iemand zin heeft om haar boekje door te sturen: petra-en-stijn@scarlet.be ! Ik ben ook nog op zoek naar ...
Andere Reacties: 1 21-4-2007 10:26:27

Dolores
haarspeldjes
Beste allemaal,op onze trouwdag heb ik ervoor gekozen mijn haar los te laten hangen. Nu had ik echter graag een aantal "steentjes" pareltjes, strass,... in mijn haar gestoken. Dus eigenlijk zou het een klein clipske moeten zijn. Ik heb al h...
Andere Reacties: 10 21-4-2007 10:13:33

Evi
weet er iemand een goed adresje voor airbrush tanning?
Hallo iedereen,Ik zou graag een beetje kleur hebben op mijn trouwdag. Ik ben nu nog heel erg bleek en het zou veel mooier zijn onder mijn jurk als ik toch een beetje bruin was.Ik ben niet zo voor zonnebanken, ik heb dit wel nog nooit gedaan maar zou...
Andere Reacties: 2 21-4-2007 1:11:26

dorien
wat moet ik nu doen?!
hallo iedereenik weet het allemaal niet goed. was van plan mijn vriend ten huwelijk te vragen maar sinds ik die beslissing heb gemaakt,zijn er meer spanningen dan dat we overeen komen...wat zou ik nu doen? er voor blijven gaan of uitstellen,maar ik z...
Andere Reacties: 7 20-4-2007 18:22:19

Stephanie
Bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ben het soms beu)
Hallo, bedankt voor de toffe reacties. ik heb hier echt veel aan. Het doet deugd te weten dat er toch mensen zijn die me begrijpen.Ik hoop dat ieder van jullie een aangename en nooit te vergeten huwelijksfeest en leven nadien hebben.Jullie zijn de ma...
Andere Reacties: 0 20-4-2007 16:40:20

Fieke
Tekstje voor overleden grootvader
Meisjes,Betrekt er iemand van jullie soms de overleden grootouders bij de misviering? Zo ja, hebben jullie soms een voorbeeld van een tekstje dat kan ingevoegd worden in het misboekje en waar voegen jullie dit stukje in?Alvast bedankt.Groetjes,Fieke7...
Andere Reacties: 4 20-4-2007 15:21:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...