Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

K
Leuke openingsdans
Hallo,Wij trouwen eind mei. Mijn vriend en ik zijn beide geen dansers. Toch hadden wij graag onze gasten verrast door een originele openingsdans te brengen. Wij zouden het ook fijn vinden om tesamen met de suite, een dansje in te oefenen dat we dan t...
Andere Reacties: 2 29-4-2007 17:02:27

LIEN
Grote schuur in De Haan
Hallo,kent er iemand '(De) Grote Schuur' in De Haan?Ik heb ze leren kennen via Internet(www.degroteschuur.be) en op het eerste ogenblik sprak ze me enorm aan. Wat zijn jullie bevindingen of opmerkingen en is het eten er lekker?Alle reacties zijn mee...
Andere Reacties: 3 29-4-2007 15:10:32

Karolien
Trouwjurk
Hei bruidjes! Ik trouw pas in augustus 2008 maar ben nu wel al aan het rondkijken naar trouwkleedjes. Ik heb gisteren een bruid gezien met een prachtige jurk van Rembo! Hebben jullie enig idee welke prijscategorie dit is? Waarschijnlijk iets zoals Li...
Andere Reacties: 9 29-4-2007 15:02:35

debbie
en dan nog de zaal opkuisen pffff !!!??
hoi bruidjes, ik zit met een groot probleem. althans dat vind ik toch. wij houden ons feest in een plaatselijke parochiezaal.normaal komt er iemand die zaal voor je poetsen achteraf tegen meerprijs.heb contact opgenomen met deze mensen en nu willen d...
Andere Reacties: 6 29-4-2007 14:41:26

Claudia
auwauw schoenen inlopen
met dit weer m'n nieuwe trouwschoenen inlopen is geen pretje! :-) Ik heb prachtige schoentjes gekocht maar wat een krengen zeg! Ik hoop maar dat ze nog goed uitrekken want als ik hier een hele dag op moet lopen ga ik op blote voeten staan dansen hoo...
Andere Reacties: 13 29-4-2007 14:21:38

Claudia
ober/garcon voor kleine receptie in de tuin
hoi iedereen, wij gaan onze huwelijksviering in de tuin doen voor een klein maar intiem gezelschap. Vóór de viering bieden we de familie koffie en broodjes aan, en na de viering een kleine receptie met champagne, wijn, fruitsap, chips, ... ...
Andere Reacties: 0 29-4-2007 14:15:39

evelien
vriesdrogen west-vlaanderen
weet er iemand waar je je boeket kan laten vriesdrogen en hoeveel dit ongeveer kost?Komen ze het zelf ophalen..;groetjes,evelien29/06/07
Andere Reacties: 2 29-4-2007 13:24:14

LIEN
EERLIJKE MENING HOF TER MUDE
HALLO, hier ben ik nog eens over 'mijn beruchte' zaal Hof ter Mude. Gisteren ben ik enkele andere zalen gaan bezoeken en ik stel vast als er een redelijke groep genodigden zijn (ruim 250) is het niet zo evident om een zaal te vinden. Ikzelf vraag m...
Andere Reacties: 3 29-4-2007 13:12:24

Kelly
Aan Veroniek
Veroniek,Ik had je beloofd om vandaag of morgen mijn informatie door te mailen, maar ik heb per ongeluk je mailadres verwijderd.Geef je me even terug een seintje?Groetjes,Kelly vannoten
Andere Reacties: 0 28-4-2007 21:12:37

Marisa
geschenk ouders
Hallo toekomstige bruid(egomm)en,Wij zijn van plan als geschenk voor onze ouders een vergrote foto in kader te geven op het avondfeest. Onze fotograaf zou die foto de dag zelf nemen en dan ontwikkelen thuis en dan 's avonds ze komen brengen.In de ker...
Andere Reacties: 3 28-4-2007 20:55:53

Klaartje
Misboekje afdrukken
Hey iedereen,ik weet dat dit al enkele keren in het forum is besproken geweest, maar ik heb enorm veel problemen om mijn misboekje af te printen. Ik heb alles opgemaakt in Word, in A4-formaat. Alles komt uit, maar als ik iets verander, moet ik alles ...
Andere Reacties: 1 28-4-2007 13:56:30

Caroline
@ Nathalie Meirezonne (bis!)
Dag Nathalie,Ondanks je verontschuldigingen over je voortdurende reclameboodschappen en je belofte ermee te stoppen (zie topic gestart door Sissi op 25/04), ga je er gewoon mee door.Vakmensen die niet van hun woord zijn, lijken mij erg onbetrouwbaar....
Andere Reacties: 5 28-4-2007 10:16:43

Evi
vraagjes over de zonnebank
Hey medebruidjes,Ik ben gisteren voor de eerste keer in mijn leven onder de zonnebank geweest. Ik trouw op 23 juni en ben zo bleek dat ik echt wel een beetje kleur wil hebben want anders is dat absoluut niet mooi met mijn witte kleed. Ik ben gewoon...
Andere Reacties: 3 27-4-2007 22:37:37

evelien
collega's vragen naar avondfeest
wij geven geen aparte receptie, wel een avondfeest met onze gasten (zo'n 50 tal) nu is mijn man van werk veranderd en blijkbaar is het daar de gewoonte dat je de collega's vraagt naar het feest. (zo'n 13 man + de echtgenoten)We weten niet echt wat we...
Andere Reacties: 12 27-4-2007 21:08:07

Christel
geen bloemen wel presentje
Hallo iedereenwij hadden als cadeautip laten drukken op een klein kaartje:een huwelijkslijst vol met geschenken kunnen we voor u niet bedenkenbloemen zouden niet misstaan, maar verwelken terwijl we op reis gaanwilt u ons toch opfleuren, schenk ons da...
Andere Reacties: 5 27-4-2007 15:07:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...