Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Valerie
Aanbrengen van de trouwringen
Hoi,Hoe brengen jullie de trouwringen aan?Doen jullie dat door de bruidskindjes een kussentje te laten dragen of hebben jullie leukere ideeën.Dank u.
Andere Reacties: 7 11-5-2007 9:50:43

Tania
geen vrijgezellendag?
Hallo iedereen,Mijn verloofde en ik hebben allebei absoluut geen zin in een vrijgezellendag of avond. Dat klinkt misschien gek, maar hij heeft geen zin in een zatte of gore bedoening, en ik heb geen zin om allerlei stupide opdrachten van vriendinnen ...
Andere Reacties: 18 10-5-2007 22:39:29

amalia
Kosten kerkelijk huwelijk
Wat kost een huwelijksmis in Limburg? Heeft iemand hier een idee van?Dank je wel
Andere Reacties: 9 10-5-2007 22:07:24

Evi
waarmee insmeren als je vanonder de zonnebank komt om je huid terug te hydrateren?
Hallo medebruidjes,Ik had even een vraagje. Ik ben het niet gewoon van onder de zonnebank te gaan, is nu de eerste keren dat ik ga om een beetje kleur te hebben tegen mijn trouwdag.Maar met wat smeer je je het best in nadat je vanonder de zonnebank ...
Andere Reacties: 4 10-5-2007 19:43:23

Christel
vriendien meebrengen
Hallo iedereenOnze uitnodigingen zijn al een tijdje weg.Nu had ik iedereen uitgenodigd met partner of echtgenoot.Maar nu vraagt een collega me hier (die uitgenodigd is voor het avondfeest) of ze met een vriendin mag komen omdat ze geen vriend heeftWo...
Andere Reacties: 11 10-5-2007 17:37:39

lien
Kwaad en ontgoocheld...
Hoi,Een paar dagen geleden heb ik hier een berichtje gepost in verband met onze foto's, die we niet konden uitvergroten. We zijn vandaag eindelijk bij onze fotograaf geraakt tijdens mijn middagpauze. t Was een heel verhaal, en t kwam er op neer dat z...
Andere Reacties: 11 10-5-2007 16:31:59

Valery
Wij hebben nog geen vervoer?
Hoi bruidjes,wij hebben nog geen vervoer.Eerst dachten we aan aparte wagens (we hebben een suite van 24 personen), maar we moeten na de mis van Kortrijk naar Oostende. En dat lijkt ons nogal ver om allemaal zo alleen te zitten.Een bus is een optie, ...
Andere Reacties: 2 10-5-2007 16:28:23

Lies
kleine en volwassen bruidsmeisjes met 1 outfit?
Hallo!Bij onze trouw zijn er 2 kleine nichtjes en 2 volwassen vriendinnen van mij bruidsmeisjes. Nu zijn we op zoek naar iemand die zelf kledij kan maken en dus 4 outfitjes die heel erg op elkaar lijken wil/kan maken of een winkel waar we zoiets kunn...
Andere Reacties: 0 10-5-2007 16:07:04

lien
Vermelding hotel?
Hoi bruidjes,Onze feestzaal is gelegen naast een hotel (eigenlijk allemaal van hetzelfde). Nu leek het mij interessant om aan de mensen die van ver (Brussel) moeten komen, te laten weten dat ze eventueel een hotel kunnen boeken als ze dat wensen. Hoe...
Andere Reacties: 4 10-5-2007 15:14:27

Fieke
Uitnodigingen zijn de deur uit!
Hello,Gewoon even zeggen dat onze uitnodigingen sinds dinsdag de deur uit zijn en dat ik vandaag al de hele dag overstelpt ben met super positieve reacties! Ik ben ontzettend blij!!!Een vriendin van mij is grafisch ontwerpster en zij heeft de uitnodi...
Andere Reacties: 7 10-5-2007 14:09:47

debbie
uitverkoop trouwjurken !! voor diegene die nog steeds op zoek zijn
hey bruidjes was aan het surfen op het internet en kwam dit tegenwww.bruidsshop.nl !de hele maand mei uitverkoop van jurken van -40 tot -80 % de jurken beginnen vanaf 199 euro. op=opvond dat ik dit hier moest vermeldengroetjes debbie 10-08-07
Andere Reacties: 2 10-5-2007 10:10:37

Peggy
Welke muziek hebben jullie gekozen voor de viering?
Hey iedereen,1 van de laatste punten die we nog moeten afwerken is de muziek kiezen voor in de kerk.Er zal iemand komen zingen en we mogen de liedjes opgeven. Nu zijn mijn wederhelft en ik helemaal niet zo thuis in deit onderdeel.Misschien kunnen jul...
Andere Reacties: 8 10-5-2007 8:56:37

Tess
tafelbenamingen
Hey bruidjeswij trouwen 8 september en ben opzoek naar leuke namen voor de tafels in te delen. Weten jullie ietske leuk???groetjestess
Andere Reacties: 5 10-5-2007 7:59:19

K
Stola of tule?
Hallo,Wij trouwen eind mei. Ik vroeg mij af of jullie een stola of tule voorzien bij jullie bruidskleed of niet?
Andere Reacties: 8 9-5-2007 21:28:17

bieke
binnenlocatie regio Turnhout-Beerse-Vosselaar-Merksplas-Ravels-...
wie heeft er een ideeke om binnen foto's te nemen in omgeving van Beerse, Vosselaar, Turnhout, ... Wij hebben een beetje schrik van de regen voor de moment en vrezen dat onze andere plannen in t water gaan vallen!merci voor de tips alvast!Bieke16&...
Andere Reacties: 4 9-5-2007 17:43:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...