Nu Online
Momenteel zijn er 83 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Krista
uitverkoop bruidhuis Jagré!!
Hoi,Voor de vrouwen die nog op zoek zijn naar een trouwjurk heb iets interessants gezien in Antwerpen.Toen ik langs de Turnhoutsebaan reed zag ik dat Bruidshuis Jagré gaat verhuizen en uitverkoop doet. Dacht dat het wel interessant zou zijn om t...
Andere Reacties: 4 21-5-2007 17:06:17

Nathalie
aankoop wijn
Hallo,Wie kent er goede witte en rode wijnen? Wat betalen jullie gemiddeld per fles wijn?voor 250 man, zou ik dan toekomen met 150 flessen witte wijn en 50 flessen rode wijn?Groetjes,Nathalie
Andere Reacties: 7 21-5-2007 15:58:29

Ellen
tafelaanduiding
hallo,Mijn vriend en ik trouwen binnen 5.5 week en ik heb nog steeds geen originele manier gevonden om de tafels aan te duiden wie kan mij helpenellen ( 30/06/2007)
Andere Reacties: 3 21-5-2007 15:01:36

Lina
Budget ???
Oke ik probeer het nu eens zelf, want op de computer van Nathalie blijft haar naam verschijnen, ze heeft mij voorgedaan hoe ik hier een bericht kon posten, nu probeer ik het eens zelf:Dag bruidjes!Wij gaan ook stilaan starten met de trouwvoorbereidin...
Andere Reacties: 7 21-5-2007 14:28:48

Lina
Budget ???
Oke ik probeer het nu eens zelf, want op de computer van Nathalie blijft haar naam verschijnen, ze heeft mij voorgedaan hoe ik hier een bericht kon posten, nu probeer ik het eens zelf:Dag bruidjes!Wij gaan ook stilaan starten met de trouwvoorbereidin...
Andere Reacties: 3 21-5-2007 14:28:46

Nathalie
Budget ???
Dag bruidjes!Wij gaan ook stilaan starten met de trouwvoorbereidingen, maar we moeten alles zelf bekostigen dus we zouden graag eens een gemiddelde schatting hebben van het budget dat nodig zal zijn... Ik heb op het forum al veel gezien dat de helft ...
Andere Reacties: 6 21-5-2007 13:54:37

lien
videograaf kortrijk
Hoi hoi,Door al mijn omstandigheden met onze fotograaf, wil ik toch voor alle zekerheid op zoek gaan naar een nieuwe videograaf. Kent er iemand een goeie en betaalbare videograaf uit de buurt van kortrijk?Groetjes!Lienhttp://lienetghafour.bruiloftsit...
Andere Reacties: 1 21-5-2007 13:51:06

evy
getrouw
hoi bruidjes allemaal,dit weekend is het gebeurt op 19 mei zijn we getrouwd.het was super goed weer fantastisch.de live muziek in de kerk van DSO music was gewoon af kippenvel moment.de fotograaf Casauwers uit wilrijk heeft dat ook prachtig gedaan.fo...
Andere Reacties: 6 21-5-2007 12:18:14

Sheron
Kasels voor kort haar
Beste bruidjes,Ik heb al kort/half-lang haar gehad en ik ga voor mijn trouw ni speciaal beginnen doen en het te laten groeien. Maar nu zit ik met een probleem, mijn haar is niet lang genoeg op op te steken en ik moet er dus iets anders mee doen... He...
Andere Reacties: 2 21-5-2007 11:58:15

Ann
dilemma: vervolgbericht van 16 mei
Dag bruidjesHeel erg bedankt voor jullie steun en begrip in jullie reacties waaruit blijkt dat ik echt niet alleen sta met mijn verhaal. Ik heb er dit lange weekend (nog maar eens) goed kunnen over nadenken. De meningen waren duidelijk verdeeld. Ik b...
Andere Reacties: 6 21-5-2007 11:41:34

veerle
bedankjes ouders en getuigen
hoi, ik ben opzoek naar een leuk bedankje voor de ouders en de getuige..wij geven aan de gasten een foto mee op het avondfeest maar voor ouders en getuigen wil ik wat anders. wou een kaars met een huwelijksfoto maar vindt niemand die ons zoiets de da...
Andere Reacties: 2 21-5-2007 10:51:31

Kristien
aan Phyllis: onze dj en videograaf
Phyllis,Ik weet niet of je nog op de site bent want ik hoor al een tijdje niets meer van je.Toch wil ik je bedanken voor de tips die je gaf over de keuze van onze dj en video.Je vroeg me iets te laten weten en dit is onze keuze geworden.Als dj nemen ...
Andere Reacties: 0 21-5-2007 9:04:54

Lies
slogan spandoeken
Hallo,Dit weekend trouwen vrienden van ons. We zijn nog volop aan het zoeken naar leuke slogans om op spandoeken aan hun voorgevel te hangen. Iemand ideetjes??Bedankt!
Andere Reacties: 2 21-5-2007 8:46:16

Sofie
Tekst receptieboek
Hallo medebruidjes,Zaterdag is het eindelijk onze dag. Zoals zovelen zullen wij in de zaal ook een receptieboek leggen waar familie en vrienden iets kunnen inschrijven. We zijn nog op zoek naar een leuk tekstje voor op de eerste pagina. Wie heeft er ...
Andere Reacties: 1 21-5-2007 7:46:17

tamara
wie spreekt waar af?
Hoi medebruidjes, ik weet niet goed wat gebruikelijk is, hoe regelen julie het volgende:wij wonen al samen, en gaan ook hier blijven de nacht ervoor, dus mijn vriend komt mij niet uithalen. Onze ouders en zussen komen tot hier voor we naar het gemeen...
Andere Reacties: 6 20-5-2007 23:19:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...