Nu Online
Momenteel zijn er 87 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Lindsay
Aan An die morgen in Lede trouwt
Hey AnOm welk uur trouwen jullie morgen voor de kerk?Ik ben zelf van Lede, en zou graag even komen kijken.Groetjes Lindsay
Andere Reacties: 8 25-5-2007 11:36:59

Bie
dia- of powerpointvoorstelling door familie ineengestoken op avondfeest
Hoi allemaal,Hebben jullie er een idee van of iemand van jullie familie "iets" in elkaar gaan steken voor op het avondfeest, zoals een fotovoorstelling van "het leven van de bruid en bruidegom tot hiertoe"?Ik moet zeggen, ik zou d...
Andere Reacties: 6 24-5-2007 23:13:16

patricia
brute pech gezondheid
wij trouwen 16 juni niet zo lang meer . ben al een tijdje ziek , iets met mijn schilklier, op zich niks ernstig kwestie van het hormoon op peil te houden via medicatie , maar nu al van februari ook zijn mijn ogen aangetast door die ziekte en ik dacht...
Andere Reacties: 12 24-5-2007 22:03:48

kim
vanaf welke leeftijd op het feest?
Hallo,zijn er bij jullie op het avondfeest kinderen bij? En vanaf welke leeftijd dan?Mijn broer zou zijn kindje 's avonds ook willen meenemen. Hij is dan 4,5 jaar. Aangezien hij ook één van mijn bruidskindjes is én mijn petekindje is h...
Andere Reacties: 11 24-5-2007 19:03:20

kim
Stress???
Hallo iedereen,gewoon een vraagje..zijn er nog zo van die stresskippen als ik? Wij trouwen op 25/08/07, nog drie maanden dus en ik ben nu al hypernerveus! Loop heel de tijd al enorm gespannen rond en doe bijna geen oog meer dicht..heb ook altijd maar...
Andere Reacties: 9 24-5-2007 18:48:56

Jotje
bruidsaccessoires
Heyla, Mijn kleedje heb ik gepast, maar ben nu op zoek naar enkele accesoires... Ik dacht dat je dit in de winkel zelf kon krijgen, maar ben dit in alle spanning vergeten te vragen. 'k Moet onder andere nog panty's hebben... Kunnen jullie een winkel...
Andere Reacties: 3 24-5-2007 18:30:08

lien
Drukker staat nu wel heel definitief vast
Amai amai,Een tijdje geleden had ik nog gekozen voor de Nieuwe Grafiek, maar door de negatieve reacties die ik hier op het forum gelezen had, ben ik toch weer beginnen twijfelen. Ik ben dan navraag beginnen doen hoeveel receptiekaartjes en kaartjes v...
Andere Reacties: 3 24-5-2007 15:51:19

Greet
dipje door make-up
Ik had het nooit gedacht maar 9 dagen voor onze trouw loopt er dus toch nog (iets kleins) mis. Ik had een afspraak gemaakt om mij te laten maquilleren op mijn grote dag door iemand van mylène. In ruil daarvoor moest ik dan zo'n avond organiseren...
Andere Reacties: 10 24-5-2007 15:20:29

Eve
TEKST
Hallo , wij trouwen op 8 juni en ik ben nog steeds aant werken aan de tekst die ik ga voorlezen voor mijn ventje ,maar ik geraak er niet uit .Kan iemand voorbeelden geven
Andere Reacties: 2 24-5-2007 10:34:45

sofie
hoeveel schuimwijn voorzien bij receptie
hoi,zoals zovelen hier trouwen wij op 07/07/07 nu dat deze datum korter bijkomt zijn wij volop bezig met de laatste voorbereidingen, gisteren zijn we al eens een kijkje gaan nemen in de zaal om onze tafelindeling uit te testennu had ik volgende vraag...
Andere Reacties: 7 24-5-2007 9:54:42

Elke
Huwelijkskaars regio Aalst-Geraardsbergen
Hallo,Weet er iemand waar je in de buurt van Geraardsbergen- Aalst huwelijkskaarsen kan kopen? Liefst niet te duur.Groetjes Elke
Andere Reacties: 6 24-5-2007 9:07:07

nele
bedanking ouders
Dag bruidjes(in spe),Ik les hier vaak over bedanking ouders. Maar ik heb een probleempje. Mijn vriend heeft geen ouders meer, ik heb ze nog beide.Ik zou mijn ouders ook willen bedanken de dag van de trouw, maar ik voel me schuldig tegenover mijn vr...
Andere Reacties: 8 24-5-2007 8:08:22

kim
hoe "bedankje" per koppel geven?
Hallo iedereen,wij zijn aan het twijfelen of we een "bedankje" per koppel of per persoon zouden voorzien...hoe doe je dit praktisch?Hoe geef je aan dat er maar één voor twee mensen bedoeld is? Gaat er niemand één te veel...
Andere Reacties: 4 24-5-2007 0:04:53

mieke
feest animatie
hallomijn zus gaat deze zomer trouwen en we zouden graag met een paar vrienden iets doen op het huwelijks feest. heeft iemand originele of gewoon leuke ideetjes? het zou wel niet te lang mogen duren.alvast bedankt
Andere Reacties: 0 23-5-2007 18:57:14

maeve
From this moment
wij gaan volgend jaar trouwen en hebben al sinds het begin van onze relatie onze openingsdans gevonden, ik zal voor allen die geen openingsdans vind hier de tekst onderzetten. Shania twain is een super zangeres wel en dit is een van haar beste maar m...
Andere Reacties: 4 23-5-2007 16:58:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...