Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

marjolijn
vuurwerk openingsdans
Zijn er mensen die vuurwerk (zo van die fiesters naast het podium of iets anders) gebruiken tijdens de openingsdans. Ik heb dat eens op tv gezien en vond dat prachtig. Maar waar zou je dat kunnen bekomen? Doen jullie iets speciaals tijdens de opening...
Andere Reacties: 3 30-5-2007 13:08:50

els
7-7-7
Zijn er nog Limburgers-wereldburgers die op 7-7-7 trouwen?Waar zoal?Gewoon uit nieuwsgierigheid!
Andere Reacties: 4 30-5-2007 13:00:47

Els
Afloop: gasten vragen die je niet kent
Hey,Een tijdje geleden plaatste ik op dit forum een berichtje ivm het vragen van gasten die je niet kent. Mijn schoonmoeder wou 17 personen vragen die wij niet kenden.Gisteren hebben we er een (hopelijk laatste) discussie over gehad en we hebben haa...
Andere Reacties: 5 30-5-2007 8:42:18

Véronique
Nagelstudio omgeving Brasschaat
Hallo mede-bruidjes,Ik heb heel lang getwijfeld maar wil voor ons huwelijk toch mooie nagels. Kennen jullie soms een goede nagelstudio in de buurt van Brasschaat? Kunnen jullie me misschien ook helpen met het verschil tussen gelnagels en acrylnagel...
Andere Reacties: 2 29-5-2007 23:15:47

yasmine
Zakdoek ? (geen handtas, geen zak in jurk?)
Hallo - hoe lossen jullie het op dat je geen zakdoek in je jurk kan stoppen? wat doe je dan bij een emotioneel moment in de kerk of in de gemeente?(je kan moeilijk een doos kleenex onder je stoel verstoppen ;o) )alvast bedankt voor jullie advies!groe...
Andere Reacties: 7 29-5-2007 22:27:59

yasmine
Zakdoek ? (geen handtas, geen zak in jurk?)
Hallo - hoe lossen jullie het op dat je geen zakdoek in je jurk kan stoppen? wat doe je dan bij een emotioneel moment in de kerk of in de gemeente?(je kan moeilijk een doos kleenex onder je stoel verstoppen ;o) )alvast bedankt voor jullie advies!groe...
Andere Reacties: 1 29-5-2007 22:27:53

Eva
Wanneer de eerste x gaan kijken / passen
Hallo allemaal, ik heb even een vraagje. ik trouw op 14/06/08 nog een hele weg af te leggen dus. Nu is de vraag, wanneer gingen jullie voor de eerste x kijken voor een kleed mochten jullie al metteen passen. Ik ben van plan om bij linx in hasselt te ...
Andere Reacties: 7 29-5-2007 20:50:51

Eva
Mag ik voor de kerk trouwen
Ik heb mijn communie vroeger niet gedaan (mocht niet want mijn moeder was niet katholiek) Ik ben wel gedoopt. Mag ik nu wel voor de kerk trouwen? Of hoe zit dat? groetjes
Andere Reacties: 5 29-5-2007 20:00:23

marjolijn
tekstje gastenboek
Weet iemand een leuk tekstje om in het begin van het gastenboek te zetten? Of een site waar ik zo'n tekstjes kan vinden?Groetjes
Andere Reacties: 1 29-5-2007 18:08:09

valerie
gastenlijst
hallo iedereen,Ik ben bezig met onze gastenlijst en ik vroeg me iets af. Nodigen jullie de partners van de collega's ook uit? Wij wilden eerst een drink geven voor de collega's, maar uit eindelijk gaat dat misschien nog meer kosten dan dat we ze uit...
Andere Reacties: 8 29-5-2007 17:34:57

Miet
KOETS - regio Leuven
Hey,Wij zouden graag in een mooie koets trouwen. wij trouwen in Heverlee. Heeft er iemand een idee waar ik dat kan vinden. Heb al wat 'gegoogeld' maar vind niets terug in de buurt.groetjes!
Andere Reacties: 2 29-5-2007 16:39:22

Angie
Stress afblazen!!!!
Dag medebruidjes,Ik heb lang getwijfeld of ik al dan niet mijn probleem op dit forum zou zetten maar uiteindelijk dacht ik dat het me misschien zou helpen het van me af te schrijven. Eerst en vooral weet ik niet hoe het met jullie gesteld is maar ik ...
Andere Reacties: 13 29-5-2007 14:01:25

Marijke
Wie trouwt op 01 september 2007?
Dag iedereen.. Puur uit nieuwsgierigheid:Wie trouwt ook op 01 september 2007??En waar ergens? :-))Greetz, Marijkenog 3 maandjes te gaan...
Andere Reacties: 14 29-5-2007 12:54:26

olivier
vervoer??: oldtimers, sportwagen, koets
hallo, betreffend het vervoer. Kent er iemand adressen, namen waar je oldtimers, of sportwagens kan huren. Dit voor de regio Oostende (west-vlaanderen), het adres mag er ook iets buiten zijn.Alvast bedankt voor de reactiesgroetjes, olivier
Andere Reacties: 1 29-5-2007 12:44:47

Isabelle
kindvriendelijke feesten
Wie heeft ervaring of kan mij helpen aan een lokatie of leuke ideeen voor een trouwfeest waar ook kinderen welkom zijn.Wijzelf hebben namelijk 3 kleine kinderen tsn 1 en 6 jaar en willen hen daar optimaal bij betrekken. We hadden gedacht aan een fees...
Andere Reacties: 1 29-5-2007 11:34:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...