Nu Online
Momenteel zijn er 88 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Katleen
triestig....
Hey bruidjes,Wordt er zo triestig van, het lijkt alsof er altijd mensen moeten zijn die er niet gelukkig met zijn dat wij trouwen...Eerst de ex-vriendin van men vriend die hem constant zegt dat hij zijn leven vergooit en niet mag trouwen( omdat zijn ...
Andere Reacties: 6 28-5-2007 10:44:46

Veroniek
Namen menukaartjes
Hoi allenWij gaan onze naamkaartjes, voor op de tafels, zelf schrijven (calligrafie).Nu zitten we met het probleem dat we niet goed weten hoe we ze erop moeten zetten...Vb. 'Tante Marie' (of nonkel...) of gewoon 'Marie'Net hetzelfde bij de grootouder...
Andere Reacties: 2 28-5-2007 8:48:27

wendy
accessoires
Hallo bruidjes op heel wat engelse en nederlandse sites zijn echt geweldige spulletjes te vinden voor je trouwdag.weet iemand misschien ook een winkel of een site van belgiê waar vanalles leuks te krijgen is zoals bedrukte bedankjes en versierin...
Andere Reacties: 0 27-5-2007 22:04:45

Marisa
even mijn hart luchten - suite...
Hey iedereen,mag ik eventjes mijn hart luchten..Even korte schets van onze planning:13u start huwelijksviering - einde voorzien om 15u.Van 15u tot 16u: naar de feestzaal met een oldtimerbus die slechts 55 km/u. kan doen (van Izegem naar Jabbeke)16u.:...
Andere Reacties: 4 27-5-2007 16:32:11

Sophie
Boxy's (traiteur)
Hallo mede-bruidjes,Kent iemand van jullie traiteur Boxy's? Zo ja, kunnen jullie mij daar enig idee van prijs range geven en positieve/negatieve kritieken.Alvast bedankt,GroetjesSophie
Andere Reacties: 1 27-5-2007 12:48:11

Jona
Nog iemand zenuwen?
Hey iedereen, nog 3 maanden en het is zover! Wij trouwen op 18 augustus, en ben al vollop zenuwachtig! Ik heb zelfs 's nachts al nachtmerrie's! En alles is al zo goed als geregeld en toch heb ik het gevoel dat ik constant dingen vergeet. Hebben julli...
Andere Reacties: 7 27-5-2007 12:39:47

vicky
een zekere Delphine van west-vlaanderen als visagiste
Hey blijkbaar wordt er hier een zekere Delphine aangeprezen als visagiste in west-vlaanderen.Heeft er iemand wat meer gegevens over deze persoon, website ?
Andere Reacties: 0 27-5-2007 12:11:38

Maaike
aan Isabelle: gegraveerde kader
Dag Isabelle,Ik las in een ander topic dat jullie een kader hebben laten graveren met jullie namen om die aan je ouders te geven.Waar heb je dat laten doen, als ik zo nieuwsgierig mag zijn?Alvast bedankt voor de info.Maaike
Andere Reacties: 0 27-5-2007 11:55:03

Selma
nog een paar kilootjes kwijt
Ik ben de afgelopen weken wat aangekomen (toch wel 3 tot 4 kilo) door stress en dergelijke. Hoe kom ik die nu makkelijk (en snel uiteraard) kwijt??Groetjes Selma
Andere Reacties: 5 27-5-2007 11:10:16

petra
liedje reclame dash
Beste bruidjes,Ik ben op zoek naar het liedje van de laatste dash reclame. Heeft iemand een idee wie dat zingt en hoe het heet?Alvast bedankt!Petra14-7-2007
Andere Reacties: 1 27-5-2007 10:54:27

Mieke
Help.... Annulatieverzekering
Hallo,IK heb slecht nieuws...Mijn broer ligt in het ziekenhuis, en het ziet er niet goed uit.We trouwen in september en ik had mijn broer als getuige...Ik weet dat die angst en twijfel tg dan heel groot zal zijn, is hij erbij of niet..Daarom weet ik ...
Andere Reacties: 5 27-5-2007 9:18:31

kim
Miss Kelly
Hoi, ben vandaag voor de eerste keer jurken gaan passen en heb meteen mijn droomjurk gevonden!! Best wel gek eigelijk, meteen de eerste keer de juiste jurk vinden. Hopelijk heb ik de juiste keuze gemaakt door ze meteen te kopen... maar ik voel dat di...
Andere Reacties: 6 26-5-2007 21:27:57

Jotje
Iemand ervaring met DJ sweeby ( west-vlaanderen)?
HalloIemand ervaring met DJ SWEEBY? Hij komt bij ons draaien, maar heb nog geen contact opgenomen. Hoe lang op voorhand doe je dit eigenlijk het best? groetjes Jotje
Andere Reacties: 4 26-5-2007 19:07:41

Debby
Onvoorziene omstandigheden
Hallo iedereen,Nog maar 26 dagen te gaan en het is zover. Ben wel een beetje in paniek eigenlijk. Ik ben op 20 april al voor mijn eerste pasbeurt geweest voor mijn kleed. Ze hadden alles al afgespeld en gingen het eerst driegen. Wat kom ik de volg...
Andere Reacties: 7 26-5-2007 17:34:14

Kelly
Dagindeling
Hallo allemaal,Wij trouwen pas in september 2008, maar zijn al bezig met de voorbereidingen.Ik vroeg me af hoe jullie je dagindeling hebben bekomen.Wij willen namelijk:- burgerlijke trouw- kerkelijke trouw- intiem eten met familie- receptie- avondfee...
Andere Reacties: 8 26-5-2007 16:48:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...