Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

melissa
bedankjes
hallo zijn er soms mensen die een idee hebben welk cadeau je zou kunnen geven aan je ouders en dan nog iets anders voor de getuigengroeten
Andere Reacties: 2 31-5-2007 19:49:41

Sofie
AAN CAROLINE: GELUKSPOPJEs
hallo,ik heb geleze dat je gelukspopjes gebruikt voor je misboekje.hoe pak je dat precies aan?kun je me een voorbeeldje toesturen?sohanssens@yahoo.com
Andere Reacties: 8 31-5-2007 18:56:36

anna
huwelijk buitenland
hallo medebruidjes,ik wil eigenlijk vragen of er nog bruidjes zijn die op 4 augustus dit jaar huwen, wij trouwen dan , en wij trouwen in italie!we huwen daar voor de wet in een prachtig kasteel in de stad, en ons feest is in een mooi hotel met pracht...
Andere Reacties: 0 31-5-2007 17:56:22

Jotje
goede bloemist
Hallo, Ik ben nog op zoek naar een goede bloemist voor bruidsboeket;viering;corsage. Iemand positive ervaringen? Heb er al een aanal rondgebeld, maar die zitten al volzet of zijn in verlof... Regio West - Vlaanderen, groetjes en Merci!
Andere Reacties: 1 31-5-2007 17:04:40

lien
Morgen drukker! - Direct proefdruk?
Hoi bruidjes,Morgen gaan we naar de drukker. Onze uitnodigingen zijn af, de drukker is beslist, dus we kunnen er aan beginnen. Ik wil langsgaan om nog eens zeker te zijn van de papierkeuze, en daarna zou ik graag een proefdruk willen laten doen. Nu w...
Andere Reacties: 8 31-5-2007 16:23:18

Lies
pfff stressen!!
Hallo iedereen,Ik heb even een dipje en wil het even van me afschrijven...Zaterdag (2 juni) trouwen we! Ik heb alles tot in de puntjes geregeld en toch maak ik me zenuwachtig voor de zaken die ik zelf niet in handen heb. Mijn schoonmoeder heeft een w...
Andere Reacties: 11 31-5-2007 15:15:15

Lies
aan BIEKE die trouwt op 7-7)7 (vermoed ik!)
Dag Nichtje!Alvast een dikke proficiat met jullie huwelijk, had er via tante Els al wel eens iets van gehoord, heel tof!En best wel grappig dat we elkaar hier tegenkomen! Mag ik nu aannemen dat jullie komen de 30e?! En meesmullen of meeknutstelen aan...
Andere Reacties: 0 31-5-2007 15:13:31

marjolein
kapsel
Kan iemand mij sites bezorgen met mooie bruidskapsels?Marjolein
Andere Reacties: 3 31-5-2007 14:48:53

Selma
nog 100 dagen!!
Vandaag nog 100 dagen voor de trouw. Echt spannend begint het nu te worden!! We hebben er echt veel zin in, maar ik heb het idee dat we nog zoveel moeten regelen.Maandag naar pastoor voor onze ondertrouw. En volgende week donderdag voor ondertrouw bi...
Andere Reacties: 10 31-5-2007 13:08:15

melissa
Salons De Vrede
hallo allemaal,zijn er nog mensen die hun feest doen of gedaan hebben in Salons De Vrede. Wat zijn jullie ervaringen hier mee want ik heb al gehoord dat ze zeer streng zijn dat je bv.: niet met de servetten mag zwaaien. groeten melissa
Andere Reacties: 1 31-5-2007 12:33:50

melissa
20/07/2007
hallo veronick,de meeste uitnodigingen zijn van ons al 2 weken de deur uit enkel de buren en de collega's moeten er nog krijgen. de rest van de voorbereiding zijn practisch gedaan. ik moeten enkel nog een keer mijn kleed gaan passen en nog eens een b...
Andere Reacties: 1 31-5-2007 12:31:11

Ilse
bruidjes in de blok en examens?
Hoi,Ik heb de indruk dat ik één van de jongere exemplaren op deze site ben (of één van die mensen die maar op de schoolbanken blijft plakken)... Toch vroeg ik me af of er nog bruidjes zijn die nu examens tegemoet gaan, en even (vo...
Andere Reacties: 13 31-5-2007 10:46:30

Claudia
bescheiden feest met 80 pers
hoi iedereen,we hebben uitgerekend dat we aan zo'n 85 personen gaan komen voor ons avondfeest (zonder diner). We hadden oorspronkelijk op zo'n 120 gerekend. Nu vraag ik me af of dit niet te "weinig" is? De zaal is zeker geen te grote zaal z...
Andere Reacties: 10 31-5-2007 10:44:15

dina
ouders bruidskindjes?
wat doen jullie met de ouders van de bruidskindjes? laten jullie hen ook de hele dag op het feest of ??? gr dien
Andere Reacties: 6 31-5-2007 8:46:06

dina
ouders bruidskindjes?
Andere Reacties: 0 31-5-2007 8:45:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...