Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

karolien
openingsdans
Wij zijn op zoek naar een originele openingsdans. Die wat ambiance meebrengt, maar ook niet te moeilijk is voor ons. Iemand ideetjes?
Openingsdans Reacties: 2 26-1-2014 13:16:07

eline
corsage mannen
Hellow ladies, Ik heb een vraagje over de corsage bij mannen. Wordt dit nog gedaan? En enkel voor de bruidegom of ook voor de mannen in de suite? ik heb geen idee of dit nu ouderwets is of niet. Groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 4 26-1-2014 12:09:42

jessica
Keuze Fotograaf brugge
Lieve medebruidjes, bruidegom, Wij zijn volop op zoek naar een fotograaf voor onze trouw en hebben een selectie gemaakt van volgende 3 fotografen: - Mr. And Mrs flash - Jan darthet - weddings by Lilly Omdat wij geen ervaring hebben met de fotografe...
Fotografie Reacties: 3 26-1-2014 11:47:36

Annelies
Korte/halflange jurk
Dag bruidjes, Gisteren ben ik voor het eerst winkels gaan afschuimen op zoek naar de perfecte jurk. Hoewel ik prachtige dingen heb aangehad, heb ik toch niets gekocht. Ik ben namelijk op zoek naar een korte jurk (of kort vooraan, ietsje langer achte...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 26-1-2014 10:37:51

Romina
binnenlocatie fotoreportage gezocht!regio roeselare izegem kortrijk
Wij zijn op zoek naar een binnen locatie voor als het slecht weer is. Dit mag ook een showroom zijn kasteel, fabriek... in regio izegem roeselare kortrijk... iemand ideeën?
Locaties - Fotografie Reacties: 3 26-1-2014 9:27:49

Kelly
Bedankingen, ouders, getuigen en bruidskindjes
Lieve Bruidjes, Ik ben nog op zoek naar originele bedankingen voor de getuigen en de bruidskindjes. Voor onze ouders gaan we waarschijnlijk een zelf geschreven tekst en een trouwfoto afgeven op onze trouwdag zelf. Eventueel leuke ideetjes??
Ideeën Reacties: 2 26-1-2014 9:22:47

Eline
Rode loper
Heeft er iemand een rode loper om te kopen of te huren?
Ceremonie Reacties: 1 25-1-2014 23:22:19

Jorien
Fotolocatie Leuven
Wij zijn op zoek naar een locatie regio leuven voor onze foto's. Liefst eentje binnen en eentje buiten. Je weet nooit dat het regent...
Fotografie Reacties: 3 25-1-2014 22:49:03

marissa
Op zoek naar iemand die mijn kapsel en make-up kan doen op mijn trouwdag...
Hallo iedereen, ik ben op zoek naar een betaalbaar iemand die mijn haar en make-up kan doen op mijn trouwdag. Heb mij al zot gezocht maar kan precies niemand vinden ln de buurt van Tienen- Leuven. Kunnen jullie mij soms helpen, ben ten einde raad.....
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 25-1-2014 21:58:57

wim
kostuum huren of toch kopen
Een vraagje, word dat dikwijls gedaan een kostuum gehuurd voor de bruidegom ?Ik ben niet zo een kostuum drager, en daarom zou ik mij misschien eentje willen huren of eentje goedkoop kopen.Weet er iemand een goed adres waar ik een mooie en moder...
Kledij - Bruidegom Reacties: 4 25-1-2014 19:35:16

jonina
krijtbordjes
pieps wie weet war ik ze kan vinden? kleine krijtbordjes of van wie mag ik ze lenen misschien? lieve groetjes
Voorbereiding Reacties: 5 25-1-2014 18:51:45

Anila
DJ gezocht voor 05/07/2014 regio Gent
Hallo, Wij zijn op zoek naar een DJ regio Gent voor ons trouwfeest op 05/07/2014. Iemand suggesties?!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 12 25-1-2014 18:08:50

jonina
gas voor ballonnen+ gelukspoppetjes
piep Wie kan mij eventjes helpen... Ik zoek gas voor ballonnen en liefst schappelijk qua prijs en liefst in de omgeving van Limburg? (Hasselt*Lummen) Gelukspoppetjes (bruidspaar)? geef je een paar per koppeltje of ? alvast bedankt voor jullie hu...
Voorbereiding Reacties: 8 25-1-2014 17:47:49

Sarah
Twijfels trouwjurk
Hoi,Eind augustus ging ik mijn trouwjurk kiezen. Toen was ik echt superblij over m'n keuze.. maar hoe meer tijd er passeert hoe meer ik begin te twijfelen. Nu heb ik dan ook nog een foto gezien op facebook van iemand met mijn jurk aan...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 25-1-2014 14:05:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...