Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tina
Tiegem Bos
Zijn hier mensen die gaan trouwen in Tiegem bos of getrouwd zijn in Tiegem bos? Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Locatie Reacties: 0 21-1-2014 11:51:44

Dorien
Feestzaal De Herthoeve - Merksplas
Hoi, Iemand ervaring met feestzaal De Herthoeve in Merksplas? Zelf feest gedaan of als gast? Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 21-1-2014 9:49:49

Nicky
betaalbare suite kledij
hallo, Wij zijn opzoek naar betaalbare suite kledij max 300 euro... en het moet kobalt blauw zijn.. weten jullie soms enkele winkels waar we dat kunnen vinden? Alvast bedankt!
Kledij - Suite Reacties: 4 21-1-2014 9:40:36

wendy
vraagje voor de mensen met candy bar en snoepbedankjes
Hallo allemaal, even een snoep vraagje, we geven als bedankjes kleine potjes met snoepjes,Welke snoepjes gebruiken jullie? dacht aan de kleuren rood wit (thema kleur) of alle kleuren door elkaar.(daar is de twijfelaar weer :-))Waar halen jullie de s...
Voorbereiding Reacties: 2 21-1-2014 9:27:26

Dorien
doe nou even normaal
Ok meiden, dit moet me even van het hart en daarna probeer ik het los te laten. Tijdens het laatste kerstfeest is er ruzie ontstaan (nou ja het zat er al aan te komen) tussen mijn beide nonkels. De ene is (braaf gezegd) een eikel en de andere heeft...
Voorbereiding Reacties: 6 21-1-2014 8:45:26

Caroline
Kapper aan huis regio Hasselt
Hallo! Ik ben op zoek naar een kapper/kapster regio Hasselt - Borgloon die aan huis kan komen op 17 mei (make-up is reeds geregeld). Heeft er iemand suggesties? Alvast bedankt! Caroline
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 21-1-2014 8:26:10

inneke
colbert kids
Hallo, weet er iemand waar ik goedkoop colberts/blazers voor jongens kan vinden? ik heb echt geen zin om er mega veel geld aan uit te geven, hoeveel keer zullen ze nadien het nog dragen. maar mijn zoontjes willen perse eentje dragen, dus...ik op zoek...
Kledij - Suite Reacties: 3 21-1-2014 3:13:01

samantha
Hulp nodig bij tekst uitnodigingen!!
Wie oh wie kan ons helpen met onze tekst in elkaar te steken :) Ons programma ziet er als volgt uit: 11.00u wettelijke trouw (waar we alleen de naaste familie en getuigen uitnodigen, en daarna ook een fotoshoot samen doen en serveren dan een lunch...
Uitnodigingen Reacties: 3 20-1-2014 23:31:21

Isabelle
Vrouwen in suite
Dag allemaal. Vraagje... wij hebben twee mannen tekort in onze suite, aangezien enkele van mijn vriendinnen nog vrijgezel zijn. We hebben dit voor een deel kunnen oplossen met het uitnodigen van extra mannen, maar nu zijn onze 'beste vrienden' uitgep...
Ceremonie Reacties: 4 20-1-2014 22:21:07

debora
dessertenbuffet
Hallo meiden,Hier ben ik nog eens!Ik ben in onderhandeling voor het dessertenbuffet, maar vraag me echt af hoeveel ik zou bestellen?We hebben een snoepbuffet staan (hebben 12 tot 18 snoepjes per persoon gerekend)Daarna ...
Voorbereiding Reacties: 2 20-1-2014 22:20:36

bride
Ceremoniemeester gezocht in limburg
Hallo bruidjes , Ik ben op zoek naar een Ceremoniemeester die onze trouw kan begleiden volgend jaar Juni,iemand die zorgt voor alles,voor het versieren van beiden huizen,de rode loper, volgauto's... En liefst iemand die schappelijk is in prijs!! Ka...
Ceremonie Reacties: 4 20-1-2014 22:16:34

Annelies
trouwschoenen
Dag allemaal, Morgen ga ik naar Van Loock in Zandhoven kijken voor trouwschoenen. Ik kijk er erg naar uit! Groetjes van een excited bruidje!
Voorbereiding Reacties: 5 20-1-2014 21:54:10

Mieke
goedkoop kostuum uit Nederland
Hey bruidjes, Gisteren ons kostuum gaan ophalen in Sluis daar we een bestelling hadden geplaatst op Otto.nl en ze niet in Belgie leveren.  Past als gegoten en is mooi afgewerkt, voor 169 euro hebben we een zesdelig kostuum nl.twee broeken (brui...
Kledij - Bruidegom Reacties: 1 20-1-2014 21:40:23

gerda
parelarmband
Iemand enig idee waar ik tegen een redelijke prijs een armband van echte parels kan kopen? Mag ook een internetadresje zijn. Alvast bedankt voor de suggesties.
Kledij - Accessoires Reacties: 6 20-1-2014 21:37:03

Jessie
Trouwuitnodiging laten ontwerpen
Hallo allemaalWij hadden graag een uitnodiging laten ontwerpen. Mijn verloofde is eigenlijk een boerenzoon. Dus ons thema is  de boerderij. Nu hadden we het idee voor 2verliefde koe'tjes op onze uitnodiging te laten zetten. Maar ik we...
Uitnodigingen Reacties: 7 20-1-2014 19:21:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...