Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kim
feestzaal provincie antwerpen
Hallo allemaal, kennen jullie leuke feestzalen in Antwerpen waar je de catering zelf mag kiezen?
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 17-1-2014 16:15:20

Naomi
Wanneer uitnodigingen versturen?
Hallo allemaal, Wanneer zouden wij best de uitnodigingen versturen?  Wij trouwen 2 augustus, dus eigenlijk midden in het vakantieseizoen. Velen willen dus hun vakantie op tijd boeken, dus wanneer kan ik dan best de uitnodigingen versturen? Ieman...
Uitnodigingen Reacties: 7 17-1-2014 16:10:53

Naomi
GEZOCHT: Rode loper?!
Hallo allemaal, Ik zoek een rode loper die ik buiten kan leggen zonder dat hij weg waait van ongeveer 15 tot 20 meter lang. Kan iemand mij misschien helpen?  Liefst wel iemand in Limburg ergens rond regio Tongeren - Hasselt Dankuwel 
Voorbereiding Reacties: 3 17-1-2014 15:10:26

kIM
Fotoplaat mdf decoreren
Beste, Mijn verloofde en ik zouden graag op het feest 's avonds foto's van ons tentoonstellen aan vrienden en familie. Wij hebben hiervoor al twee mdf platen in huis gehaald. Hoe decoreer ik deze het beste? Verven? Maar dan moet ik ook al een primer...
Voorbereiding Reacties: 5 17-1-2014 14:35:34

jeroen
Trouwbeurs expo Gent
Is er hier toevallig een firma die nog toegangskaarten heeft voor deze trouwbeurs ? MVG Jerry2000_be@hotmail.com
Voorbereiding Reacties: 0 17-1-2014 14:25:42

Marjan
trouwjurk winkels regio Limburg/Antwerpen/Vl Brabant grote maten
Hey,  Ik ben op zoek naar winkels waar er grote maten jurken zijn om te gaan passen. Ik ben van Tessenderlo dus liefst in die regio ergens? 
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 17-1-2014 11:14:14

Christel
I found the dress!!!!!
Joepie, gisteren DE jurk gevonden.Gisteren heb ik opnieuw een afspraak bij Youniek in Turnhout.Was er in september al eens geweest, maar omdat ik een maagverkleining liet doen en nog vele kilootjes ging verliezen, raadde de zaakvoerster me aan,...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 17-1-2014 9:48:32

Anne
feestzaal vrij van traiteur regio Ninove,Aalst,Geraardsbergen
Hallo, na 10j een koppel te zijn,heeft mijn vriend mij ten huwelijk gevraagd. Wij zijn nu aant uitkijken naar zalen,gezien we verschillende eetstanden willen zouden we liefst een zaal nemen die vrij is van traiteur en dit in regio Ninove,Aalst,Geraa...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 16-1-2014 23:34:10

Inge
2de huwelijk: geen wit trouwkleed
Volgend jaar trouw ik voor de 2de maal. Ook voor mijn toekomstige is het zijn tweede huwelijk. Ik kijk er enorm naar uit! Dit jaar word ik veertig, heb ondertussen twee tienerjongens die fysiek groter zijn dan mij. ik vind het dan ook niet meer passe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 16-1-2014 23:09:38

stephanie
bruidsboeket met broches
ik was aan het kijken naar voorbeelden op internet en zag een boeket met broches in verwerkt en was direct verkocht. ik kan nergens iets vinden in belgië  :-( weet er misschien iemand waar ik zo'n boeket zou kunnen kopen of laten maken in ...
Bruidsboeket Reacties: 4 16-1-2014 22:27:49

Laura
sint pieters abdij gent
hallo, heeft iemand ervaring met de sint pieters abdij in gent als huwelijks feestzaal...zowel als gast als 'organisator '? het lijkt een mooie zaal maar vind er geen recensies over terug....
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 16-1-2014 22:11:04

Sofie
Malle koks
Hallo, Heeft iemand ervaring met traiteur de Malle Koks uit Genk/Hasselt? Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 16-1-2014 21:05:58

Marjan
Feest/Fuifzaal gezocht regio Turnhout voor een Trouwparty...
 Mijn vriend en ik willen allesbehalve een klassiek trouwfeest (o.w.v. spanningen tussen de families). We zouden graag een trouwfuif geven, maar zijn nog op zoek naar een geschikte locatie in de buurt. Iemand een idee?  
Locatie Reacties: 4 16-1-2014 21:01:19

Joyce
Misboekje
Hey, kunnen mensen die reeds getrouwd zijn of hun misboekje reeds klaarhebben dit eens doormailen naar Joyce.steenbeke@telenet.be Kwestie van wat inspiratie op te doen :-)
Religie Reacties: 3 16-1-2014 21:01:16

gerda
Menu
Wij zijn er nog niet helemaal uit...hoe gaat jullie menu eruit zien op de grote  dag?
Ideeën Reacties: 3 16-1-2014 20:58:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...