Nu Online
Momenteel zijn er 76 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jolien
Misboekje
Dag bruidjes, Wij willen beginnen met het opstellen van ons misboekje, maar weten niet waar te beginnen. Is er misschien iemand die me een voorbeeld wilt sturen? Kan naar jolien_n@hotmail.com Alvast bedankt!!
Ceremonie Reacties: 0 13-1-2014 19:50:39

Joeri
Misviering Pastoor regio Blankenberge
Hallo, wij doen onze kerkelijke viering in Blankenberge. Wij zijn op zoek naar een moderne jonge pastoor. Heeft iemand ervaring in deze regio?
Religie Reacties: 4 13-1-2014 19:06:44

Stephanie
dj regio Lier
Beste bruidjes, Ik ben nog op zoek naar een dj regio Lier/Herentals. Liefst iemand die niet té duur is. Heeft er iemand tips? Groetjes Stephanie
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 13-1-2014 19:00:37

Ann
10 dagen en 6uur
hihi... hoe zenuwachtig ik vorige week was, ben ik de kalme zelf momenteel... We zijn goed voorbereid en genieten nu al van de aandacht die we hier en daar krijgen... bijna is t zover! We tellen met 2 heel hard af!! x Ann ps hoe k me zal voelen bi...
Voorbereiding Reacties: 4 13-1-2014 17:32:53

Katia
ervaring site: BURATINOBOUTIQUE
Geeft er iemand ervaring met de site BURATINOBOUTIQUE
Locatie Reacties: 1 13-1-2014 16:22:07

Sandra
GEZOCHT: witte loper en bolderkarretje
Voor ons huwelijk op 6/6/14 zoeken wij nog een witte loper voor in de kerk. (huren of kopen) En een bolderkarretje voor ons kleinste bruidskindje in te zetten. Is er iemand die ons bij één van deze dingen kan helpen? (regio: Limburg) Groetj...
Voorbereiding Reacties: 3 13-1-2014 15:18:12

Marjan
Glas graveren --> getuige vragen
Hey,  Ik had als idee om de toekomstige getuigen eens uit te nodigen om iets te komen eten bij ons thuis en dan een glas te laten graveren met ' getuige van ..... en onze datum' en dan zo er drinken  in te serveren zodat dit een verrassing...
Voorbereiding Reacties: 4 13-1-2014 14:55:47

Marjan
nog 151 dagen... Wat moet er in orde zijn?
Hallo,  Ik vroeg me eens af nu dat ik de teller op 151 dagen heb staan, wat dat er toch zeker allemaal al in orde moet zijn voor de trouw. Het lijkt nog lang, maar is niet zo... Wat zijn zo de zaken die zeker al in orde moeten zijn rond deze ti...
Voorbereiding Reacties: 4 13-1-2014 14:53:54

elke
Leuke feestzaal noord-limburg
Weet er iemand een toffe zaal op een mooie locatie? Liefst in de buurt van Noord- Limburg.
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 13-1-2014 12:47:33

christel
Huwelijksreis naar Thailand?
We zouden graag naar Thailand gaan, heb al een leuk hotel maar nu is mijn vraag best al in nemen of half pension? We gaan 9 dagen nie zo erg lang maar met twee kindje die ik thuis laat zal het lang genoeg zijn. Wat zijn jullie ervaringen met Thailan...
Huwelijksreis Reacties: 16 13-1-2014 11:05:33

eva
Goudsmid-Juwelenontwerpster
Hoi dames,  In het weekend zijn wij langs geweest met Elke Stuyck in Westerlo... Het was een heel positieve ervaring, ze liet ons op foto al haar ontwerpen zien die ze reeds heeft gemaakt! Ze maakt elke ring/ontwerp maar een keer maar zo kan j...
Voorbereiding Reacties: 1 13-1-2014 11:01:47

Fabienne
Goed alternatief voor Ter Eeste?
Kent iemand een goed alternatief voor de Rodenbach. Deze super zaal is helaas al bezet.
Locatie Reacties: 3 13-1-2014 11:00:20

lien
tekst uitnodigingen
Hallo, Ik ben juist mijn tekst voor de uitnodigingen nog eens aan het nalezen en nu valt mij op dat er niet staan in welk gemeentehuis wij trouwen. Nu staat er: We zullen om 13u30 voor de schepen van burgerlijke stand staan, en schuiven om 16u bij ...
Uitnodigingen Reacties: 4 13-1-2014 10:32:30

Mrs to be
misviering/misboekje
Hallo allemaal, Wij hebben vorige week een eerste gesprek gehad met onze pastoor, het is goed verlopen. Nu heb ik een vraagje aan jullie; We hebben voor een Woorddients gekozen, en in zijn voorbeeld staat daar "eerste lezing", "tweede lezing" en "e...
Ceremonie Reacties: 7 13-1-2014 10:19:55

evy
Leuk plekje in Brussel of omstreken om te lunchen
Hallo, wij trouwen op het stadhuis van Brussel om 10u30 en hadden graag tegen 12u met de mensen die naar de burgerlijke trouw komen een simpele lunch gehouden (eerder sandwiches, quiches, soepje, etc.). Dit in Brussel zelf of niet ver van (Grimbergen...
Locatie Reacties: 3 13-1-2014 10:07:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...