Nu Online
Momenteel zijn er 62 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

fenna
wettelijk huwelijk
Dag bruidjes De afspraak voor onze wettelijke trouw ligt al enkele weken vast in het gemeentehuis. We trouwen in oktober (de 18e). Nu zijn mijn vriend en ik op een huisje gebotst waarvan de kans bestaat dat we het gaan kopen. Echter is dit in een a...
Juridisch Reacties: 5 11-1-2014 18:45:53

Inke
Decoratie!!
Nog maar 6maand te gaan!! Cannot wait!! Ik ben op zoek naar decoratie in het kleur rood! Of kleine glaasjes voor theelichtjes in te plaatsen. Wie kan mij helpen??? :)
Voorbereiding Reacties: 3 11-1-2014 14:37:35

Stephanie
Trendy Videograaf Regio Genk
Hallo iedereen, Wij zoeken voor ons trouw op 29 augustus 2014 een videograaf regio Genk.. Wat wij wel willen is een videograaf dat creatiever is. Moderner en vaker van camera positie veranderen Filmen zelf zou van het klaarmaken van de bruid zijn...
Video Reacties: 7 11-1-2014 12:57:57

sandrine
Whoop whoop,op naar de 60 dagen!!
Hoi mede bruidjes en bruidegommen, OOOEEEEHHHH!!!! nog een goe 60 dagen te gaan vanaf morgen. Het begint echt wel veel te kriebelen hoor nu. Ik ben er constant mee bezig,ik zit dan te denken hoe we onze dag kunnen mooi maken,ben dan allerlei ideetjes...
Voorbereiding Reacties: 0 11-1-2014 12:38:52

Evy
Contract of niet?
Dag allemaal, Ik heb een klein vraagje. Denken jullie dat het de moeite is om een huwelijkscontract af te sluiten? We hebben nog geen woning (we huren nog) en hebben elk onze eigen rekening (op onze naam) en een gezamenlijke rekening (op beide namen...
Juridisch Reacties: 16 11-1-2014 11:34:30

diny
Plaatsaanduiding
Hoi, Wij hebben als thema reizen genomen en nu zoek ik iets origineel om de tafelindeling te doen. Had al gedacht aan vlaggen (grote op tafel en kleintjes voor plaatsaanduiding) of mini reiskoffertjes die we dan zelf maken in verschillende kleuren. ...
Ideeën Reacties: 4 11-1-2014 8:25:10

karina
extra kleed
hoi bruidjes effe een vraagje , voorzien jullie een extra kleed om in nood aan te doen , of hopen jullie net als ik dat alles goed gaat en je gewoon je trouwjurk kan aanhouden alvast bedankt voor de reacties
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 10-1-2014 23:04:41

Christel
't scheldehof - ervaringen?
Hoi, wij vonden op internet deze zaal.. maar kunnen nergens beoordelingen vinden van mensen die er al een feest hebben georganiseerd.. De foto's op de site zien er wat veroudert uit, maar ze hebben wel een mooie tuin... Iemand ervaring met deze zaal?
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 10-1-2014 21:01:07

Vansteenbrugge
Trouwbeurs SALONS TEN BOOGAERDE
Beste, Ik heb nog enkele kaarten voor de trouwbeurs in SALONS TEN BOOGAERDE, KORTEMARK. Stuur een mailtje naar info@trendytrouwen.be indien jullie wensen te genieten van de trouwbeurs met receptie op 17 januari. Tot in Kortemark !&nbs...
Voorbereiding Reacties: 0 10-1-2014 20:34:36

Steffy
Misboekje zonder eucharistie
Beste bruidjes, Wij hebben een misviering zonder eucharistie maar nu weet ik niet juist welke delen dan wegvallen in het misboekje (tov een gewone mis met eucharistie).. Kan iemand me hier bij helpen? Mvg
Religie Reacties: 2 10-1-2014 20:15:06

kevin
radeloos...
Hey lieve mensen,wij zijn in de regio Antwerpen nog op zoek naar een foto locatie,zowel voor binnen als voor buiten.wie heeft er suggesties??groetjes
Voorbereiding Reacties: 10 10-1-2014 18:06:06

Marlies
Bruidskapper Gent-Merelbeke
Hoihoi, Heeft iemand aanbevelingen voor een bruidskapper aan huis regio Gent-Merelbeke? Dankjewel!
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 10-1-2014 17:07:35

Leonie
Wie heeft deze kaarten gezien op een bestel site??
Hoi allemaal! Ik heb onwijs mooie en echt passende kaarten gevonden via Google. Alleen ik kan nergens een drukkerij vinden of site op google die ze maakt :(Wie o wie kan mij helpen?Het gaat om de volgende kaarten.http://huwelijk.cardxl.be/upload...
Uitnodigingen Reacties: 5 10-1-2014 16:53:59

Saskia
Gezellige zaal waarbij je eigen catering kan voorzien
Hallo iedereen!  Wij trouwen in augustus en zijn nog op zoek naar een leuke locatie voor het avondfeest (en eventueel ook de receptie).  We zouden graag een locatie hebben met genoeg privacy, genoeg parkeergelegenheid, liefst in het groen...
Locatie Reacties: 3 10-1-2014 15:52:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...