Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Marijke
andere aanpak misboekje
Het iedereen, wij zijn van plan om geen misboekjes te voorzien. In plaats daarvan zou ik liever iets alternatiever willen geven, de 'samenvatting van de viering met een persoonlijke touch'. Ik hou er niet van dat mensen heel de tijd in het misboekje ...
Ceremonie Reacties: 4 12-1-2014 16:07:20

sanne
Accessoires voor de bruid - webshops
Dag allemaal, ik heb gekozen welke jurk ik wil, volgende week worden de maten genomen en wordt de jurk besteld! Hoera! :) Nu wou ik al eens op de webshops rondneuzen voor bruidsaccessoires, aangezien deze in de bruidswinkels zelf nogal prijzig kunn...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 12-1-2014 15:45:27

Annelies
eindelijk... liedjes viering gevonden
Jippie! Ik denk dat we de liedjes voor onze huwelijksviering eindelijk gevonden hebben. Wat vinden jullie hiervan? Intrede bruidegom: Pachelbel in Canon D Intrede bruid: Wedding March Na eerste lezing: Moment like this (Kelly Clarkson) Ondertek...
Voorbereiding Reacties: 3 12-1-2014 15:31:10

Hanne
kostuum
Hallo bruidjes,Wij twijfelden of we wel een trouwkostuum zouden aankopen, mijn man draagt dit bijna nooit en hij zal dit kostuum enkel aan hebben tijdens het avondfeest want voor de kerk draagt hij zijn kostuum van de brandweer. Nu is hij giste...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 12-1-2014 14:50:59

Joke
Bruidstaart
Hallo, ik ben nog op zoek naar een bruidstaart voor ongeveer 150 personen, nie te duur. Weet er iemand waar ik dat kan vinden? Alvast bedankt Joke
Ideeën Reacties: 9 12-1-2014 14:42:53

Marieke
Tip voor misboekje
Dag bruidjes, ik ben al bezig met de ceremonie, zoals precies velen hier, en ik heb een handig boekje gevonden op www.misboekjemaken.be/  Er staat al veel in de inhoudstafel en ik heb nu het hele boekje gekocht, met ook tips voor...
Religie Reacties: 3 12-1-2014 13:52:53

robby
Trouwkleed Linea Raffaelli te koop!
Collectie 2013 - aangekocht in Le Chapeau Antwerpen Maat 38 - 40 inclusief bijhorende handtas Zie deze link voor foto's: http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trouwaccessoires/trouwkleed-linea-raffaelli-te-koop-1767716...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 12-1-2014 13:45:21

Debbie
tafelschikking
hallo iedereen, Ik ben is aan het nadenken over hoe we de tafelschikking op een leuke manier kunnen doen. We hebben wel 2 kindjes en hadden graag iets met hun foto's gedaan, of een foto trekken van hun met iets vast ofzo. Heeft er iemand een origine...
Ideeën Reacties: 1 12-1-2014 11:50:08

kimberly
ervaring vijverhof wevelgem?
hallo, ik ben gisteren de zalen gaan bekijken van het vijverhof in wevelgem en ook qua prijs enz zijn ze zeker niet duur. had graag willen weten of er mensen op deze locatie hun feest hebben gedaan en wat hun ervaring daar was
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 12-1-2014 10:54:51

kelly
Huwelijksreis check: Malediven...
Het is beslist... In juli gaan we naar de Malediven... Hopelijk niet te veel regen... Ik kijk er naar uit! Zijn er die al naar de Malediven geweest zijn?
Huwelijksreis Reacties: 3 12-1-2014 10:37:26

wim
tekst op trouw uitnodiging
Hallo,Iemand een idee voor een mooie  tekst of een gedicht voor op de uitnodigingen  van onze trouw . Wij zouden er bepaalde tekst willen in verwerken zoals- al 25 jaar samen- eindelijk van gekomen- 2 kindjesenzalvast bedankt &nb...
Ideeën Reacties: 6 12-1-2014 10:32:46

Severien
Huwelijksreis Cuba
Dag allen, heeft hier iemand ervaring met een (individuele) huwelijksreis naar Cuba en dit in de maanden juli / augustus?  Wij trouwen op 18 juli en zouden kort daarna willen vertrekken. We lezen meer en meer dat juli / augustus daar regenseizo...
Huwelijksreis Reacties: 3 11-1-2014 22:45:38

inneke
smartphone , iphone foto's
Hallo, Ik beken eerst al door te zeggend at ik een absolute leek ben met smartphones, pc's,... Tegenwoordig trekt iedereen, te pas en te onpas ;-)  , foto's met iphone enzo. Nu is mijn vraag of je al die foto's die op die manier op je huwelijksf...
Voorbereiding Reacties: 10 11-1-2014 22:29:39

sara
bang
ben nu al een paar weken op de weegschaal gaan staan en normaal kom ik nooit bij en nu al twee kilo bijgekomen. Ik heb zo ne schrik dat ik het er niet meer af krijg en in mijn kleed ga passen ....en het ergste van al ..... dat ik nog meer ga bi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 11-1-2014 21:09:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...