Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ann
Gasten ontvangen op feest; zonder te kussen
Hallo, Ik zoek een oplossing bij het ontvangen van de gasten op ons feest. Ik haat het om alle mensen 3 kussen te geven, en te krijgen!Iemand een oplossing hiervoor? Om dit toch te kunnen ontlopen :-)Alvast bedankt.Groetjes,...
Ideeën Reacties: 14 15-1-2014 16:11:31

Nadia
Gezocht stage bruidspaar
Hallo aanstaande bruidsparen. Mijn naam is Nadia Hogendoorn. Ik ben 44 jaar oud en woonachtig in Zuid-Holland. Ik ben de opleiding professioneel wedding planner aan het volgen wat super leuk is! en moet hier een stagebruiloft voor lopen. Gaat u...
Ideeën Reacties: 5 15-1-2014 13:41:55

Fien
Liedjes ceremonie
Welke liedjes gebruiken jullie tijdens de ceremonie? Ik vind dit echt moeilijk... Ik zou graag ook enkele Nederlandstalige willen, maar niet de cliché-dingen... Hopelijk kunnen jullie helpen?
Ceremonie Reacties: 5 15-1-2014 12:45:18

Hanna
Feestzaal Molenhof roosdaal
Hallo, Wij zijn op zoek naar de ideale feestzaal en hebben een heel goed gevoel bij het Molenhof in Roosdaal. Heeft iemand hier ervaring mee? Heb al goede als slechte commentaren gehoord en nu twijfelen we. 
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 15-1-2014 12:25:44

jeroen
Kerkelijke trouw en avondfeest op een andere dag, wat denken jullie ?
Wij zouden graag ons trouwfeest doen in de Ardennen zodat de genodigden langer op de trouwlocatie aanwezig kunnen blijven en ze smorgens ook nog een ontbijt aanbieden. Om de dag niet té volgepakt te maken zijn we nu aan het denken om de kerkelij...
Ideeën Reacties: 5 15-1-2014 10:44:09

jeroen
Bloemblaadjes
Ik zie af en toe op foto's (vooral van trouwfeesten in de states) dat er een bloemenblaadjestapijt tussen de stoelen ligt. zijn er van jullie die al eens met  bloemblaadjes gewerkt hebben ? en zo ja, kan je dat ergens kopen of koop je dan eerst ...
Ideeën Reacties: 10 15-1-2014 10:34:12

Ellen
Salons St. Germain in Diksmuide of Salons De Lelies in Beauvoorde?
Hallo,  wij twijfelen nog tussen deze 2 feestzalen. Iemand tips en ervaring? Groetjes Ellen
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 15-1-2014 10:21:59

Patricia
Gratis trouwbeurs/Weddingfair 18 januari 2014 in Burgh-Haamstede
Op 18 januari houdt Grandhotel Ter Duin in Burgh-Haamstede een gratis toegankelijke weddingfair van 12.00 tot 17.00. Wellicht interessant om nog ideeen op te doen of anders een leuk uitstapje naar Zeeland. http://www.grandhotelterduin.nl/weddingfair ...
Ideeën Reacties: 0 15-1-2014 10:06:18

sanne
fotolocatie, moeilijk!
Dag allemaal, we zijn hard aan het nadenken over een mogelijke locatie voor onze huwelijksreportage. Wat vind ik dat moeilijk zeg! Er zijn op zich wel mooie plekjes genoeg in Limburg, maar we hebben uiteraard geen tijd om een uur heen en een uur te...
Locaties - Fotografie Reacties: 6 14-1-2014 22:35:43

Beatrijs
DJ voor feestzaal Cortina
Hallo, wij zijn ook nog op zoek nr een DJ voor ons huwelijk. Iemand aanrader? Wij vinden ons dansfeest één van de prioriteiten vd dag dus zoeken we echt iemand met goede referenties.
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 11 14-1-2014 21:57:28

Sophie
Op zoek naar een zaal regio Waasland
Wij trouwen 14 augustus 2014, Wij zijn opzoek naar een zaal, regio waasland, waar men gebruik kan maken van de keuken, en waar men vrij de DJ kan kiezen Drank af te nemen is geen probleem.. Had een oude schuur of unieke locatie in gedachte, die ik ge...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 14-1-2014 21:41:12

Fabienne
Iemand onlangs feest gehad in kasteel st hubert?
Domein ziet er fantastisch uit. Iemand recent trouwfeest gehad ginder?
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 14-1-2014 19:12:09

gerda
Ervaren naaister van kleding gezocht
Ik ben op zoek naar een goede naaister die voor het huwelijk van mijn zoon een suitekleed kan maken. Ik heb het model, het patroon en de stof. Liefst iemand uit de omgeving Aarschot, Diest, Tienen of Tielt-Winge. Alvast mercikes voor adresjes!
Kledij - Suite Reacties: 2 14-1-2014 17:03:42

sandrine
direct 4 streepjes meer op mijn to do lijst en trouwdatum staat eindelijk vast :D
hallo mede bruidjes en gommen :) vandaag was het best een drukke dag zeg. we hebben vele winkels gedaan voor onze huwelijksdecoratie. Naar Di geweest voor mijn make-up (ik breng die zelf aan) Parfumpje gekregen van de vent daar ik lekker kan ruiken,...
Voorbereiding Reacties: 4 14-1-2014 15:56:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...