Nu Online
Momenteel zijn er 114 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ankie
JOEPIE!!!!!!
vandaag zij we onze huwelijksreis gaan boeken we gaan naar Egypte. We zijn daar geweest voor dat we aan kindjes begonnen en zijn daar echt wel verliefd op geworden, heerlijk weer, eten en je kan daar duiken en snorkelen. Je voelt u dan echt vrij...
Huwelijksreis Reacties: 3 18-1-2014 19:29:04

Marieke
Help huwelijksreis...
Hoi medebruidjes,  Wij hebben een beetje een probleem met het vinden van een huwelijksreis... We hebben besloten om de huwelijksreis uit te stellen tot december en waren eerst van plan om een cruise te doen naar de caraïben ... maar we bli...
Huwelijksreis Reacties: 6 18-1-2014 19:12:50

S
Winkel trouwkledij regio Dendermonde/Aalst/Waasland
In Juni trouwen wij.... Het wordt dus dringend tijd om op zoek te gaan naar een trouwkleed! Iemand tips voor winkels regio Dendermonde/Aalst/Waasland? Alvast bedankt! :)
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 18-1-2014 18:48:52

kathleen
help! droomkerk wordt gerenoveerd
Dag bruidjes,  Wij hadden onze kerk al vastliggen van september. Krijg ik net een mailtje van de pastoor dat de kerk vanaf morgen gerenoveerd wordt langs binnen. dus voor foto's en dergerlijke niet aan te raden. Ook qua sfeer heeft het dan niks...
Religie Reacties: 3 18-1-2014 15:04:14

Lorenzo
Dilemma - Feestzalen
Beste trouwers, Na vele feestzalen te hebben bezocht en te vergeleken, blijven we nog met 2 feestzalen over, namelijk de Zandberghoeve in Oedelem en  't Gravenhof in Torhout. Wat zijn jullie ervaringen met deze 2 zalen? Alvast bedankt! Mvg L...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 18-1-2014 12:42:45

Jolien
Tekst menukaarten
Hallo,Weer volop terug bezig voor onze trouw. Nu willen we graag ook menukaarten op tafel zetten. Maar ons feest bestaat uit koud en warm buffet, daarna de openingsdans en dan dessertbuffet.Iemand ideetjes hoe je dit op een mooie, lud...
Ideeën Reacties: 1 18-1-2014 12:14:09

Linda
Vrijgezellen organiseren HELP!!
halloik heb de taak om de vrijgezellen te organiseren en dit al op 8 februari!we zouden beginnen met bij mij samen te komen rond 11 u en mini belegde broodjes te eten, dan om 13 u hebben we een bride to be party dat...
Ideeën Reacties: 3 18-1-2014 12:03:46

stephanie
getuigen vragen ...
Helllloooo sweety's ben eigenlijk er benieuwd naar hoe jullie de getuigen gevraagd hebben. Ik ben nogal van de oude stempel, ik vind dat 'getuige zijn' een echte eer is en dat niet zomaar aan eender wie gevraagd wordt, daarom zou ik het graag aan on...
Ideeën Reacties: 15 18-1-2014 10:30:05

Sofie
Hoeveel genodigden hebben jullie?
Even uit nieuwsgierigheid... Hoeveel gasten hebben jullie op jullie feest? Ons plan is om voor iedereen een receptie te doen met aansluitend het avondfeest. Dus de gasten die enkel voor de receptie gevraagd worden gaan na de receptie naar huis. De g...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 18-1-2014 8:59:39

kelly
check check and check
 Hallo dames Wat spannend allemaal nog 103 dagen tot onze dag.Ondertussen kunnen we weer wat afvinken. Vorige week zaterdag de ringen besteld... ventje heeft wat aanpassingen laten doen aan zijn ring zodat die wat goedkoper kwam , hij ...
Voorbereiding Reacties: 7 18-1-2014 8:36:41

Fabienne
kursaal oostende
Wie recente ervaring mee?
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 18-1-2014 8:24:50

Annelies
"probleem" met schoonzus
Een tiental dagen geleden heb ik hier gepost dat mijn schoonzus niet mee wil gaan in suite. Vandaag horen we (via mijn schoonmoeder) dat haar zoontje (petekind van mijn man) niet naar mis en feest mag komen. Mijn man wil zijn petekind er natuurlijk g...
Voorbereiding Reacties: 1 17-1-2014 21:27:00

Melissa
bedankingen voor onze ouders en getuigen
Hallo bruidjes Ik ben op zoek naar originele gepersonaliseerde bedankingen voor onze ouders en getuigen! Ik had gedacht aan gegraveerde champagneglazen! Waar zou ik hiervoor terecht kunnen? Ik heb wel enkele sites (meestal in nederland) gevonden, ma...
Ideeën Reacties: 11 17-1-2014 21:15:27

Km
op zoek naar hobbyfotograaf regio oudenaarde
hallo wij zijn dringend op zoek naar een hobbyfotograaf regio oudenaarde. trouwdatum 11april 2014 we zoeken iemand die ons op foto kan laten plannen zoals we" zijn"
Fotografie Reacties: 9 17-1-2014 20:12:51

kathleen
kostuum wellens herentals
Is het de moeite eens bij Wellens te gaan kijken voor een trouwkostuum?
Kledij - Bruidegom Reacties: 14 17-1-2014 17:04:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...