Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

belinda
dagindeling en avondfeest
Hallo, we zijn weer begonnen met de voorbereidingen van onze trouw en ik heb een paar vragen ivm de dagindeling en avondfeest. Wij trouwen om 15h30 en daarna doen we een kleine receptie voor de familie die mee naar het gemeentehuis zij...
Voorbereiding Reacties: 1 19-1-2014 22:04:01

belinda
tekst uitnodiging
Hallo, ik ga deze week beginnen met onze uitnodiging en heb wat inspiratie nodig. Wij trouwen om 15h30 en daarna doen we een kleine receptie voor de familie die mee naar het gemeentehuis zijn geweest. 's Avonds (vanaf 19h30 -20h00)heb...
Uitnodigingen Reacties: 0 19-1-2014 21:57:11

isa
geen DJ
Beste bruidjes, Mijn ventje ziet een DJ niet zitten, we geven een klein feest (50 pers) vooral oudere mensen en hij wilt zelf een playlist opstellen. Wat vinden jullie hiervan?  
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 14 19-1-2014 21:31:07

sarah
fotograaf regio Sint-Truiden
hallo, ik ben volop aant uitdokteren om mijn bruiloft perfect te laten verlopen. om mijn budget samen te kunnen stellen ben ik dus op zoek naar alles: iemand suggesties?
Fotografie Reacties: 9 19-1-2014 21:06:49

Tina
Trouw en doop 2 kindjes combineren
Hallo, Wij zouden onze trouw met de doop van onze kindjes combineren.  Heeft iemand hier ervaring mee? En hoe hebben jullie dit dan gedaan?  We zouden ons feest in intieme kring houden. Maar zou toch misschien een receptie houden voor vrie...
Ideeën Reacties: 0 19-1-2014 20:20:23

L.
schminkster aan huis
Hoihoi, Kan er iemand een goede schminkster aanraden? Regio Genk - Limburg. Ik ken zelf niet echt iemand, dus 't is altijd fijn om een referentie te krijgen van iemand ;-)
Verzorging - Make-Up Reacties: 8 19-1-2014 17:38:48

Wendy
Jullie mening ivm muziekkeuze
Hallo, ik had graag jullie reactie en suggesties gehad over onze muziekkeuze. Mijn verloofde is zelfstandig en heeft het zeer druk, dus moet ik bijna alles alleen regelen.Ik ben dan nog eens een zeer onzekere persoon! Dus graag jullie eerlijke menin...
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 19-1-2014 17:02:50

Liesje
Trouwkleed Leyten maat 44 te koop
Bij deze zet ik mijn trouwkleed van Leyten te koop. het is maat 44 en enkel de rok is 5 cm ingekort vanonder. Er hoort ook nog een omslagdoek bij maar daar heb ik geen duidelijke foto van. Nieuwprijs 1995 Euro. doe een goed bod en het is de jouwe ......
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 19-1-2014 16:58:41

Nele
Fotograaf
Iemand ervaring met Little Miss Daydream?  groetjesNele
Fotografie Reacties: 3 19-1-2014 16:09:59

stefanie
trouwkleed collector te koop :)
 Beste bruidjes, bij deze ga ik mijn trouwkleed verkopen. Wie foto's wilt zien als ik het kleed aan heb moet het maar vragen :) . Aan allen we interesse heeft;http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trouwaccess...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 19-1-2014 15:53:34

Lies
middernachthapjes
Goedemiddag, Wij zouden graag rond middernacht nog iets te eten geven; doen jullie dit ook? En wat geven jullie dan? Mijn vriend zou graag frietjes geven. Het dessertenbuffet blijft wel staan; dus het is nog een extraatje.
Voorbereiding Reacties: 10 19-1-2014 15:38:58

Lies
welke foto's nemen van suite?
Dag allemaal, We zijn weer in gang geschoten met de voorbereidingen van het trouwfeest. Zit met een detailvraag: welke foto's worden genomen van de suite: vb: bruid + ouders, bruidegom + ouders, koppel met beide ouders, bruid + broer/zus, bruidegom ...
Voorbereiding Reacties: 4 19-1-2014 15:25:35

annick
Low budget DJ
Hoi hoi, Wij zijn nog op zoek naar een DJ voor ons avondfeest. Liefst all-in. Het feestje is in burcht en op 25/10. Wie heeft er nog een gaatje en kan me hun prijzen geven? Bedankt.
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 19-1-2014 14:07:39

sandrine
is dit een gewaagde nummer?
Hoi everyone :) zoals velen onder jullie die enkel voor de wet trouwen en ook voor de kerk,gebruiken liedjes tijdens hun plechtigheid. wij trouwen enkel voor de wet,wat ongeveer 15 min zal duren. we hebben een liedje die al lange tijd door ons hoofd ...
Voorbereiding Reacties: 7 19-1-2014 11:53:41

kimberly
heel goedkope winkel gevonden voor trouwkleed :)
gisteren eens naar rijsel geweest met de tantes ze zeiden me dat er een heel goedkope winkel was in rijsel. en ja ik heb een pracht van een kleed gevonden voor nog geen 400 euro enig nadeel is dat ze geen retouches doen en het er nie zo aan toe gaat ...
Voorbereiding Reacties: 24 19-1-2014 10:52:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...