Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

jeroen
Ceremoniemeester
Heb je dat echt nodig ? Wat zijn jullie ervaringen ?  en (eventueel )wat was de kostprijs ?
Ceremonie Reacties: 6 22-1-2014 12:08:03

Katrien
Krullen die niet uitzakken: advies gevraagd!
Dag allemaal Ik ben op zoek naar een kapper/kapster voor mijn proefkapsel. Eén probleempje: ik heb sluik en dun haar, waardoor krullen er meteen weer uitzakken.... En om moeilijk te doen wil ik op onze trouw uiteraard een opgestoken kapsel met ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 22-1-2014 11:56:02

bride
collectie enzoanni en pronovias in limburg?
Hallo Bruidjes, Ik ben als een blok gevallen voor de kleedjes van Pronovias maar ook voor de kleedjes van enzoanni! Wie kan mij in Limburg enkele winkels opnoemen die deze kleedjes verkopen? en waar ze een redelijk grote collectie hebben hangen, wa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 22-1-2014 11:48:29

ilse
ideeën avondfeest?
Hoi allen Wij zijn op zoek naar leuke of originele ideeën om een avondfeest (het is echt de bedoeling om een drink- en dansfeest te houden met hoofdzakelijk staantafels en dj) wedding-y te maken. Een idee van goodie bag heb ik al overwogen of e...
Ideeën Reacties: 3 22-1-2014 11:16:24

ilse
leuke ideeën avondfeest
Hoi allen Wij zijn op zoek naar leuke of originele ideeën om een avondfeest (het is echt de bedoeling om een drink- en dansfeest te houden met hoofdzakelijk staantafels en dj) wedding-y te maken. Een idee van goodie bag heb ik al overwogen of&n...
Voorbereiding Reacties: 0 22-1-2014 11:15:50

Christel
locatie receptie omgevin keerbergen
Hallo, Wij zijn nog steeds op zoek naar een mooie locatie (restaurant) waar de mogelijkheid bestaat om een afgezonderde receptie te geven. Voor ons huwelijk geven wij enkel receptie, dus geen avondfeest. tips zijn zeer welkom!
Locatie Reacties: 2 22-1-2014 11:01:38

Emily
Spulletjes te koop
Hallo iedereen, Wij zijn nu al bijna een halfjaar getrouwd en heb nog enkele dingen te koop staan waar iemand anders misschien blij mee is. Een envellopendoos in ivoorkleur waar we 15€ voor vragen (incl. verzending via kiala), 6 kleine curlie...
Voorbereiding Reacties: 12 22-1-2014 10:57:07

Naomi
Gospel op 5 juli 2014 te kapellen
Hey! Mijn vriend en ik trouwen op 5 juli dit jaar en zoeken nog naar muziek voor tijdens de ceremonie. We dachten aan een gospelkoor omdat de sfeer er dan direct inzit. Heeft iemand hier ervaring mee? En misschien een idee waar we zo een betaalbaa...
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 22-1-2014 10:18:43

Naomi
Dj gezocht voor 5 juli 2014, kapellen
Hey! Zoals te zien in de titel trouwen mijn vriend en ik op 5 juli dit jaar te Kapeelen. Nu zijn we nog op zoek naar een goede en betaalbare dj die zowel de klassiekers als the latest hits wil draaien. Heel erg bedankt voor de hulp alvast en veel ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 22-1-2014 10:11:55

Christel
In den bonten os rijmenam
Heeft er iemand ervaringen ivm den bonten os in Rijmenam? We zouden dinsdag een kijkje gaan nemen om er onze huwelijksborrel te houden. Dit is ook het enige wat we doen, verder geen feest of zo... We besteden onze centjes liever aan ons huisje en een...
Locatie Reacties: 0 22-1-2014 10:05:14

wendy
tip haarspelden :)
He bruidjes hier misschien een tip, ik ben gisteren naar de Abdijstraat geweest op het Kiel  (antwerpen) daar ik nog niet goed weet wat ik met mijn haar moet aanvangen ben ik toch al wat spelden gaan shoppen, heel mooie spelden, kleine speldjes ...
Ideeën Reacties: 6 22-1-2014 7:25:05

Sien
Fabriek/ziekenhuis/retro huis regio Gooik/Roosdaal
Ik zoek voor een buiten en binnenlocatie een verlaten pand die bij voorkeur nog oude meubelen erin heeft staan (tafel, zetel, telefoon..) Liefst in de buurt van Gooik, Ninove, Roosdaal, Halle, ...
Locaties - Fotografie Reacties: 6 22-1-2014 0:33:14

Annekatrien
Uitnodigingen
Hallo, Ik heb even een vraagje, weet er iemand online een site waar ik uitnodigingen zou kunnen bestellen die in het midden openklapt? Alle dat de uitnodiging in het midden naar twee kanten openklapt? Alvast mercie  
Ideeën Reacties: 2 22-1-2014 0:18:01

ine
frituur regio mechelen leuveb
hallo, we zouden graag s' avonds een frituur laten komen voor de mensen die naar het avondfeest komen zodat die ook iets kleins kunnen eten. iemand tips of adresjes? groetjes
Voorbereiding Reacties: 1 21-1-2014 22:31:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...