Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kevin
Binnenlocatie fotoshoot Hasselt.
Hoi, Voor onze trouw in april zijn wij nog op zoek naar een binnenlocatie voor onze fotoshoot in Hasselt (als alternatief voor als het slecht weer zou zijn). Wij zouden graag iets willen met een rustiek uitzicht. Wij hadden eventueel gedacht aan de ...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 25-1-2014 9:03:44

Jolien
dj
Goedemorgen dames,Weet iemand een goede dj regio Mol-Balen. Dachten aan DJ Danny Bloemen. Heeft er iemand ervaring met Danny of andere suggesties zijn altijd welkom! Dank je! :-)  
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 25-1-2014 8:51:33

Evelien
Amerikaanse schoolbus - AspektMobiel - Bruidsparadijs
Voor onze trouwdag op zaterdag 16 augustus 2014 hadden wij graag een echte Amerikaanse schoolbus gehuurd. Het Bruidsparadijs blijkt de enige firma te zijn die meerdere van deze bussen heeft, en hen heringericht heeft met een gezelliger saloninterieur...
Voorbereiding Reacties: 9 24-1-2014 22:04:03

Naomi
Vuurwerkstokjes
Dag bruidjes :) Heb vandaag met mijn weddingplanner overlopen en we zouden graag vuurwerkstokjes hebben voor de binnenkomst :) iemand enig idee waar je die kan kopen ?  Tliefst niet te duur :D want heb vandaag al een rekening gehad in de AVA ^...
Ideeën Reacties: 11 24-1-2014 18:39:45

tatiana
Kleine 'schilderezeltjes' te koop
hallo! Ik heb her nog een aantal schilderezeltjes te koop en doe ze weg voor 2 euro/stuk. Wij hebben deze gebruikt om ons menukaart op te zetten in de feestzaal...;maar je kan dit natuurlijk voor veel andere dingen ook gebruiken! Laat maar weten als ...
Ideeën Reacties: 5 24-1-2014 13:50:48

Dorien
Traiteur Kokkerel
Heeft iemand ervaring met traiteur Kokkerel uit Rijkevorsel? Alvast bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 24-1-2014 13:34:40

Fanny
Kleur hemd bij donker grijs kostuum?
Mijn vriend heeft reeds een donkergrijs kostuum gekozen, enkel heeft hij nog de schoenen, het hemd en een das nodig. We twijfelen nog een beetje welk kleur hemd en das we zouden nemen. Mijn kleed is in ivoor. Aangezien ik roze schoenen zou dragen vro...
Kledij - Bruidegom Reacties: 7 24-1-2014 13:26:02

Annekatrien
slecht nieuws
 Gisteren hebben we te horen gekregen dat de moeder van mijn verloofde leukemie heeft. Ze moest direct naar het UZ Gent om direct chemotherapie te krijgen. Het is natuurlijk nog maar de eerste chemo die ze gekregen heeft, dus we w...
Voorbereiding Reacties: 11 24-1-2014 13:12:46

bride
Hoe contact opnemen met de priester
Hey Dames, hier ben ik weer , hoe nemen jullie contact op met de priester?  Rijden jullie naar de kerk of hebben jullie eerst telefonisch contact? Als het telefonisch is waar vinden jullie dan het telefoonnummer?
Ceremonie Reacties: 9 24-1-2014 13:10:50

veronique
Checklist
Met nog 154 dagen wil tg ff checken dat ik niets over het hoofd zie! Wat is al ok: Trouwkleed Kostuum bruidegom Bruidskledij kindjes Feestzaal Dj Kerk Live muziek kerk Gemeentehuis Misboekje inhoud Ringen Uitnodigingen proefdruk in de maak Huwelijk...
Voorbereiding Reacties: 4 24-1-2014 12:51:56

kelly
haaraccesoires/diadeem
Hallo damesIk ben op zoek naar diadeem ofzo voor in men haar Ik heb geprobeerd van mijn haar te laten groeien maar het is niet lang genoeg nu wil ik dus voor een kort kapsel gaan ( heb ik ook liever ) Ik zou graag voor het volgende ka...
Verzorging - Kapsel Reacties: 9 24-1-2014 12:16:31

Greet
kapper
Hallo Wij gaan volgende zomer trouwen, op 15 augustus. Dit leek ons een leuke datum, maar aangezien dit een feestdag is, merk ik nu ook dat dit soms lastig is... Mijn gebruikelijke kapper is namelijk gesloten op die dag. Iemand tips / ervaringen ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 24-1-2014 11:42:29

Sofie
muziek ceremonie
Hallo, wij trouwen in 2015, en we zijn nog op zoek naar iemand die wil zingen tijdens onze ceremonie; Graag iemand regio west- of Oost-Vlaanderen. Iemand ideetjes? Alvast bedankt! Sofie
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 24-1-2014 11:00:22

Dorien
Zal feest een kopie worden van andere trouw?
Hoi, Ik had graag even geweten wat jullie denken. Mijn vriend en ik zijn van plan om nog in augustus 2014 te trouwen, hebben nog geen exacte datum. Nu hebben wij momenteel 2 zalen op het oog, een parochiezaal en een zaal die beetje bij een taverne h...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 24-1-2014 10:24:34

carla
AFSPRAAK ZAAL
Hallo, Ik trouw eind augustus. Onze zaal is vastgelegd. Nu vraag ik mij af, wanneer hebben jullie zoal een 2de afspraak met de zaal? Ik hoor niet veel van de eigenaar van de zaal....
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 24-1-2014 9:59:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...