Nu Online
Momenteel zijn er 213 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Hanne
Help
Met 123 dagen op de teller hebben we nog 1 probleem:We weten nog altijd niet welk alternatief we kunnen gebruiken voor de trouwringen.Wij dragen beide nooit juwelen dus willen we iets anders.Wie heeft een idee???Groetjes Hanne
Ideeën Reacties: 7 27-1-2014 19:26:03

jessica
trouwkaars
Hallo bruidjes Waar hebben jullie een trouwkaars gevonden?
Locaties - Viering Reacties: 9 27-1-2014 18:56:13

Evi
Toffe, betaalbare fotograaf gezocht zonder fotoboek!
Hoi allemaal, wij zijn nog maar pas begonnen met onze zoektocht, maar ik wilde hier toch even om raad komen vragen. Weten jullie leuke fotografen in de regio Oost-Vlaanderen die niet per sé een fotoboek willen verkopen, maar ook de foto's digit...
Fotografie Reacties: 15 27-1-2014 17:08:04

vicky
trouwringen
hallo toekomstige bruidjes, Zaterdag zijn we naar Antwerpen geweest om onze trouwringen, en moet zeggen we zijn echt super content. We hadden op voorhand op het internet eens gekeken naar onze smaak en moet zeggen dat we bijna het identieke paar ring...
Voorbereiding Reacties: 5 27-1-2014 16:24:55

isabelle
teksten huwelijksviering niet katholiek
Hey, ik ben op zoek naar huwelijksvieringen boekjes, wij doen een humanistische plechtigheid. Voor diegene die willen, graag jullie boekje naar isabellebievelez@hotmail.com sturen aub. Wij trouwen op 14-06-2014 bedankt voor jullie hu^lp
Ceremonie Reacties: 0 27-1-2014 15:53:54

Debbie
thema chocolade
Hallo iedereen, Wij gaan waarschijnlijk thema chocolade doen met onze trouw, maar dat is nog niet zeker. Ik zou graag wat ideetjes krijgen voor misschien nog een ander thema, maar we hebben 2 kindjes en zouden die graag mee in het thema verwerken. H...
Ideeën Reacties: 8 27-1-2014 13:15:23

kaat
Fotograaf
Heeft er iemand ervaring met fotoatelier zoom?
Fotografie Reacties: 1 27-1-2014 13:06:01

kaat
Klokhof
Wij zoude, trouwen in de zomer van 2015. Wij zijn heel erg geïnteresseerd in feestzaal het klokhof in Kortrijk. Ik wou graag wat tips enzo
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 27-1-2014 13:04:07

Bart en Leen
fotograaf deinze
Onze fotograaf heeft forfait gegeven!!! Kent iemand een fotograaf die zich nog vrij kan maken voor juli dit jaar? Het is voor Oost-Vlaanderen, bedankt!
Locaties - Fotografie Reacties: 4 27-1-2014 12:57:26

Debbie
vervoer kerk en gemeentenhuis
Hallo iedereen, Wij gaan trouwen op 5 juli 2014 en zijn nog op zoek naar vervoer. Ik ben enkel op zoek naar een speciale auto waar wij als trouwkoppen en onze 2 kindjes in kunnen zitten. Is er iemand die weet waar ze particulier en niet te duur oude...
Voorbereiding Reacties: 1 27-1-2014 12:53:20

Emmy
Tekst uitnodiging
Hallo, Ik zoek een leuk zinnetje voor op onze uitnodiging waarin we mijn zoon uit een vorige relatie ook kunnen vermelden, iemand een idee? Alvast bedankt
Uitnodigingen Reacties: 0 27-1-2014 12:43:58

cecile
boekjes misviering
Heej dames, Ik weet dat de vraag hier regelmatig gesteld wordt. Ik heb eindelijk terug tijd om aan onze trouw verder te werken en moet dus binnenkort beginnen schrijven aan ons misboekje. Alleen heb ik geen idee hoe ik daaraan moet beginnen (het wor...
Ceremonie Reacties: 1 27-1-2014 12:41:37

Sarah
Help, dringend op zoek naar leuke tekst uitnodiging!
Hebben jullie leuke uitnodigingen gemaakt voor jullie huwelijk en mag ik hier ideetjes uit oppikken? het mag echt grappig of origineel zijn, liefst niet te stijf. Jullie mogen dit altijd doorsturen naar sarahsnauwaert5@hotmail.com. Graag jullie hulp...
Uitnodigingen Reacties: 0 27-1-2014 11:48:09

lynn
Tafeldecoratie
Dag bruidjes  De titel zegt het zelf. Wat doen jullie van tafeldecoratie? Mijn droom is dit:http://www.pinterest.com/pin/524458319077252687/Maar ik denk dat dit voor vele bruidjes niet haalbaar is :) Nu denk ik om een pomander in het k...
Voorbereiding Reacties: 6 27-1-2014 11:48:03

Sarah
Locatie receptie en feest
Hallo allemaal, Heeft iemand ervaring met de feestboot aquamuse als locatie? Wij aarzelen sterk om daar ons feest en receptie te laten doorgaan. Graag tips! Mvg Sarah
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 27-1-2014 11:44:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...