Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elise
Fotograaf omgeving Oost-Vlaanderen
Hey! Wij trouwen op 02/08/2014 en wij zijn nog op zoek naar een fotograaf die de hele dag aanwezig kan zijn (van de voorbereiding tot de openingsdans) voor een redelijke prijs. Wij zijn van de omgeving Oost-Vlaanderen. Iemand tips? Alvast bedankt! ...
Fotografie Reacties: 18 28-1-2014 18:22:33

Charlot
FF help voor de bruidegom
hallo mensjes nog 44 dagen en het is zover :-) nu ben ik even in m'n boekje aan het overlopen voor m'n bijna man :-)zijn kostuum is volledig en de eerste pas is gebeurd en word nu aangepast;hij heeft ook z'n hemd en schoenen  en ...
Ideeën Reacties: 7 28-1-2014 18:19:54

sofie
Bedenking
Hallo iedereen , Wij trouwen op 4 juli en als bedenking geven we een magneet met onze naam en datum erop , zouden er ook een foto willen opzetten , maar da zou dan gewoon een foto van ons zijn , niet in ons trouw kledij ? Of is da dan raar ?
Ideeën Reacties: 7 28-1-2014 17:55:06

inneke
Ervaringen plak bh s
Hoi hoi hoi, Ik ben deze namiddag mijn kleed gaan passen bij youniek. Nu is ons opgevallen dat ik geen bh kan dragen, maar euh... Wel een nodig heb ( na twee kindjes is alles niet meer zo strak he ;-) Heeft iemand ervaring met plak bh, waar moet i...
Kledij - Accessoires Reacties: 16 28-1-2014 16:29:20

Ina
Intredelied enkel voor kerkelijk huwelijk?
Hallo allemaal, Ik ben hier volopo aan het lezen want ik mag binnenkort ook aan de voorbereidingen van ons trouwfeestbeginnen! :-) Nu lees ik hier veel over het intredelied van bruid(egom), maar dit gaat toch enkel voor een kerkelijk huwelijk? Dit is...
Ceremonie Reacties: 5 28-1-2014 16:22:17

Stef
Ter Eeste
Hallo iedereen, Ik ben nieuw hier op het forum en probeer hier stilletjesaan mijn weg te vinden :) Sinds eind vorig jaar verloofd met mijn ventje en nu aan onze voorbereidingen begonnen. We trouwen volgend jaar voorjaar en zijn al naar enkele zalen ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 28-1-2014 14:54:33

Tanja
broche boeket
Hoi allemaal, laatst las ik hier van iemand dat ze een broche boeket ging maken. Dit ben ik eens gaan googlen en wauw! Prachtig! Ik ben zelf helemaal niet creatief en zou het daarom graag laten maken. Wel vind ik dit heel duur (min 200€). Weet ieman...
Bruidsboeket Reacties: 9 28-1-2014 14:18:36

veronique
Ceremoniemeester
Hey bruidjes en gommen, Morgen hebben wij onze eerste afspraak met de ceremoniemeester. Zijn er dingen die we zeker niet mogen vergeten vragen? Vind het allemaal zoooooo spannend :):):) Groetjes, Vero
Voorbereiding Reacties: 0 28-1-2014 13:48:37

bride
getuigen topjes ? Helppppppp!!!
Hey Bruidjes, Ik wil mijn getuigen op een originele manier vragen om mijn getuigen te zijn, Nu heb ik eens hier op het forum gezien dat er bruidjes / getuigen waren die de dag van de trouw speciale kledij aanhadden met bruid of getuigen in het stras...
Kledij - Suite Reacties: 5 28-1-2014 13:11:35

lien
Lego cake topper
Hallo, Wij zijn op zoek naar lego popjes in trouw tenue. Op mijn blokje vind ik enkel gewone popjes op een blokje waar dan de datum en zo op staat, maar we zoeken echt een popje met een trouwkleed aan en een popje in kostuum. Iemand een idee waar i...
Voorbereiding Reacties: 5 28-1-2014 13:06:08

ester
moet mijn aanstaande me komen halen of gaan we elk appart naar de kerk?
Wij trouwen op een zaterdag voor de kerk en dan zal ook het groot feest plaatsvinden. Voor de wet trouwen wij de dag ervoor en hier zullen enkel de ouders en getuigen bij zijn. Dit doen we omdat wij de kerk het mooist vinden. Nu vroeg ik me af wat ...
Ceremonie Reacties: 7 28-1-2014 12:26:10

Christel
kaartje getuige
Hallo, heeft er iemand een idee waar ik kaartjes kan kopen om een getuige te vragen? Zoiets als een verjaardagskaart maar dan iets als 'wil je mijn getuige zijn?' Groetjes
Uitnodigingen Reacties: 4 28-1-2014 12:08:15

Christel
kapsel en make-up
Hallo, Weet iemand een adresje waar je zowel haar en make-up kan laten doen? Eventueel aan huis? Omgeving Keerbergen. Groetjes
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 28-1-2014 11:44:19

Evelien
Wij trouwen 2014 --> veel folders!
Wij zijn vorig weekend naar de trouwbeurs "wij trouwen 2014" geweest in Kortrijk. We werden er overladen met hopen folders van fotografen, kledingzaken, juweliers, feestlocaties, en nog veel meer. Omdat wij het meeste al geregeld hadden, kunnen...
Voorbereiding Reacties: 1 28-1-2014 11:33:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...