Nu Online
Momenteel zijn er 205 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kelly
Kortingsbon Salons Cortina twv 500,00 euro
Dag bruidjes Ik heb een kortingsbon in mijn bezit ter waarde van 500,00 euro voor feestzaal Salons Cortina in Wevelgem. Deze is geldig tot 28/02/2016. Ik doe deze weg voor een bedrag van 250,00 euro. Geïnteresseerd, laat maar iets weten :) Gro...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 26-1-2014 20:50:21

Hanne
:-(
Vandaag opzoek geweest naar de kledij voor onze kindjes. We hadden op de trouwbeurs in Brugge een zeer mooi tenutje gezien. Ze zouden 3 en 4 jaar moeten hebben, maar de kostuumpjes van het merk BaBy A worden maar verkocht tot 3j. Pff waar verkopen ...
Kledij - Suite Reacties: 2 26-1-2014 20:34:56

tineke
tekst uitnodiging
Hallo, wij zijn volop bezig met de voorbereidingen van ons huwelijk. Nu zijn wij bezig met een tekst aan het zoeken voor de uitnodigingen. Maar hebben niet veel inspiratie, iemand die ons kan helpen? Om 14u30 wettelijke trouw, om 15u30 kerkelijke tr...
Uitnodigingen Reacties: 1 26-1-2014 19:27:51

sandrine
Eindelijk uitgepraat
hoi meiden, gisteren is de neef van mijn hubby op bezoek gekomen me vrouw en kids, hubby en neef hebben over het huwelijk gepraat,wat te verwachten was,want het was niet echt duidelijk. neef heeft dan toch alles kunnen lossen waardoor ze niet kunnen...
Uitnodigingen Reacties: 0 26-1-2014 18:45:00

Inge
'T Lepeltje
Hoi, Wie heeft ervaring met feestzaal 't Lepeltje te Duffel? Tevreden, niet tevreden? Bedankt voor jullie feedback. Inge
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 26-1-2014 18:34:15

Ellen
Nog enkele plaatsen voor de gratis trouwworkshop!
Proficiat met jullie huwelijk! Boboda geeft een gratis workshop ‘Start to plan’ aan  bruiden of bruidegommen die trouwen in 2014 of 2015! Deze workshop is een must voor elk bruidspaar. Alle aspecten van de voorbereiding van een huwel...
Voorbereiding Reacties: 1 26-1-2014 18:33:32

Inge
Trouwbeurs Mechelen
Hoi, klopt het dat er in februari een trouwbeurs in Mechelen plaatsvindt? Zo ja, wanneer, waar, wat, ... Thanx, Inge
Voorbereiding Reacties: 1 26-1-2014 18:31:00

kathleen
Trouwbeurs gent
Onlangd is er een trouwbeurs geweest in gent. Boutique couture was er ook aanwezig. Graag wou ik informeren of er iemand naar de beurs is geweest en of je er een kortingbon kreeg? Indien er iemand een kortingsbon heeft en deze niet gebruikt mag mij ...
Voorbereiding Reacties: 12 26-1-2014 17:08:49

inez
Foto Wilga
Hey Ik ben op zoek naar ervaringen met foto Wilga uit Dendermonde. Heb op het forum hier wel enkele reacties gevonden van 2007-2008, maar vroeg mij of er mensen zijn die recentelijk foto Wilga hebben gekozen en wat jullie ervaring was? Alvast beda...
Fotografie Reacties: 8 26-1-2014 17:01:51

sofie
Wij worden gehuwd (alternatieve ceromonie) door de vriendin die ons heeft samengebracht.
Zijn er bruidjes in spe of al reeds gehuwde die een voorbeeld van de opbouw van zo'n viering er ongeveer moet uitzien. Ik vind het moeilijk om eraan te beginnen. je mag mailen naar fiekexfiekex@hotmail.com. Bedankt lady's! &...
Ceremonie Reacties: 2 26-1-2014 16:47:49

Delphine
Decoratie (kadertjes, menuhouders, rozenblaadjes,...) + onderrok te koop!
Hoi dames! Onze dag zit er al een tijdje op, en met een verhuis in het verschiet wil ik graag wat van onze spulletjes te koop zetten. - Onderrok met 1 hoepel, A-lijn, diameter 60 cm, maat medium. Nieuwprijs 50 euro, mag weg voor 25 euro. -...
Voorbereiding Reacties: 8 26-1-2014 16:36:33

Martine
Op zoek naar de perfecte winkel ...
... die niet lijkt te bestaan. Ik heb maatje 48 à 52 - afhankelijk van 't merk. Ik wil geen kleed voor mijn trouw, maar gewoon een geklede tuniek met een leuke broek of legging of iets dergelijks. Met kleedjes (gala-dingen en dergelijke) sta ik...
Voorbereiding Reacties: 13 26-1-2014 15:45:49

Tom
Wok Fusion uit Mechelen
Iemand ervaring met Wok Fusion uit Mechelen ? De verschillende wokgerechten worden ter plaatse gewokt en na elke wokbereiding wordt de wokpan op een stand geplaatst op het buffet.Vervolgens kunnen de gasten zichzelf bedienen aan de grote wokpan die ...
Ideeën Reacties: 0 26-1-2014 14:43:01

tatijanna
de suite
hallo , kan ik de suite verplicht allemaal in het lang laten komen of tewel allemaal inj een kort kleed. want nu doet mijn getuige dus moeilijk over de keuze iedereen van de suite is akkoord maar zij zegt moet ik me dan een ganse dag ongemakkelijk vo...
Kledij - Suite Reacties: 4 26-1-2014 14:24:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...