Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

tatijanna
Bijna 8 maanden voor de trouw heb ik mijn trouwkleed gevonden
Bijna 8 maanden voor het huwelijk. Heb ik mijn droomhuis gevonden Ik ben content ik dit ook van men lijstje kan schrappen. Nu wordt mijn kleed besteld in mijn maat is een ivoor kleurig kleed en mijn schoenen zijn ook ivoor . Verlang al tot ik men ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 23-1-2014 12:35:05

Sarah
Site's voor bruidskapsel
Hoi :) Ik ben op zoek naar een leuk bruidskapsel, niet te chique maar ook niet te eenvoudig. Ik heb lang bruin krullend haar, maar alle kapsels mogen! Op het internet zie ik steeds kapsels die ik niet mooi vind en kom ik steeds dezelfde sites tegen....
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 23-1-2014 11:35:05

sandrine
Toch toegeven,maar toch willen ze niet komen :(
hoi dames en heren, geef je dan toch toe om hun meisjes mee te nemen naar ons huwelijk,ze zijn 11 en 14 jaar,tzijn nie echt kinderen meer hee,ze gedragen zich al wa meer lijk ne volwassene.al goe en wel,dan komt het excuus da ze naar school moeten di...
Uitnodigingen Reacties: 9 23-1-2014 11:34:20

bride
stommer vraag maar wat bedoelen ze met een dranken forfait?
Hoi dames, hier ben ik weer!! Ik weet dat het misschien een stomme vraag kan zijn maar wat bedoelen de feestzalen nu eigenlijk met we werken met een dranken forfait? Alvast heel erg bedankt aan iedereen die antwoord!
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 23-1-2014 9:41:29

bride
Welke vragen zeker stellen aan de feestzaal?
Hallo iedereen, Vanavond hebben wij een afspraak met de feestzaal om al eens te gaan kijken. Welke vragen moet ik hun zeker niet vergeten te stellen?? Spannend kan niet wachten tot vanavond!
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 23-1-2014 9:34:20

Natalie
Joepie , weral wat van mijn lijstje af!
Beste medebruidjes , Met nog 134 dagen op menne teller , heb ik weral wat zaken van men lijstje kunnen schrappen. Zaterdag zijn we onze trouwringen gaan bestellen bij Wim Meeussen in Antwerpen . En zojuist heb ik een praatpaal gereserveerd voor tij...
Voorbereiding Reacties: 3 22-1-2014 22:28:38

inez
origineel ingekleefd album
Hallo Wij zijn op zoek naar een fotograaf die nog foto's inkleefd, en op een originele manier. We willen geen digitaal fotoalbum, al kan dit nog zo mooi zijn. We vinden dat een ingekleefd boek toch iets authentieks heeft. Op een huwelijksbeurs zij...
Fotografie Reacties: 7 22-1-2014 21:11:16

isa
Bruidskleedje
Ben bij Jagré geweest, super super vriendelijke verkoopster !! Droomkleedje gevonden, maar twijfel zo hard
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 22-1-2014 20:31:46

Charlotte
Sauna voor 12 personen gezocht
Voor mijn vrijgezellen zijn we op zoek naar een betaalbare wellness (sauna, zwembad, stoombad...) waar we met zo'n 12 personen naar toe kunnen. (genoeg ruimte dus nodig) Dit graag in West-Vlaanderen.Iemand een idee?  
Voorbereiding Reacties: 4 22-1-2014 20:10:52

sarah
Werken rond het thema Disney
Ik heb een vraagje ivm met thema's Ik ben een hevige Disney fan! Mijn vriend heeft me ook ten huwelijk gevraagd aan het kasteel van doornroosje. Nu zijn we aan het twijfelen om Disney als thema voor onze grote dag te nemen. We hebben al het ringkus...
Ideeën Reacties: 4 22-1-2014 19:25:54

sandrine
Autolinten AVA
hoi iedereen, we hebben vorige week de details gekocht voor ons huwelijk. we hebben namelijk ook een set gekocht in de ava van autolinten. je moet het wel zelf nog in mekaar prutsen zo die ponponachtige toestanden enzo er zitten wel gaatjes overal i...
Voorbereiding Reacties: 2 22-1-2014 18:53:01

Annemie
Misviering
Hier ook op het punt gekomen om aan het misboekje te beginnen :-)Zijn er mensen die zin hebben om dat van hun door te mailen?Dat mag naar volgend adres: meesanne@hotmail.com Merci!  
Religie Reacties: 2 22-1-2014 16:45:43

Karlijn
Eigen ceremonie
Hallo Mijn vriend en ik zullen niet trouwen voor de kerk. We hebben ervoor gekozen om een ceremonie te doen aan de feestzaal. Ze hebben hier een super grote tuin met een hele grote vijver. Super locatie dus. Wij hadden de ceremonie graag erg perso...
Ceremonie Reacties: 7 22-1-2014 16:14:55

Machteld
Welke kleur van schoenen?
Hallo iedereen Uit nieuwsgierigheid vroeg ik me af welke kleur van schoenen jullie aandoen onder jullie trouwjurk? Ik heb een ivoorkleurige jurk maar zie het niet echt zitten om bleke schoenen er onder aan te doen. Ten eerste zie ik dit niet gr...
Kledij - Accessoires Reacties: 36 22-1-2014 15:05:35

Machteld
Te koop - gloednieuwe rode retro pumps
Hallo iedereen Met spijt in hart verkoop ik mijn rode retropumps. Ik heb deze gekocht in Gent, ZOOT-Shoesboutique. Normaal ging ik deze onder mijn trouwjurk dragen maar wegens een voetprobleem kan ik deze niet  dragen. Ik heb ze nog nooit gedra...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 22-1-2014 14:59:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...