Nu Online
Momenteel zijn er 114 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

ine
dj regio mechelen leuven
wij zijn nog op zoek naar een dj iemand tips of aanraders?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 21-1-2014 22:26:29

tineke
ceremoniemeester
Hallo, heeft er iemand ervaring met ceremoniemeester Timmerman? Wat zijn jullie ervaringen? 
Ceremonie Reacties: 0 21-1-2014 22:19:08

An-Sofie
Decoratie te koop
Hallo, Ondertussen is onze trouw ook al gepasseerd. Een prachtige dag om nooit te vergeten. Maar aan alle mooie liedjes komt een einde...  Omdat we met enkele decoratie niets meer kunenn doen, zet ik het hier op het forum en hoop er misschien a...
Ideeën Reacties: 7 21-1-2014 21:39:29

sandrine
Fotograaf in opleiding
hoi medebruiden en gommen, we twijfelen om alsnog een fotograaf te nemen. maar wel een fotograaf in opleiding? ik heb iemand op het oog,ze verwacht eigenlijk geen vergoeding,ze doet het voor het plezier,een vergoeding mag(zakgeld zeg maar) maar niet...
Fotografie Reacties: 20 21-1-2014 21:07:05

Jelke
Alternatief voor dure videograaf? :(
Hey bruidjes! Ik zou SUPER graag videobeelden hebben van onze huwelijksdag en normaal gezien ging mijn neef dit op zich nemen, maar heeft (begrijpelijk) afgehaakt omdat hij geen ervaring heeft met huwelijken..  Dus zit nu zonder videograaf ...
Video Reacties: 12 21-1-2014 20:29:38

Jelke
bruidsboeket gooien of bijhouden?
Dag bruidjes!  Tussendoor de voorbereidingen heb ik al meermaals de vraag gehoord of ik mijn bruidsboeket ga gooien naar de vrijgezellen ladies onder de gasten (o.a. door de fotograaf en de DJ)....  maar ik weet het niet!!!  Ik vind ...
Bruidsboeket Reacties: 9 21-1-2014 20:01:51

Inne
Voorbeelden misboekje
Hallo iedereen, Ik ben volop bezit met het maken van ons misboekje. Dit verloopt niet zo vlot... Ik heb nood aan inspiratie. Graag had ik verschillende boekjes gezien om eens te vergelijken. Graag mailen naar innebaijens@hotmail.com Super bedankt!
Ceremonie Reacties: 21 21-1-2014 18:17:48

Tanith
Aangeboden: Zaal OC Rooierheide Diepenbeek op 26 juli (snel zijn!)
We hebben vorig jaar (in april) voor zaterdag 26 juli 2014 de zéér gegeerde zaal OC Rooierheide in Diepenbeek gereserveerd. Ons trouwfeest zal echter toch ergens anders plaatsvinden, dus wie snel reageert kan onze d...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 21-1-2014 17:02:55

jeroen
De getuige
We hebben onze getuigen al in ons hoofd maar nog niet gevraagd. Nu wou ik toch eens ff checken bij jullie, zijn er zaken die je 'normaal' door je getuige laat doen ? (behalve dan effectief het tekenen op het gemeentehuis) Ik  weet wel dat er nie...
Ideeën Reacties: 7 21-1-2014 16:49:03

Katrien
Dagindeling
Beste medebruidjes Ik zit met een vraagje. Wij trouwen namelijk om 14u in de kerk. De mis duurt ongeveer 1uur. De tijd dat we wat foto'kes nemen en dag zeggen aan iedereen zal het waarschijnlijk 15.15-30 zijn. Er zijn ongeveer 85 personen uitg...
Voorbereiding Reacties: 1 21-1-2014 16:23:50

Keke
DRINGEND DJ NODIG!!!
Dag iedereen Wij zouden eerst onze dj cadeau krijgen maar dit gaat niet door en dit 164 voor ons feest wat een ellende!!! Ik ben hier niet goed van en maak me erg veel zorgen!! Kennen jullie goede dj's in Limburg voor een trouwfeest? Alle raad is ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 11 21-1-2014 15:59:44

Christel
tekst uitnodigingen
hallo, Op 9 augustus 2014 trouwen wij. Omdat wij nog niet zo lang geleden een huisje gekocht hebben (en we dus graag onze spaarcentjes gebruiken om er een leuke thuis van te maken) en reeds 2 schatten van kinderen hebben houden we deze dag eig...
Uitnodigingen Reacties: 1 21-1-2014 15:23:52

Tina
Fotolocaties regio kluisbergen/Tiegem
Heeft er iemand originele fotolocaties regio Kluisbergen/Tiegem/Avelgem?
Locaties - Fotografie Reacties: 0 21-1-2014 15:08:48

leonie
ceremonieboekje
Hoi allen, voor de bruiloft van vrienden wordt het op prijs gesteld geen sketches e.d. op te voeren. Wel leek het ons leuk om een boekje te maken met weetjes, foto's e.d. van het bruidspaar want het hoort er tenslotte een beetje bij niet? heeft iema...
Ceremonie Reacties: 0 21-1-2014 14:12:30

ine
weet niet waar aan eerst te beginnen
pieps, Nu dat ik zwanger ben (6maand) weet ik niet meer wat eerst te doen,  Heb zoveel te doen zowel voor de trouw als de geboorte. en zit wat vast heb zo het gevoel dat ik vanalles aan het vergeten ben. Zaal, eten en gemeentehuis liggen vast....
Voorbereiding Reacties: 7 21-1-2014 13:47:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...