Nu Online
Momenteel zijn er 231 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ine
Twijfels intredelied & bedanking einde ceremonie
Hoi allemaal, Soms neemt mijn onzekerheid weer de overhand dus hier weer 2 vraagjes :)Pff, ook zo moeilijk allemaal. We hebben geen "gewone" kerkelijke ceremonie maar gewoon aan de feestzaal met vliegende pastoors. Nu twijfel ik tussen 2 liedjes...
Voorbereiding Reacties: 7 31-1-2014 12:16:28

Nicky
Trouwboog ceremonie buiten
Dag bruidjes, Voor onze trouwceremonie (die buiten plaats vindt) ben ik op zoek naar een bloemenboog. Is er iemand die me hierbij kan verder helpen? Waar je deze kan kopen of huren? Groetjes
Ceremonie Reacties: 8 31-1-2014 12:14:02

Natalie
Tekstje voorblad misboekje
Beste Bruidjes en co, Ik ben nog op zoek naar een klein tekstje voor op het voorblad van ons misboekje . Wie heeft er mooi voorbeeld voor me ? Alvast bedankt !!
Ceremonie Reacties: 2 31-1-2014 11:35:14

Marjan
Iemand ervaring met 'De schuur' in Den Eyck Kasterlee?
Iemand ervaring met 'De schuur' in Den Eyck Kasterlee?
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 31-1-2014 10:26:19

Dorien
Kleine zorgen
Hey ladies, met minder dan vier weken op de teller (welgeteld 21 dagen) moet ik stilaan toch aan een aantal zaken beginnen die ik wat uitgesteld heb. Ook duiken er bepaalde vraagjes op die ik graag even aan jullie wil voorleggen, aangezien het ventj...
Voorbereiding Reacties: 6 31-1-2014 9:10:51

Marjan
Ervaring met Bonte Beestenboel Wortel
Iemand ervaring met de zaal in de Bonte Beestenboel in Wortel? Hebben jullie dan catering Hendrickx gebruikt?
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 31-1-2014 9:03:36

sofie
Feestzalen regio Gent
Hoihoi Iemand ervaring met volgende feestzalen? - De Lage Vuurse, Gent - 't Molenhof, Zwijnaarde - 't Boerenhof, Oostakker Bedankt voor reacties!
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 31-1-2014 2:09:43

Joyce
fotograaf
Hallo, Onze fotografe heeft wegens haar zwangerschap moeten afhaken. We wijn volop aan het zoeken naar een nieuwe fotograaf. Iemand ervaring met Patrick Geens?
Fotografie Reacties: 5 30-1-2014 23:50:55

Sofie
Hof van Nazareth
Wij hebben net onze zaal bij het Hof van Nazareth vast gelegd, wat een mooie locatie en ik hoor en lees niets dan lof erover. Nu kan het echte plannen beginnen :-)
Locaties - Feestzaal Reacties: 38 30-1-2014 22:03:07

Bram
De glinstering bij het Zilvermeer
Hoi, Is er iemand die al gefeest heeft of gaan eten is in De glinstering in Mol.  Wat is jullie ervaring hier?  We zijn al eens gaan kijken en gaan er weldra eens eten bij wijze van test.  Volgens de zaakvoerder is (bijn...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 30-1-2014 21:43:33

Debbie
fotograaf/videograaf
Hoi iedereen! Wij trouwen op zaterdag 16 augustus 2014. We zijn nog op zoek naar een goede fotograaf/videograaf voor een redelijke prijs. Iemand ervaringen, suggesties? Bedankt!
Fotografie Reacties: 10 30-1-2014 21:06:44

Keke
In- en uittredelied kerk
Iemand enig idee? Ik heb die liedjes al voor gewoon in de mis maar zo binnen en buiten gaan is toch iets speciaals... Al veel gezocht op internet maar ik kan helaas niets geschikt vinden. Ik luister graag naar jullie suggesties!
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 30-1-2014 18:37:32

Tiny
Ervaringen met ...
Hoi iedereen ,  gisteren mij wat bezig gehouden op mn vrije dag samen met ventje voor ons uitnodigingen en onze menukaartjes ... Aangezien we toch jammer genoeg geen filmpje zullen maken als uitnodiging ... zullen we zelf ons eigen kaartjes ont...
Uitnodigingen Reacties: 2 30-1-2014 17:56:36

Sofie
Adresstempel
hoi iedereen, wij zullen een 120-tal uitnodigingen moeten versturen, en daarna ook nog bedankjes (foto's). Omdat we geen zin hebben om op elke enveloppe ons adres zelf te schrijven hadden we gedacht aan een stempel. Zijn hier mensen die hier ervari...
Uitnodigingen Reacties: 9 30-1-2014 16:09:34

Maaike
Een mandje plaatsen met "hulpmiddelen" op het dames toilet
Hey,Dit is geen onbekend onderwerp. Ik heb het hier ergens is gelezen een mandje dat geplaats wordt op het dames toilet, nu weet ik wel nog van de deo en zo maar kan soms iemand mij helpen met de rest van de inhoud?ik kom niet verder dan deo en blaa...
Ideeën Reacties: 16 30-1-2014 15:18:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...