Nu Online
Momenteel zijn er 213 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Melissa-Sven
Voorbeelden misboekjes
Hallo iedereen ik ben volop bezig met het maken van ons misboekje . Maar het gaat niet zo vlot .. Heb nood aan een beetje inspiratie Graag had ik verschillende boekjes gezien om wat te vergelijken . Graag mailen naar svenkesteloot_90@hotmail.com ...
Ceremonie Reacties: 18 2-2-2014 12:10:45

Jennifer
Kleedje gevonden + Bruidscouture Elena Deinze
Hey medebruidjes! Ondertussen is het al even geleden dat ik nog eens een berichtje geplaatst heb, maar met 7 maanden op de teller, vliegen we er weer in en vallen er weer dingen te melden! Ik ben gisteren voor het eerst kleedjes gaan passen en heb h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 2-2-2014 12:01:16

Isabelle
zaaltje/lokatie af te huren receptie kortrijk
Hallo iedereen. Wij trouwen in juli 2015, in de voormiddag voor de wet in het stadhuis van kortrijk, in de namiddag in de sintmaartenskerk in kortrijk en we zijn nog op zoek naar een lokatie liefst met een mogelijkheid om zowel buitrn als binnen te ...
Locatie Reacties: 0 2-2-2014 11:54:20

stephanie
Decoratie rood - wit
Hallo bruidjes / bruidegommen Ik ben nog op zoek naar decoratie voor de feestzaal. Thema rood- wit .kennen jullie winkels / sites / of misschien tips om het zelf te maken ? alvast bedankt !!
Voorbereiding Reacties: 2 2-2-2014 11:38:32

ilse
Kostprijs jurken?
Hey bruidjes, zoals velen onder jullie heb ik ook al eens hier en daar rondgekeken naar de talloze bruidsjurken in boeken en op het net, toch blijft de collectie van marylise mijn favoriet maar heb geen flauw idee vanaf welke prijs ik deze collectie ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 2-2-2014 9:17:55

sann
Op zoek naar videograaf
Hoi! Ik ben op zoek naar een videograaf omgeving Eindhoven. Wil graag vanaf 's ochtends tot 's nachts laten filmen, maar heb een budget van  max 600 euro hiervoor.. Is dit reeel ( hoeft niet perse professioneel, mag ook hobby - in oplei...
Video Reacties: 9 1-2-2014 13:50:06

Ann
pre wedding shoot
Hey medebruidjes,  Wij gaan een uitnodiging nemen met een foto van ons op, nu zouden we dus ok graag een mooie foto hebben. Nu was ik aan het denken om een fotoshoot te doen voor ons huwelijk. Heeft iemand hier ervaring mee en is dit de moeite...
Fotografie Reacties: 11 1-2-2014 13:37:42

Monica
Boekje viering
Dag bruidjes, heb het idee dat ik laat ben met mijn voorbereidingen... Wij zijn volop nog bezig met het maken van onze eigen viering, voorgelezen door de getuigen! Maar nu zou ik ook een boekje willen maken, maar hoe zet je alles hierin? Ik had erg...
Ceremonie Reacties: 1 1-2-2014 9:47:49

sandrine
weer afvinken en leuke ontmoeting gehad met de bazen van bowling oostduinkerke
hoi bruiden en gommen :) we zijn vandaag op bezoek geweest bij hubby zijn nonkel en tante. we hebebn wa dingen besproken over de versiering in hun huis en de tafelschikking. want met de plechtigheid zullen we met zijn 4'een zijn en met het avondfees...
Voorbereiding Reacties: 5 31-1-2014 22:02:25

Britt
Fotograaf regio Mol
Wij trouwen op zaterdag 19 juli 2014 in Mol. Wij zijn nog op zoek naar een fotograaf (amateurfotograaf of professionele). Wie kan er ons hierbij helpen? Bedankt!
Fotografie Reacties: 7 31-1-2014 19:04:59

Nele
Mijn eerste pasbeurt - Me happy!!!!
Hallo bruidjes, zoals ik in mijn eerste post al gezegd had, ging ik jullie op de hoogte houden mbt mijn ervaring met November Styling. Na een moeizame zoektocht langs vele bruidswinkels heb ik mijn droomjurk eindelijk gevonden bij November Styling,...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 31-1-2014 18:41:38

olga
Trouwlocatie gezocht buitenland Faroe islands, Malta, Madeira etc.
Hoi allemaal, mijn eerste bericht hier :) Wij hopen eind van het jaar te gaan trouwen en willen dit heel graag in het buitenland doen.  We gaan met zijn 2en (het feest is later in Nederland) en zoeken het volgende: -trouwen op een eiland -aan ...
Locatie Reacties: 2 31-1-2014 14:17:51

kimberly
zoek fotograaf voor 03/07/2015
hallo, wij trouwen op 03/07/2015 en zijn nog op zoek achter een fotograaf. we gingen normaal kiezen voor een studente maar ik ben bang dat ik dan geen mooie foto's zal hebben. dus als er een fotograaf zich geroepen voelt om onze onvergetelijke dag t...
Fotografie Reacties: 9 31-1-2014 14:11:00

stephanie
Ringen en zaalversiering ?
Deze week veel besproken en rondgezocht en er uiteindelijk uit gekomen :) De receptie en middageten doen we in een restaurant ( de lysse ) Het avondfeest is een zaal op een hoeve die we gehuurd ( de herdershoeve )hebben met traiteur ( chef Valentijn...
Voorbereiding Reacties: 4 31-1-2014 13:28:26

tinne
deli dish kampenhout
vraag me af wat de prijsklasse van deli dish kampenhout is! heb hun al gemaild, maar wacht nog op een offerte. zijn de zalen inbegrepen of appart te huren? wij hadden graag bbq of buffet voor ong 100 pers gegeven. waarna we dansfeest voor max 50 extr...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 31-1-2014 13:19:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...