Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

stephanie
Bruidsjurk
Ik heb mijn ideale jurk gevonden in azzuro in Oostende . Vriendelijk service , ze houden rekening met de prijzen die jij voor ogen hebt En ze zijn vlot met de bedieningen Hier een tevreden bruid :) nu enkel nog een idiaal pak vinden voor mijn ma...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 29-1-2014 13:44:23

stephanie
Bruidsboeket
Hallo bruidjes en bruidegommen Ik wens jullie veel succes tijdens jullie plannen. Ikzelf was op zoek naar een ideaal boeket. Toen ik een bloemenwinkel tegen kwam en valse rozen tegen kwam in rood en wit vond ik dit ideaal.. Mijn huwelijk is voor de...
Bruidsboeket Reacties: 5 29-1-2014 13:38:00

stephanie
Hoeve trouwfeest
Iemand ervaring met de herdershoeve in Eernegem? Wij willen graag een hoeve voor ons trouwfeest :) Dan met een traiteur er bij :) Alvast bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 29-1-2014 13:32:48

Dominique
verlichte dansvloer
Hoi, Ik zou graag voor ons feest een verlichte dansvloer willen, op internet vind je de goedkoopste voor €195,- voor 19m2 maar die vind ik niet zo mooi. We zoeken een vloer van ongeveer 20m2 iemand toevallig een idee/adresje waar ik dit kan vi...
Voorbereiding Reacties: 10 29-1-2014 13:15:11

Kelly
Ervaringen La Sensa
Beste mede-bruidjes, aangezien ik met een halftime job; zelfst in bijberoep en 3 kids zit, ben ik een weddingplanner/ceremoniemeester erg aan het overwegen. Iemand om ons die dag bij te staan en te zorgen dat alles vlot verloopt maar ook iemand die ...
Voorbereiding Reacties: 5 29-1-2014 13:15:05

stephanie
Regio torhout -Gistel
Hallo, Ik en mijn vriend trouwen 19 september 2014 Wij hadden een feestzaal in gedachten ( de lysse moere) Maar doordat je hier geen live muziek kan spelen zoeken wij een andere zaal. Een hoeve zou misschien idiaal zijn? Kennen jullie mooie feesth...
Locaties - Viering Reacties: 3 29-1-2014 13:07:11

Marjan
Fotolocatie regio Tessenderlo - bos
Hey mensen,  Ik ben op zoek naar een mooi bos of dergelijke om foto's te laten nemen voor de trouw. Het thema is Alice in wonderland dus leek me wel toepasbaar.  Wie kan me helpen? Of weet waar er mooie plekjes in het bos zitten verschole...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 29-1-2014 12:29:18

Dominique
Fotograaf als daggast?
Hallo, Wij trouwen op 13-6-2014 en zijn er bijna uit hoe en wat met betrekking tot de daggasten, maar nu vragen wij ons af reken je de fotograaf ook tot daggast? De fotograaf zal er de hele dag bij zijn van 9.30 tot 21.30 uur ongeveer. Natuurlijk mo...
Voorbereiding Reacties: 28 29-1-2014 10:33:26

Elke
Paraplu Poirier Just Married
Goeiemorgen bruidjes,Heeft er nog iemand van jullie een witte of ivoren paraplu van poirier (just married + rond model) te koop? Ik hoop zoals iedereen dat het niet gaat regenen maar hier in België weet je maar nooit hé...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 29-1-2014 9:45:16

Sarah
Misviering
Goedemorgen bruidjes in spe, Wij zijn ondertussen begonnen met het maken van ons misboekje.. Nu vraag ik mij af welke hoeveelheid van liedjes gebruikelijk is voor een misviering? En achter wat? We zouden 1tje nemen voor binnenkomen van de suite e...
Muziek - Ceremonie Reacties: 7 29-1-2014 8:41:11

Cedric
Fotograaf in limburg
Hey Voor onze trouw op 20/09/2014 zijn wij nog op zoek naar een fotograaf. Regio Limburg.Zijn er mensen die ons hierbij kunnen helpen? Ervaringen zijn ook altijd welkom.Alvast bedankt voor jullie reactie.Cedric & Natalie
Fotografie Reacties: 12 28-1-2014 21:03:09

Sabrina
kindjes
Wat doen jullie met jullie kindjes? Uiteraard gaan zij voor een deel aanwezig zijn op het feest, maar tot het einde gaat dit niet. Maar al de mogelijke babysitter zullen aanwezig zijn op het feest.. Hoe doen/deden jullie dit dan?
Voorbereiding Reacties: 9 28-1-2014 21:00:16

miek
Ceremonie
Hallo bruidjes en co Wij hebben onze trouw locatie geboekt en doen ter plaatse een ceremonie. Nu zijn we op zoek naar iemand die deze kan leiden maar ik vind hier zeer weinig info over. Het enige dat ik vind is huis van de mens en o de vie. Iemand n...
Ceremonie Reacties: 3 28-1-2014 20:50:49

Annelies
liedjes vermelden in misboekje?
Dag allemaal, Onze liedjes zijn gekozen maar zitten nog met een vraag: zouden we de titel vermelden in het misboekje of niet? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 4 28-1-2014 20:40:05

Elise
Huwelijksviering
Hey! Op 02/08/14 trouwen wij en zoals velen had ik graag wat voorbeelden gehad van teksten voor tijdens de ceremonie. Zijn er mensen die mij hun misboekje willen doorsturen aub? Indien wel, dan stuur ik je mijn e-mail in een bericht! Alvast bedankt!...
Religie Reacties: 0 28-1-2014 18:28:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...