Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

stephanie
Traiteur
Hallo lieve bruidjes ' Wij zijn nog op zoek naar een goede traiteur met een goed prijsje regio Gistel -torhout ! Iemand voorstellen'? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 2 29-1-2014 23:02:55

Jessica
DJ gezocht West-Vlaanderen regio Kortrijk
Hallo bruidjesNooit gedacht dat een DJ zoeken zoveel stress met zich meebrengt!We hadden eigenlijk een DJ => een vriend van mijn schoonzus ging draaien aan een vriendenprijsje, maar het was blijkbaar te mooi om waar te zijn. Hij heeft a...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 12 29-1-2014 22:16:47

Evy
Uittredelied
Hey allemaal, Wij zijn nog op zoek naar een leuk uittredelied voor onze vrijzinnige ceremonie. We zoeken iets erg vrolijk, en nu was mijn keuze gevallen op We go together uit de film Grease. Dit is mijn favoriete film sinds mijn 8ste (ook al snapte ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 29-1-2014 21:24:41

Katia
help!! Eigen huwelijksgeloftes
hallo, wij willen graag onze eigen huwelijksgeloftes schrijven maar hoe begin je daaraan? Iemand tips of eventueel voorbeelden! groetjes
Ceremonie Reacties: 3 29-1-2014 20:30:19

Sofie
DJ gezocht regio limburg
We zijn opzoek naar een dj voor regio limburg op 2/8/2014 Het avond feest gaat door in De baenwinning in diepenbeek. De huis dj Dirk Jacobs, iemand ervaring met deze dj?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 29-1-2014 19:52:01

Elien
Tafelnamen
Dag bruidjes! Kunnen jullie ons helpen met originele Tafelnamen? We hebben er ongeveer 40 nodig! Dikke merci!
Ideeën Reacties: 1 29-1-2014 19:30:29

tatijanna
help misboekjes
hallo ik ben dus bezig met men misboekje maar ik krijg het niet op de goede maat voor in het kaftje van het misboekje wie kan me helpen
Religie Reacties: 4 29-1-2014 19:29:54

Kim
Ervaring Driessent,
Heeft er iemand recent nog een feest gehad in het Driessent? Wij zouden er ons feest willen houden maar weten niet goed of we dit nog durven met de faillisementen die er in 2012 geweest zijn. Bedankt voor jullie reactie.
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 29-1-2014 19:11:55

lynn
Schoonmoeders
Dag bruidjes  Even mijn frustratie kwijt! Ik heb altijd een goede schoonmama gehad, ook al woont ze onder ons in het appartement valt ze ons niet lastig. Nu met de trouw is dit volledig beginnen te keren...  Ok ze betalen hun deel van ...
Voorbereiding Reacties: 5 29-1-2014 19:07:00

Evi
Viering
Hoi bruidjes, wij willen een alternatieve viering doen en zijn nog op zoek naar een geschikte locatie regio Waasland. Op ons lijstje staan tot hier toe enkel: - kasteel Walburg - de oude kapel in Sinaai (op den dries) Iemand al ervaringen met ...
Locaties - Viering Reacties: 1 29-1-2014 19:02:21

Liselore
14/6 muzikanten
Dag allemaal, Wij hadden heel graag duovoce gehad op onze trouw, maar zij waren helaas niet meer vrij op onze datum (14 juni 2014). We zijn dus op zoek naar andere muzikanten. Niet te druk, niet te commercieel ook, geen show waarbij de mis eerder ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 29-1-2014 17:26:19

Liselore
Muziek gezocht 14/6
Dag allemaal,  Wij hadden heel graag duovoce gehad op onze trouw, maar zij waren helaas niet meer vrij op onze datum (14 juni 2014).  We zijn dus op zoek naar andere muzikanten.  Niet te druk, niet te commercieel ook, geen show waarbij...
Ceremonie Reacties: 2 29-1-2014 17:25:30

nadine
fotolocatie binnen en buiten
hey bruidjes, op 14 juni 2014 trouw ik, ik zoek nog een binnenlocatie in de buurt van merksem, ekeren, kapellen, brasschaat. voor buiten zou ik eventueel park van brasschaat kunnen nemen maar als iemand nog andere opties heeft zijn die zeker welkom. ...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 29-1-2014 16:51:26

melissa
Gospelkoor gezocht
Hallo, Wij zoeken een gospelkoor, liefst niet te duur ;), dat een paar nummertjes op onze trouw wil zingen. Heeft iemand ervaring met deze groepen of kent iemand zo'n groepje? Groetjes
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 29-1-2014 15:36:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...