Nu Online
Momenteel zijn er 220 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kelly
Limegroen haaraccessoire Linea Rafaelli te koop!
Hallo toekomstige bruidjes, Ik heb nog een limegroen haaraccessoire te koop, ideaal om een kort kapsel feestelijker te maken. Slecht éénmaal gedragen door mijn mama voor mijn huwelijk. http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskled...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 30-1-2014 14:23:28

Els
DJ of niet??
Wij trouwen op zaterdag en doen zondag een brunch in een feestzaal: starten met ontbijt vanaf 9.30 en nadien koud- warm en dessertenbuffet tot ongeveer 17u.  We gingen oorspronkelijk geen DJ nemen omdat het geen avondfeest is, maar nu begin ik t...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 30-1-2014 14:08:03

An
Wat moeten we allemaal doen ter voorbereiding van onze dag?
Dag bruidjes, Heeft er iemand een lijst met alle puntjes die we niet mogen vergeten om onze huwelijksdag zo goed mogelijk voor te bereiden? Je mag deze altijd doormailen naar an_van_goethem@hotmail.be Dankjewel
Voorbereiding Reacties: 3 30-1-2014 14:02:21

An
Ceremonie/Misboekjes
Hey iedereen, Ik ben momenteel zoveel mogelijk ideeën aan het opdoen om onze ceremonie zo intens mogelijk te maken. Wie heeft er voorbeelden van ceremonie/misboekjes met mooie teksten? Alsook teksten die bestemd zijn om door kindjes te laten le...
Ceremonie Reacties: 6 30-1-2014 13:54:44

Tina
Huwelijkskleed huren
Heeft hier iemand zijn huwelijkskleed gehuurd?  Naar waar ben je hier dan voor gegaan?  wat zijn jullie ervaringen hier mee?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 30-1-2014 13:39:49

bride
waar verkopen ze pronovias,st patrick- atelier pronovias- la sposa in limburg
Hey bruidjes, hier ben ik weer Ik ben een hevige pronovias fan, en vind meerdere jurken van hun geweldig! Ook van de zustermerken van pronovias: st patrick- atelier pronovias- la sposa/ avenue diagonal - white one! Nu was mijn vraag waar verkopen z...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 30-1-2014 13:33:49

Evy
Thema Dubai
Hoi, Aangezien we in Dubai onze geloften gaan uitspreken in dichte familiekring, zal onze receptie (wij geven geen hele diner op ons trouwfeest..) geïnspireerd worden op Dubai. Nu is het heel moeilijk een locatie te vinden provincie Antwerpen d...
Ideeën Reacties: 9 30-1-2014 12:33:35

kelly
Bierviltjes te koop
Hallo Hier was eens een vraag rond gegaan naar bruidjes die interesse hadden in bierviltjes met vragen voor op de receptietafel ofzo Ik vond dit zeer leuk , maar nu hebben benoit en ik beslist om ze toch niet te gebruiken op onze trouw Mss is er...
Voorbereiding Reacties: 10 30-1-2014 12:02:34

Evy
Locatie omgeving Mechelen
Hallo, Iemand ervaringen met het Hof van Nazareth? Of andere goede locaties omgeving Mechelen. Bedankt!
Locatie Reacties: 13 30-1-2014 10:37:09

stephanie
Eten
Hoi hoi , elke dag zit ik wel met de trouw in mijn hoofd en ben ik er mee bezig :) Vandaag eens goed nagedacht over het eten .doordat we een zaal gehuurd hebben moeten we hier ook aan denken Wat vinden jullie hiervan ? - receptie -> chiptjes , n...
Voorbereiding Reacties: 1 30-1-2014 10:31:02

sandrine
weersvoorspellingen 14 maart 2014
hoi iedereen. ik heb eens gegoogled voor eventuele weersvoorspellingen op onze trouwdag. en zowel in kortrijk als in koksijde is er helaas kans op regen. nu,dat wil niet zeggen dat het gaat regenen maar er zit wel kans in van wel. nu weet ik op zijn...
Voorbereiding Reacties: 10 30-1-2014 10:19:09

Charlene
Help, ik zit vast
Dag brides to be. Hoe gaat het met het plannen van jullie droomhuwelijk? Ik zit vast bij ons misboekje. Na al paar voorbeelden te bekijken heb ik wel al een ideetje maar toch nog niet genoeg inspiratie voor hem volledig af te krijgen. Wie zou mij ...
Ceremonie Reacties: 0 30-1-2014 10:11:47

Kim
Verloofde wil wachten met huwelijksreis
Hoi iedereen, ik kom hier wat zagen... Ik ben deze maand naar onze vaste reisagent geweest om eens te informeren over huwelijksreizen in de maand oktober / november. Wij trouwen 4/10/14 en doordat ik in het onderwijs sta moet ik in de schoolvaka...
Huwelijksreis Reacties: 8 30-1-2014 10:05:15

Dorien
Daar is ze dan
Nadat ik midden december mijn trouwjurk mocht gaan passen en kijken wat er aangepast moest worden, was het gisteren zo ver. Ik zou het afgewerkte 'product' te zien en te passen krijgen en ons mama en zus zouden hun jurkjes voor de eerste keer mogen a...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 30-1-2014 8:58:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...