Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

stephanie
huwelijksreis kroatië
Hallo, Wij willen na onze trouw in juni naar Kroatië op huwelijksreis. We willen vooral genieten van de natuur en rust maar af en toe afgewisseld met es een dorpje te bezoeken. We zouden naar de kanten van Zadar willen gaan om dan van daaruit me...
Huwelijksreis Reacties: 3 9-1-2014 12:35:10

Sarah
Schoenen stress!
Hoi, Eventjes mijn hart luchten. Gisteren gaan kijken voor trouwschoenen in de winkel waar ik mijn kleedje heb gekocht. Ik had een paar gepast in maat 39. Achteraan waren deze een centimeter te groot. Dan maar een maat 38,5 gepast. Deze waren goed a...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 9-1-2014 12:19:53

kimberly
welke kledij aandoen bij zoektocht trouwkleed
hallo effe een vraagje. morgen heb ik een afspraak in een winkel om een trouwkleed te vinden nu vroeg ik me af wat voor kledij en lingerie het best aan te doen? 
Voorbereiding Reacties: 9 9-1-2014 12:17:51

Ine
Waar trouwschoenen kopen ? (graag spier wit)
Dag dames,  Ik zit met een probleem .. De 17de januari is mijn pas en dan moet ik dus mijn schoenen hebben ...MAAR ik vind nergens schoenen die me passen (maat 41/42, brede voeten en smal hieletje) dus ben al beperkt !  Geen te open sc...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 9-1-2014 9:31:18

Tanja
trouwjurk gevonden!
Gisteren ben ik voor de eerste keer jurken gaan passen. Wat een ervaring seg, zalig! Ben bij youniek geweest. Geweldige service! Na anderhalf uur was de keuze al gemaakt. Zo content :)
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 9-1-2014 9:28:57

karina
pech
wat een pech kan je hebben , op nog 35 dagen voor mijn huwelijk , deze morgend serieus ten val gekomen op mijn linker knie , gevolg heel pijnlijk , gezwollen en heel erg warm aanvoelend maar ritje naar de spoeddienst en RX laten nemen verdict ; geluk...
Voorbereiding Reacties: 9 8-1-2014 23:03:14

inneke
Pittige muziek gezocht
Hoi jou,' Wij zouden graag ons dessertenbuffet op pittige muziek willen laten starten. Heeft iemand een suggestie?
Voorbereiding Reacties: 11 8-1-2014 22:29:48

sandrine
potje bowling ipv grote feest op de dansvloer
Hoikes, we zouden op ons huwelijk hoogstens met 6 personen zijn mss met 8 personen. we vonden het zo dom om een zaal te huren voor maar zo weinig man. we dachten eerst na het buffet ergens een terrasje gaan doen aan zee(we blijven slapen bij de getu...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 8-1-2014 22:02:21

charlot
Getuigen
Hallo wij trouwen 14 maart, en hebben élk één getuige , nu begon ik me af te vragenmoeten wij eigenlijk iets van kadoo geven aan onze getuigen? groetjesss  
Ceremonie Reacties: 9 8-1-2014 21:26:23

Vansteenbrugge
VIP - KAARTEN
Beste bruidjes & bruidegoms, TRENDY TROUWEN MAGAZINE heeft nog GRATIS VIP-KAARTEN voor de HUWELIJKBEURS in SALONS TEN BOOGAERDE. Interesse? Stuur een mailtje naar Trendy Trouwen Magazine. En ontvang een duo-ticket voor de VIP...
Voorbereiding Reacties: 2 8-1-2014 19:43:31

Sylvie
Eigen kindjes tijdens feest
Hey iedereen, wij trouwen in het voorjaar 2015 en onze oudste dochter zal dan net 5 geworden zijn en onze jongste net geen 4 jaar. Wij vragen ons nu af hoe we het best het feest organiseren ifv hen. We zouden ze graag zo lang mogelijk op het feest h...
Ideeën Reacties: 11 8-1-2014 15:17:38

Carolien
Suitsupply outlet
Hey! Ik weet dat er op dit forum wel bruidegommen zijn die een kostuum halen bij Suitsupply. Ik kreeg vandaag in mijn mail een code om naar de online outlet te gaan van Suitsupply, en daar staan heel veel pakken bij aan 50%. Dus als i...
Kledij - Bruidegom Reacties: 0 8-1-2014 13:43:51

Tamara
Wat als je weet dat iemand een partner heeft, maar er nooit over spreekt...
Dag iedereen, Ik begin stilaan ons uitnodigingen te geven aan mensen die ik zie, zodat ik begin maart de uitnodigingen kan versturen naar de mensen die ik in de tussenperiode nog niet gezien heb. Binnen enkele weken zou ik mijn collega's en profess...
Uitnodigingen Reacties: 4 8-1-2014 12:37:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...