Nu Online
Momenteel zijn er 215 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kevin
dringend...dringend...dringend
wij trouwen 14-06-2014 en hebben nog totaal geen ringen.weet er iemand waar ge voor een schappelijke betaalbare prijs ringen kunt kopen,het schijnt dat als je er iets in wil laten graveren dat dat al snel enkele maanden in beslag neemt dus we moeten...
Voorbereiding Reacties: 13 5-1-2014 22:17:07

kevin
tijd voor eens danske...
dag allemaal,graag jullie suggesties voor ons openingsdans nummer,wij hebben niet echt een liedje dat van ons is dus graag jullie ideetjes aubDikke merci al... 
Openingsdans Reacties: 15 5-1-2014 22:00:18

Marijke
2014 en werk aan de winkel!
Zonet eens alle to do's bij mekaar gezet. 2014 wordt ook ons jaar en we hebben er zin in! De TO DO lijst is nog serieus lang, eigenlijk hebben we enkel de zaal, het kleed en de ringen :) En de verliefdheid :)
Voorbereiding Reacties: 4 5-1-2014 22:00:06

Stephanie
Trouwjurk Le Chapeau met merk Luman?
Kan iemand mij helpen. Ik heb vorige week een jurk bij le chapeau gekocht, en het merk zou Luman heten. Hier vindt ik niets van terug op internet. Kent iemand dit merk? Bedankt!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 5-1-2014 21:54:28

brenda
All in zalen rondom Sint niklaas?
Goedendag iedereen wij zijn opzoek naar een zaal waar ze een all in formule aanbieden. Heeft er iemand een idee? groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 5-1-2014 21:44:53

diny
Close up magician of gekke ober
Heeft er iemand ervaringen met close up magicians of gekke obers voor de receptie? Heb al de site specialacts.be gevonden mr mss heeft er iemand hier al ervaring mee of weet iemand aan te raden Alvast bedankt voor de hulp O ja, feest is in west-vlaan...
Ideeën Reacties: 4 5-1-2014 21:42:08

kevin
Gezocht...
beste trouwkoppels,wij zoeken een mooie fotolocatie voor onze foto's,zowel voor buiten (indien goed weer) en voor buiten (indien slecht weer)in de regio antwerpen (merksem)shoot people....thnx  
Locaties - Fotografie Reacties: 0 5-1-2014 21:31:41

Wendy
Witte bruidsbolero uit kant te koop
Mooie witte bruidsbolero uit kant met ruches. Maat 40 Slechts 1 x gedragen, in nieuwstaat. Aankoopprijs was € 199,00. (etiketje hangt er nog aan) Mag weg voor € 85,00 Voor meer info of foto's, stuur gerust een berichtje of neem een kijkj...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 5-1-2014 18:12:44

Wendy
Parelmoerige bruidschoenen Luca Renzi te koop
Ik verkoop mijn mooie parelmoerige bruidschoenen met zirkonia steentjes op het riempje - klein hakje. Merk: Luca Renzi Maat: 40 (Italiaanse maat = 41 normale maat) Slechts 1 keer gedragen. Nieuwprijs: 170 € Voor foto's of meer info, stuur me...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 5-1-2014 18:06:00

Wendy
Mooie bruidsjurk Cosmobella te koop
Hallo, bruidjes Ik verkoop mijn witte bruidsjurk van het merk Cosmobella. Strapless Bovenstuk mooi gedrapeerd en versierd met pareltjes en steentjes. Nauwaansluitend rond het bovenlichaam en de heupen en loopt dan breder uit naar beneden t...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 5-1-2014 17:53:31

sandra
Nieuwe schoenen Menbur
Ik verkoop nieuwe schoenen van het merk Menbur. Ik kocht ze om te dragen op mijn trouwdag, maar nu ik ze ontvangen heb, passen ze niet helemaal. Misschien kan ik er hier iemand gelukkig mee maken :) Hier de link naar de schoenen, voor meer info geef...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 5-1-2014 17:31:28

Eline
Op zoek naar een bloemist
Hallo, is er iemand die een goeie bloemist weet zijn in de streek van Rekkem- Lauwe - Wevelgem - Menen - ... die verzorgde bloemendecoraties levert tegen een schappelijke prijs? Alvast bedankt! Eline en Mathieu
Bruidsboeket Reacties: 5 5-1-2014 17:09:09

Marijke
Waar leuke kleedjes vinden voor getuige?
Beste bruidjes! Mijn zus is op zoek naar een kleedje voor onze trouw (aangezien het nu ook solden zijn), zij zal ook mijn getuige zijn. Er is echter 1 probleem: mijn zus is supermager en heel groot, zijnde een maat die niet zo vaak te vinden is&...
Kledij - Suite Reacties: 3 5-1-2014 16:51:32

Marieke
Misboekje - tips?
Dag iedereen,allereerst een mooi 2014 gewenst!Omdat ik de viering een heel belangrijk moment vind, wil ik graag de komende weken al wat inspiratie opdoen. Hoe zijn jullie begonnen? Hebben jullie tips of goede sites? Bedankt!  
Religie Reacties: 0 5-1-2014 16:33:01

Nicole
Prijsklasse ladybird trouwjurken
Hallo allemaal, Ik heb een vraag ik ben op internet aan het rondkijken voor trouwjurken en ben verliefd geworden op de collectie van ladybird. Als ik echter ga zoeken naar een prijsklasse kom ik elke keer zeer betaalbaar tegen maar ja wat vinden zij...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 5-1-2014 16:29:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...