Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Heidi
Babbelbox iPad
Hoi allemaal Heeft er iemand ervaring met de Babbelbox-applicatie voor de iPad? Deze kost 15€ in de Appstore en dat zou natuurlijk stukken goedkoper zijn dan het huren van een 'echte' Babbelbox. Je zou zelf de lay-out en duur van de filmpjes kunnen...
Video Reacties: 3 1-1-2014 19:37:13

Annelies
ringen
Ik heb een vraagje. In juli ben ik getrouwd, het was een prachtige dag!! Toen kreeg ik mijn ring nog aan. Nu krijg ik mijn ring totaal niet meer rond me vinger. Als je nadien je trouwring nog wil laten vergroten moet je daar dan voor betalen? Ze komt...
Voorbereiding Reacties: 2 1-1-2014 17:30:21

julie
kledij dochters
wij trouwen 30/05/14 en ik zou graag me dochters het zelfde kleedje aandoen me oudste dochter is tegen de trouw ong 3.5 jaar en me jongste 8 maanden. iemand een idee'tje waar ik voor hen een mooi simpel kleedje kan vinden liefs julie
Kledij - Accessoires Reacties: 14 1-1-2014 14:53:34

Anneleen
fotolocatie bij slecht weer regio haaltert - aalst - denderleeuw
Hey bruidjes Wij hebben heel wat ideetjes qua fotolocatie buiten, maar wat als het regent???  
Locaties - Fotografie Reacties: 5 1-1-2014 11:12:08

Caroline
2014
Ik wenste net men ventje een gelukkig nieuwjaar en we waren onze speciale jaren aan het overlopen en het is al heel veel geweest de laatste 4 jaar ieder jaar wel iets. 2010 ons 1ste kindje wordt geboren 2011 ons 2de kindje wordt geboren 2012 ik wor...
Voorbereiding Reacties: 5 1-1-2014 1:27:31

Kim
GELUKKIG NIEUWJAAR
Gelukkig nieuwjaar iedereen! En EINDELIJK kunnen we zeggen ... dit jaar trouwen wij :-) Daar keek ik al naar uit sinds juni 2012 whiiiiii!!! XXX 
Voorbereiding Reacties: 9 1-1-2014 0:46:06

sandrine
weer afvinken (DE RINGEN!!!)
Hoi mede bruidjes en bruidegommen, het staat vast,we zijn vandaag anderhalf uur gaan rijden tot in Aarschot. en ja hoor we hebben de ringen gekozen. Het zijn totaal andere dan we in gedachten hadden. eerst hadden we model 2 van Auro design gekozen m...
Voorbereiding Reacties: 4 31-12-2013 21:29:35

Fabienne
romaans kerkje
Hoi, Ik ben op zoek naar wie ik moet contacteren voor het romaanse kerkje op de Doornikse baan. Ik denk gemeente Pecq. Iemand daar ervaring mee? Ben er ooit eens geweest voor een huwelijk. Alvast bedankt. Fabienne
Locaties - Viering Reacties: 0 31-12-2013 12:56:45

Lentl
Dans
Met wie wordt er na de openingsdans 'in principe' gedanst? Ik had het als volgt in men gedachten bruid met bruidegom (openingsdans) bruid met vader - bruidegom met moeder bruid met schoonvader - bruidegom met schoonmoeder Maar dan??? Is het dan in...
Voorbereiding Reacties: 5 31-12-2013 11:46:46

miek
Locatie gezocht
Hallo allemaal Mijn vriend en ik zijn op zoek naar een unieke locatie om te trouwen. We zijn van plan om op zaterdagavond een eigen korte ceremonie te doen bij zonsondergang en daarna een feest te houden. We zijn helemaal niet voor een zaal met cate...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 31-12-2013 11:07:57

Bart
Prettige feesten!!
Beste aanstaande trouwers: Namens Studio "PARTYSOUND" wens ik jullie allemaal een gelukkig nieuwjaar en veel succes in de voorbereidingen naar de grote dag. Vriendelijke groeten, Bart...Partysound meer info: www.partysound.be 
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 31-12-2013 10:42:06

Sylvie
Trendy (loungy) feestzaal O-Vl
Hey iedereen. Zoals zovelen onder jullie ben ik op zoek naar een feestzaal na de volmondige 'ja' met traantjes :-). Wij zijn niet echt gewonnen voor de romantische zalen en zijn dus op zoek naar iets strakker. Graag in de omgeving van Gent tot in de ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 30-12-2013 23:30:48

Cindy
ervaring met couture ann in aalst
4 januari is het zo ver dan ga ik op trouwjurk jacht zijn er mensen die ervaring hebben met couture ann .
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 30-12-2013 21:51:01

Annelies
suite auto in orde
Na weken van wachten, vandaag eindelijk bevestiging gekregen dat onze suite-auto in orde is. We hadden een rode kever cabrio gevonden maar ineens leek de persoon van de aardbol verdwenen te zijn. Tot ik vandaag bericht kreeg. Een pak van m'n hart!
Voorbereiding Reacties: 2 30-12-2013 21:16:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...