Nu Online
Momenteel zijn er 106 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elke
Prachtig warm bontje Linea Raffaeli te koop!
Dag bruidjes,  mijn trouwdag is ondertussen voorbij en ik heb besloten mijn prachtig bontje, waar ik héél veel aan gehad heb op 12 oktober, te verkopen. Maatje 38, Linea Raffaeli, paar uurtjes gedragen slechts op die ene dag, splinter...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 27-12-2013 15:22:05

Romina
Schoenen in Londen
Hey allemaal, Mijn vriend en ik hebben ons verloofd in Londen en omdat ik hou van dingen met een eigen verhaal zou ik heel graag mijn trouwschoenen in Londen kopen.Iemand ervaring of enig idee waar ik best ga kijken? Harrods staat sowieso op het lijs...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 27-12-2013 12:06:43

sandrine
ringen bestellen
Hoi, daar ben ik weer. Normaal gezien zouden we de ringen bestellen in december,maar met al dat kerstgedoe hadden we geen tijd meer om aan onze ringen te denken. we zullen ringen kopen via auro design,maar ringen bestellen in januari voor op 14/03/20...
Voorbereiding Reacties: 9 27-12-2013 11:55:04

sandrine
onverwacht afvinken van onze to do lijstje ;)
hoi iedereen, gisteren gingen we een paar kerstcadeautjes ruilen omdat die te klein waren of te groot :p maar de vent,jaja deze keer niet de vrouw haha,kon het niet weerstaan om de C&A binnen te gaan. hij had dringen kleren nodig en kon het niet...
Kledij - Bruidegom Reacties: 0 27-12-2013 11:47:15

Kim
weight watchers
Hoi iedereen, Bijna een nieuw jaar, dus een nieuw begin weeral. Ik voel nu al dat 2014 een goed jaar zal zijn :-) Iets anders, ik ben sinds 3 weken begonnen met weight watchers. Iemand hier nog ervaring mee? Er was al een 2 kg af maar de fe...
Voorbereiding Reacties: 11 27-12-2013 11:04:26

sonja
Trouwring links of rechts?
Ja de vraag zeg het al he, aan welke hand moet de trouwring? De ene zegt links, de andere rechts.. Weet er iemand het juiste antwoord?
Voorbereiding Reacties: 20 27-12-2013 9:43:34

sonja
Vandaag nog 7 weken!! Heeeelp....
14-02-2014 begint te naderen... Krijg al heel wat stress :-) Heb ook nog wat vraagjes. -Wij trouwen alleen voor gemeentehuis, na het geven van het ja woord is er een huwelijksreceptie. Die duurt tot 16.30u, we worden dan verwacht op een andere locat...
Voorbereiding Reacties: 2 27-12-2013 8:50:09

Caroline
Waar stof kopen om een kinderkostuum te maken?
Hallo, Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een winkel waar ze een zeer grote keuze hebben aan stoffen om een kinderkostuum voor ons huwelijk te knn maken.Wij wonen in Maldegem maar hebben geen probleem een eindje te rijden.Het kostuum voor de ...
Kledij - Suite Reacties: 5 26-12-2013 22:51:41

Ellen
cocktailjurk te koop
Hej, Ik verkoop mijn cocktailjurk dat ik eenmaal gedragen heb. Hij is goud/champagnekleurig. Ik kocht hem bij Helena te Deinze. (Hoe kan ik foto's toevoegen?) Normaal gezien heb ik een 38/40, maar in de jurk had ik een 44, het waren enerzijds klei...
Kledij - Suite Reacties: 2 26-12-2013 22:42:06

Annelies
waar staat/zit bruid
Hallo allemaal, Hier ben ik nog eens. Momenteel paar daagjes thuis en veel te veel tijd om na te denken over pietluttigheden. Heef er iemand een idee of bruid links of rechts staat/zit bij verlaten van woning, intrede in kerk, plaats in kerk, buite...
Voorbereiding Reacties: 7 26-12-2013 21:02:19

Ankie
misboekje
Dag aanstaande bruidjes!   Alvast fijne feesten en een gelukkig nieuwjaar!!! Ik ben niet zo goed in teksten en iets in elkaar steken dus had graag wat hulp gehad met een misboekje te maken :-) als iemand zijn misboekje wil doorsturen voor wat in...
Religie Reacties: 11 26-12-2013 16:23:32

Jessie
Dj gezocht
HalloWij zoeken voor ons trouwfeest nog een goede en betaalbare dj voor regio ranst - nijlen. Installatie is in de zaal.Kan iemand een goede aanraden? Want het is moeilijk om al op voorhand te weten of het een echte goede dj is.groetjes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 26-12-2013 15:58:38

Jessica
locatie boudoir shoot
Hallo allemaal, eerst en vooral prettige feestdagen voor iedereen. Ik heb eens een vraag: als verrassing voor mn verloofde zou ik graag een boudoir shoot doen. Een vriendin van mij is (amateur)fotografe en gaat de foto's nemen. Nu zijn we nog op zoe...
Ideeën Reacties: 2 26-12-2013 15:39:10

Sofie
C-mine
Hallo, Intussen zijn we al een tijdje op zoek naar een lokatie die toch net iets anders is.... We hebben momenteel C-mine in gedachten maar vinden zo weinig mensen die met deze zaal ervaringen hebben qua trouwfeest. We willen +/- 150 personen voor h...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 26-12-2013 15:20:42

Charlotte
Tule kopen online
Hoi bruidjes, hier ben ik weer hé :) ik zou voor onze ceremonie zo'n 25m witte tule nodig hebben om langs het gangpad te drapperen. In stoffenwinkels vind ik dit precies nogal duur dus heb ik ook eens online gekeken. Maar nu was mijn vraag, heef...
Voorbereiding Reacties: 9 26-12-2013 12:48:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...