Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

geert
Te koop : paaltjes voor bloemen in de kerk 1m hoog
Hey Na onze trouw hebben we nu 18 paatjes om langs het gangpad in de kerk te plaatsen. Het zijn paaltjes 1m hoog en met een wit stukje stof waar een pippetje inzit en satijnen strik.. Daarin kan je water en de verse bloemen doen. Deze blijven o...
Bruidsboeket Reacties: 1 28-12-2013 22:20:34

Jessica
Freddy Van Cauter
Beste, Kan er iemand mij de gegevens bezorgen van de videograaf : Freddy Van Cauter ?Met vriendelijke groeten,  
Video Reacties: 1 28-12-2013 21:50:29

fie
Alternatieve viering inspiratie teksten, ed
Dag allemaal, Iedereen die leuke voorbeelden van boekjes , rituelen ed heeft voor een alternatieve viering mag dit doorsturen naar sofie_lodewijckx@hotmail.com, mijn inspiratie laat me in de steek. We doen de viering met de huis van de mens. Alvast...
Voorbereiding Reacties: 4 28-12-2013 21:49:39

Tiny
Ervaringen fotografie
Iemand ervaringen met Geert vyverman en Danny vandenbossche ? van kuurne ... 
Fotografie Reacties: 0 28-12-2013 19:22:36

Charlotte
gevonden!
Joepi! Vorige week hebben we het kostuum gevonden voor mijn toekomstige :-) We waren eerst bij Vanwynsberghe geweest in Kuurne maar vonden uiteindelijk zijn goesting in Labaere te Zottegem. Niet bij de deur en wat duurder dan verwacht maar...
Kledij - Bruidegom Reacties: 0 28-12-2013 18:43:58

Sofie
Jurken suite vrouwen - regio Antwerpen
Dag allemaal, Heeft er iemand tips voor betaalbare kleedjes voor de bruidsmeisjes --> volwassen vrouwen . Ze hebben allemaal goede maatjes 36/38 en zou hen graag in dezelfde kleedjes willen. Daarom ben ik op zoek naar 5 dezelfde betaalbare kleedj...
Kledij - Suite Reacties: 7 28-12-2013 17:18:48

Tiny
STRESS
Met nog 195 dagen op de teller begin ik echt te Stressen!! Is net of ik een paniekaanval ga krijgen pff, heb het gevoel dat we nog zoveeeel moeten doen! We hebben nog altijd geen geschikte fotograaf gevonden... begin te twijfelen aan onze kennis die ...
Voorbereiding Reacties: 8 28-12-2013 13:23:48

sandrine
Dankzij ann van aarschot
hoi allemaal, zoals de titel het zegt,dankzij ann van aarschot,hebben we andere ringen gekozen voor onze trouw te bewijzen ;) normaal gingen we ringen kiezen via auro design (bicolor yellow) 2de set. maar dankzij die korting zullen we andere ringen k...
Voorbereiding Reacties: 2 28-12-2013 13:20:53

Sarah
Dagindeling, kerk - feest?
Dag iedereen :)Nog een half jaartje en ons dag komt er ook aan :). Mijn vriend is van Aarschot maar ikzelf ben van Maldegem. Dus dat is een redelijke afstand, omdat zijn volk van zover moet komen laten wij de kerk aansluiten op het feest. Ook w...
Voorbereiding Reacties: 4 27-12-2013 23:12:59

kimberly
zijn er hier mensen van west vlaanderen?
hallo, ik zoek een feestzaal maar kan niet verder dan wevelgem enz wegens familie. ik heb via internet al een paar zalen gezien die me enorm aanspreken iemand ervaring met het vijverhof of den oesterput of salonscortina?
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 27-12-2013 19:41:43

jill
trouwjurk te koop
ondertussen ben ik zo een 3 maanden getrouwd en ik verkoop mijn trouwjurk van st patrick. maat 38 met sleep. ik ben +- 1.60m dus niet zo groot :-)  indien je wil kan je ook de bijpassende tiara en schoenen erbij kopen! groetjes jill  moe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 27-12-2013 19:19:13

julie
trouwringen
Hallo volgende maand eens gaan kijken voor de trouwringen. Iemand een idee waar? Regio Bredene Betaalbare mooie ringen?
Kledij - Accessoires Reacties: 5 27-12-2013 19:05:30

kimberly
vriend heeft me ten huwelijk gevraagd en weet niet met wat beginnen
hallo, mijn naam is kimberly ik ben 26 jaar jong ben al bijna 14 jaar samen met mijn vriend. samen hebben we 2 zoontjes oudste is 9 en jongste wordt 4. mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd en we willen trouwen binnen een 18 maand. alleen weet ...
Voorbereiding Reacties: 13 27-12-2013 18:52:43

julie
korte jurk
En mijn kleed is gekozen het wordt een korte witte trouwjurk :D Nu nog opzoek achter schoenen.. Trouwdatum 30/05/2014
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 27-12-2013 18:03:00

Evi
Feestzaal oost-vlaanderen
Hoi allemaal, ik ben net ten huwelijk gevraagd (kerstavond) en zie het al helemaal zitten! Mijn partner en ik zijn al 14 jaar samen en hebben al 2 kindjes. We zijn ook al voor de wet getrouwd, maar mijn lieverd heeft nu dan toch (eindelijk!!!) beslis...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 27-12-2013 15:46:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...