Nu Online
Momenteel zijn er 106 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Cindy
lingerie
Deze vraag nog niet voorbij zien komen.  Maar waar gaan jullie erachter?  kopen jullie deze waar jullie under trouwjurk hebt gekocht?  ik vind het best prijzig... 170€ voor maar 1 keertje aan te doen?  nee niet voor mij wegg...
Kledij - Accessoires Reacties: 13 29-12-2013 21:53:59

tinne
trouwringen zijn een feit
vandaag onze ringen mogen gaan afhalen en zijn super tevreden. het enigste nadeel bij mij gaat zijn dat ik hem mss niet kan aandoen op den dag zelf mits men zwangerschap. maar de juwelier zoekt mee naar een oplossing tegen dan want hem eerst laten ve...
Voorbereiding Reacties: 1 29-12-2013 20:56:22

Sara
Ervaring 't Krekelhof te Gooik
Hallo, Wij zijn op dit moment volop aan het zoeken naar feestzalen. Mijn vriend heeft mij vorige week ten huwelijk gevraagd en aangezien we deze zomer nog willen trouwen, hebben we geen tijd te verliezen. Ons oog viel op 't Krekelhof in Gooik. We h...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 29-12-2013 19:18:23

kimberly
fotograaf gezocht regio kortrijk zomer 2015
hallo, ik ben volop aant uitdokteren om mijn bruiloft perfect te laten verlopen. om mijn budget samen te kunnen stellen ben ik dus op zoek naar alles: heb al enkele mails gestuurd naar zalen,dj's en nu een fotograaf. wegens klein budget zoek ik dus ...
Fotografie Reacties: 10 29-12-2013 18:57:18

Keke
Juwelier Rooyackers Uden Nederland
Dag iedereen Wij zijn onze trouwringen gaan kiezen. Onze complimenten aan Juwelier Rooyackers in Uden. Het was voor ons een stukje rijden maar zeker de moeite waard!! Er was veel keuze en dit voor ieders budget. We werden hartelijk ontvangen e...
Voorbereiding Reacties: 0 29-12-2013 17:25:40

mona
Gewonnen! fotoshoot na het huwelijk...
Sommigen hebben hier een paar weken geleden een oproep gezien van een Duitse fotograaf die een gratis shoot weggaf die tijdens een beurs in Nederland zou plaatsvinden. Ik heb er toen meteen op gereageerd. Het bericht werd wel snel weggehaald wegens ...
Fotografie Reacties: 7 29-12-2013 15:48:19

Hanne
Feestzaal regio W-Vl
Dag iedereen !  Ik ben op kerstavond ten huwelijk gevraagd en sindsdien nog niet veel meer gedaan dan het internet afgezocht. Amai! Tzal meer werk worden dan verwacht :-)! Allereerst ben ik op zoek naar een feestzaal regio W-Vl (zelf zijn we va...
Locaties - Feestzaal Reacties: 18 29-12-2013 15:26:42

barbara
feestzalen
hoi bruidjes, wij trouwen in juli 2015.wij zijn op zoek naar een feestzaal regio: merelbeke,zottegem,wetteren. zelf hadden we in gedachten, de caphirinia, agathea en hof ten daele. heeft er iemand ervaringen met een van deze zalen.alvast bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 29-12-2013 15:16:30

Lentl
kostprijs gemeente/stadhuis/kerk
hebben jullie er enig idee van wat de kostprijs is om voor de kerk te trouwen? vb een extra loper wat kost dit?  Heb daar totaal geen idee van. Begin februari hebben wij afspraak met onze pastoor Voor de gemeente is ons kostenplaatje 275 Euro v...
Voorbereiding Reacties: 29 29-12-2013 13:14:05

barbara
hoe best dag indelen als je juist voor de wet trouwt
dag bruidjes, kan er iemand ons helpen hoe we best onze dag indelen.we trouwen juist voor de wet.
Voorbereiding Reacties: 2 29-12-2013 13:13:32

Sofie
De man in het verhaal
hoi, enige tijd geleden, toen wij ons ceremonievervoer gingen vastleggen, maakte de eigenaar van de zaak het grapje dat hij alleen de gegevens van de bruid noteert, voor verder contact, omdat het toch meestal zij is die alles regelt en de bruidegom ...
Voorbereiding Reacties: 12 29-12-2013 10:45:23

kimberly
hoe de dag indelen?
hallo, wij willen heel graag trouwen in de zomer van 2015. ik ben al wat voorbereidend werk aant doen en aant nadenken hoe deze dag zal verlopen. wegens we een zaterdag willen trouwen zal het gemeentehuis dus in de voormiddag plaatsvinden. ik wil ook...
Voorbereiding Reacties: 8 29-12-2013 10:33:10

Dorothy
Yessss... de meisjes zijn gekleed !
Hoi hoi, Ben super tevreden !! Gisteren hebben we kleren gevonden voor onze meisjes. Zoals gedacht, was het niet simpel om 2 exact dezelfde jurkjes te vinden, omdat ons jongste een maatje 74 heeft, en onder baby's valt en de oudste kan al echt commu...
Kledij - Suite Reacties: 9 29-12-2013 8:17:42

samantha
Trouwjurk besteld via internet!!
Hoi Hoi, Zo na lang nadenken, ga ik toch de gok nemen. Ik heb mijn trouwjurk bij jjshouse.com besteld!! voor een klein prijsje van 180euro. Wel op maat gemaakt, we hebben wel 6x mijn maten opgemeten en het zou goed moeten zijn! Nu maar hopen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 42 29-12-2013 2:07:45

geert
Paaltjes voor in de kerk. 1m hoog voor bloemen in het gangpad
 Hey Na onze trouw hebben we nu 18 paaltjes om langs het gangpad in de kerk te plaatsen. Het zijn paaltjes 1m hoog en met een wit stukje stof waar een pippetje inzit en satijnen strik.. Daarin kan je water en de verse bloemen doen. Deze blijven ...
Ideeën Reacties: 4 28-12-2013 22:24:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...