Nu Online
Momenteel zijn er 268 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

griet
schuldbelijdenis
Hallo, voor de eucharistie zijn we nog op zoek naar een mooie tekst voor de schuldbelijdenis. Kan iemand ons hierbij helpen? Graag mailen naar grietvdw@hotmail.com Alvast bedankt!
Andere Reacties: 1 22-9-2006 19:03:53

Ann-Sophie
aan LISETTE
Lisette,ik zou graag naar je site gaan kijken maar ben het adres kwijt, kan je het nog eens geven of mailen naar ann-sophie.de.cuyper@pandora.begroetjesAnn-Sophie
Andere Reacties: 0 22-9-2006 18:48:57

Sofie
Fotograaf De Knudt in Deerlijk
Hallo iedereen,gewoon eens vragen als iemand ervaring heeft met fotograaf Jamin De Knudt uit Deerlijk. Ik had graag eens jullie mening gehoord. Heeft iemand enig idee hoeveel de redelijke prijs is voor een fotoreportage (+ album).Ik wens jullie nog a...
Fotografie Reacties: 1 22-9-2006 16:34:08

Helene
feestzaal / Oost-vlaanderen
Hallo,Ik wil trouwen in 2007 -- wie is er ook nog op zoek naar een feestzaal en traiteur in Oost-Vl.Ik ben al gaan kijken in Hof Van De Putte (Brakel) deze zaal spreekt mij ENORM aan, echt sfeervol en is ook vrij van catering. Wie is nog op zoek ????...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 22-9-2006 16:14:40

Marc
Wie kent dj Marc VD Steen
He wij trouwen op 11 november in de snip en ze raden ons DSS aan iemand ervaring met hen of DJ MarcGroetjes Erwin en Lisa
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 22-9-2006 15:39:05

Marc
Wie kent dj Marc VD Steen
Andere Reacties: 0 22-9-2006 15:36:28

Nele
Suitekledij
Hallo iedereen!Ik ben op zoek naar verschillende winkels waar men suitekledij verkoopt, bij voorkeur regio Oost-Vlaanderen en Antwerpen.Graag ook indicatie van welke prijsklasse gangbaar is in de welbepaalde winkels, alsook welke merken of soort kled...
Kledij - Suite Reacties: 1 22-9-2006 15:28:53

Nele
Huwelijksreis in juni
Hallo medebruidjes!Graag had ik wat advies omtrent locaties als huwelijksreis voor de maand juni. Ik weet dat niet elke locatie aanbevolen wordt omwille van weersomstandigheden / seizoen. Daarmee, welke locaties kunnen aanbevolen worden voor die peri...
Huwelijksreis Reacties: 3 22-9-2006 15:26:33

Nele
Zitten we op schema?
Hey medebruidjes!Mijn vriend en ik gaan trouwen op 9 juni 2007. Ik wou nu gewoon eens weten of we op schema zitten qua voorbereidingen.Momenteel ligt vast: zaal, DJ, fotograaf, videograaf, pastoor, ceremoniewagens en ceremoniemeester. Trouwkleed is v...
Voorbereiding Reacties: 4 22-9-2006 15:10:46

sofie
prijs zangeres
hallo,op onze plechtigheid hadden wij graag live muziek gehad. Nu hebben wij een zangeres gecontacteerd die een 6-tal liedjes zou zingen, begeleid op piano. Zij vraagt hiervoor 200 euro. Nu heb ik geen idee wat de normale prijs is. Wat denken jullie ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 22-9-2006 14:54:34

Saskia
huwelijksreis
Hallo Waar zijn jullie of gaan jullie zoal op huwelijksreis? Waar heb je geboekt en wat is het prijskaartje ongeveer?Alvast bedankt
Huwelijksreis Reacties: 6 22-9-2006 14:31:05

Liesbeth
Weiland of schuur gezocht omgeving Lier
Wij zouden volgend jaar willen trouwen, maar enkel voor de wet en dan een groot gewoon feest! Weet iemand ergens een plek om een tent te zetten? of een schuur om in te feesten? alvast bedankt!
Locatie Reacties: 3 22-9-2006 13:31:32

Ann-Sophie
13 dagen gehuwd....
9 september was het zover, eindelijk zou ik mevrouw Fisack worden en amaai het is een groot feest geworden, alles was nog veel mooier dan ik me had kunnen voorstellen. Ondertussen ben ik al 13 dagen gehuwd.Alles begon al op vrijdag, de dag voor onzen...
Andere Reacties: 7 22-9-2006 12:31:46

Greet
opendeurdagen
Weet er soms iemand waar er opendeurdagen gehouden worden in buidswinkels. Ik zou wat ideeën willen opdoen en eventueel iets met korting kopen uit de vorige collectie? Zijn er soms zo van die koopjes(zon)dagen?Greet02/06/2007
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 22-9-2006 11:42:53

karen
aan davida
dag davida,ik las dat je je kousenband hebt verkocht op het avondfeest. Dat lijkt me ook enorm leuk om de sfeer erin te krijgen. Hoe hebben jullie dat aangepakt?Groetjes,Karen
Ideeën Reacties: 2 22-9-2006 11:37:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...