Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Virginie
ceremoniemeester west vlaanderen
halloWij zijn op zoek naar een ceremoniemeester.We trouwen in regio kortrijk maar hebben geen idee hoe we een goede ceremoniemeester kunnen vinden.Kan er iemand ons tips gevenHartelijk dank
Ceremonie Reacties: 5 19-9-2006 1:26:37

Vicky
Kosten gemeente - kerk - notaris
Hallo,Even een praktische vraag en niet zo heel romantisch natuurlijk... ;-) Wat zijn de kosten voor het wettelijk huwelijk op de gemeente, voor het kerkelijk huwelijk en de kosten bij de notaris voor het opstellen van een huwelijkscontract? Ik wee...
Andere Reacties: 5 18-9-2006 22:05:56

Inge
gastenboek
Hey dames,Wij kozen voor een leuk alternatief op het gastenboek. Ik liet kaartjes maken in de stijl van onze uitnodiging. Nu vroeg ik me alleen af hoe we deze gaan prestenteren. Bedoeling is dat er eentje per koppel gegeven wordt, dat ze er hun wens ...
Ideeën Reacties: 6 18-9-2006 21:46:21

Vicky
Ceremoniewagens - Ceremoniemeester
Hallo,Wij zijn momenteel een beetje aan het rondneuzen voor ceremoniewagens en een ceremoniemeester. Eerst en vooral wat zouden we als budget hiervoor nemen? Wij hadden gedacht 500 euro voor alles samen. Komen we hiermee toe of is dit veel te wein...
Andere Reacties: 2 18-9-2006 20:36:59

valerie
Hoeveel betalen jullie voor gelnagels?
Net zoals waarschijnlijk velen onder jullie zal ik ook gelnagels laten plaatsen voor mijn huwelijk. Alleen vind ik dat de prijzen soms de pan uitswingen. Hoeveel betalen jullie voor de eerste zet en hoeveel voor het bijwerken (en waar)?Groetjes, Val&...
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 18-9-2006 20:33:11

An
Auto's
Hallo iedereenIk heb een vraagje ivm verhuur van auto's (of niet).Zijn er mense die al ervaring hebben met gewoon zelf voor vervoer te zorgen en zelf iemand hebben aangeduid om ceremoniemeester te spelen? Hoe verliep dit?Want je moet eigenlijk voor e...
Andere Reacties: 5 18-9-2006 19:20:22

ellen
feestzaal of traiteur??
Hallo,wij trouwen in oktober 2007. Nu weten we niet goed wat we moeten doen ofwel een feestzaal en dan hadden we gedacht aan Eikelhof in Tessenderlo ofwel een toffe feestzaal met traiteur. Kan iemand ons hier raad in geven. Ook wat de prijs betreft v...
Andere Reacties: 4 18-9-2006 18:42:30

Tamara
Zijn we wel goed bezig?
Hallo,er moet mij iets van het hart. Eigenlijk vanaf het moment dat we de zaken beginnen regelen zijn voor onze trouw, zit ik met twijfels of we wel goed bezig zijn. We krijgen van iedereen zoveel welgemeende raad en iedereen zegt iets anders, zodat ...
Andere Reacties: 10 18-9-2006 17:32:19

vanessa
rode loper
hallo,ikbnop zoeknaar een rode loper voor in de kerk wij moeten daar zelf voor zorgen weet iemand soms waar je dit kunt huren of kopen?zo ja wat is de prijs oeveer?alvast bedanktgroetjes
Ceremonie Reacties: 4 18-9-2006 17:09:48

stefanie
tekst gezocht "bedankt voor gisteren, vandaag en morgen"
Hey bruidjesIk ben op zoek naar teksten voor de ouders te bedanken. Ik heb ooit iets gelezen dat ongeveer zo eindigde"bedankt voor gisteren, vandaag en morgen"maar ik weet niet meer waar ik het heb gelezen! Is er iemand die mij kan helpen m...
Andere Reacties: 8 18-9-2006 17:00:28

soetje
aan skally:verjaardag na trouw
Hoi pascale,Wel, wij hadden normaal vuurwerk voorzien voor zijn verjaardag, maar dat is op het laatste toch jammergenoeg niet doorgegaan.Had aan de dj gevraagd om happy birthday te spelen, maar ben ook zelf beginnen zingen en de hele zaal aangespoord...
Andere Reacties: 3 18-9-2006 16:20:48

nadia
maxim's couture in aarschot
HalloIs er iemand die bij maxim's couture in aarschot al gaan zien is voor een trouwjurk??Hoe is de service daar en zijn ze eerlijk in hun mening???Groetjes Nadia16/6/07
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 18-9-2006 16:15:24

lies
alternatieve viering
Hallo,Heeft er iemand van jullie voor een alternatieve viering gekozen, zonder pastoor of rent a priest?Wij zouden heel graag een viering in elkaar steken op een leuke, romantische lokatie. Ik denk maar aan een kappeletje, een schuur...Zo ja, wie hee...
Ceremonie Reacties: 7 18-9-2006 14:07:25

carmen
Waar hebben jullie jullie "droomjurk" gevonden?
Bruidjes,Ik ga binnenkort, eens de nieuwe collectie binnen is, starten met afspraken maken om te gaan passen. Laten jullie me weten waar jullie geweest zijn en of ze daar vriendelijk en behulpzaam waren. Want ik heb reeds 1 bruidswinkel gedaan (het w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 18-9-2006 13:34:18

steven
Amateur fotograaf biedt zich aan!
hey! Ik ben een beginnend fotograaf, en heb pas mijn eerste trouwreportage achter de rug. Ik ben op zoek naar opdrachten die ik kan doen voor een zwaar gereduceerd tarief.Mijn portfolio: www.stfoto.nlEn op aanvraag kan ik ook foto's van mijn eerste t...
Fotografie Reacties: 4 18-9-2006 13:27:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...