Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Saskia
Park West Berchem
We zouden graag een receptie houden na de huwelijksmis en dit over de middag met voldoende hapjes zodat dit als lichte middaghap kan beschouwd worden. We hebben gezien dat Park West een uitgebreide receptieformule heeft. Heeft iemand ervaring met dez...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 18-9-2006 10:11:29

Marisa
mooi en redelijke prijs kledij bruidsmeisjes
Hallo allemaal,Ik heb 3 bruidsmeisjes. Een tweeling van 7 en de jongste van 2. Ik ben van plan mijn trouwjurk te kopen in La Sposa in Roeselare, ze hebben daar kledij voor jonge kindjes , maar dat is allemaal zo duur (200 € voor 1 kleedje..) We...
Kledij - Suite Reacties: 1 18-9-2006 9:37:39

sadia
nieuwe collectie
Hoi bruidjes,Weten jullie wanneer de nieuwe collectie 2007 uit is? Sommige winkels beweren dat ze de collectie al hebben, andere winkels beweren dat de collectie pas in oktober/november uitkomt. De modeshows vinden toch ook pas plaats in oktober/nove...
Andere Reacties: 6 17-9-2006 22:34:09

Peggy
Trouwkleed op maat
Hey,Ben deze week gaan kijken om een kleed te laten maken op maat en ik was onmiddelijk verkocht. Het kleed zal 100% aangepast zijn aan mijn maten en wensen.Nu moet ik eerst nog wat modellen gaan passen om te weten waarmee ik wel/ niet sta. Kunnen ju...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 17-9-2006 20:04:18

Sylvia
huwelijksreis Kenia
Hoi bruidjes, wij zouden graag naar Kenia op huwelijksreis gaan. Liefst een combinatie van safari en strandverblijf. Is er iemand die hiermee ervaring heeft en welke touroperator raden jullie aan? Ik heb al prijzen gezien rond de 4000 euro per perso...
Huwelijksreis Reacties: 8 17-9-2006 18:49:12

Ellen
nagelstudio's brugge
Omdat ik een nagelbijter ben en er toch perfect wil uitzien op mn huwelijk, ben ik van plan om gelnagels te laten plaatsen. Weet er iemand goeie adressen in brugge of heeft er iemand ervaring met de volgende nagelstudio's: nagelstyling Anne (Sint And...
Andere Reacties: 3 17-9-2006 17:59:08

soetje
gisteren getrouwd!
Hoi iedereen,Hier een klein verslagje van onze prachtige grote dag.Zaterdag 16 september was het eindelijk zo ver... Ik was om 5 uur wakker en kon niet meer slapen. Heb gelukkig 's nachts voor de rest redelijk goed geslapen.Zenuwachtig werd ik pas &#...
Andere Reacties: 4 17-9-2006 17:49:01

Sarah
Trouwkleed nu al kopen of wachten??
Hoi iedereen, ik trouw volgend jaar in september, maar ben sinds een half jaar al verloofd. Nu kan ik eigenlijk niet meer wachten om men trouwkleed te gaan kopen, ik kijk er zo naar uit. Maar nu krijg ik van zalle kanten de commentaar dat het nog vee...
Andere Reacties: 6 17-9-2006 16:56:59

Saskia
Ceremoniemeester E. Castaleyn - Kontich?
Hallo,Heeft iemand ervaring met ceremoniemeester E. Casteleyn uit Kontich. Aan de telefoon klonk het een oudere, sympathieke man. Maar als iemand hem al aan het werk heeft gezien zou dat natuurlijk wel meer vertrouwen geven...Groetjes!!
Ceremonie Reacties: 0 17-9-2006 15:44:06

Jill
Tekst Getuigen: Bedanken
Hoi iedereen, mijn grote dag is er bijna. Alles is zo goed als in orden. Alleen zou ik graag nog een kort tekstje hebben om de getuigen te bedanken. Iemand een idee?Groetjes
Andere Reacties: 1 17-9-2006 14:16:00

olivier
fotofobie Gent of de Trouwfotograaf Asse
Beste allemaal, wij zoeken nog een fotograaf en twijfelen tussen Fotofobie uit Gent en de Trouwfotograaf uit Asse. Heeft iemand hier ervaring mee? Heeft iemand een idee van hun prijzen?alvast bedankt,Olivier
Fotografie Reacties: 3 17-9-2006 13:32:10

olivier
Fotofobie te Gent of de trouwfotograaf Asse
Dag Allemaal, wij zoeken een fotograaf en hadden aan Fotofobie in Gent of aan de trouwfotograaf in Asse gedacht. Heeft iemand met één van beiden ervaring? Kennen jullie hun prijzen?Groetjes,Olivier
Andere Reacties: 0 17-9-2006 13:29:02

Veerle
bruid stapt ze links of rechts van bruidegom
hallo,Wij hebben geen ceremoniemeester, en twijfelen of we langs de rechterkant of de linkerkant moeten stappen?En zit de familie gewoon door elkaar of zitten die aan de kant van wie links of rechts stapt?groetjes Veerle23/09/06
Andere Reacties: 5 17-9-2006 11:39:24

Pieter-Jan
orgineel vervoer
Hallo iedereen,We zijn op zoek naar een leuk en orgineel transportmiddel. Momenteel dachten we aan een groep vespa's Heeft er iemand nog leuke ideeen of weet er iemand waar we deze kunnen huren?Groetjes PJ en Jessy
Ceremonie Reacties: 2 17-9-2006 10:45:33

Beesje
Marylise jurk te koop
Bruidjes, zoeken jullie een jurk om in te schitteren maar het hoeft geen bom geld te kosten. Ik verkoop mijn arylise jurk uit de collectie van dit jaar aan 750 euro, maat 38, gebroken wit, 1 deel, bustier boveneen met sleep, zeer stijlvol en romantis...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 17-9-2006 10:01:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...