Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ina
Mia Monta
Hallo!Zaterdag moet ik op zoek gaan naar mijn trouwjurk en ik ben nu al nerveus.Ik ga naar Mia Monta in Zottegem, iemand ervaring mee?Groetjes Ina, trouwdatum 28/04/2007
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 20-9-2006 15:47:25

Lobke
DJ studiohappymusic/partysound
Hallo!!Op het forum las ik al veel goeds over 2 DJ's namelijk: studiohappymusic en partysound. Ik heb nog 3 bijkomende vraagjes: Spreken deze DJ's niet, soms, veel of te veel tussen de gedraaide muziek? Verspringen deze DJ's vaak van nummer? Je weet ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 14 20-9-2006 15:41:46

Catherine
Feestzalen Zuid-west-Vlaanderen - prijzen
Wij zijn nu net begonnen met zoeken naar een geschikte locatie voor ons feest. Op het eerste zicht lijkt het erop dat ca 75 euro per persoon voor het avondfeest (drank inbegrepen) al de normale en zelfs een redelijke prijs is! Kent er echter iemand z...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 20-9-2006 14:50:59

A
Té emotioneel gereageerd?
Hoi,sinds een half jaar zijn mijn vriend en ik verloofd. Nu zijn mijn ouders gescheiden en heeft mijn vader sinds 6 jaar een nieuwe vriendin. Hoewel we het allemaal erg goed met mekaar kunnen vinden, was ik helemaal van de kaart toen ze ons vorige we...
Andere Reacties: 13 20-9-2006 12:45:13

Rebecca
Mag bruidegom kapsel zien?
Hoi bruidjesWat vinden jullie? Mag de bruidegom op voorhand het kapsel al zien?Ik heb namelijk gehoord dat je bij je proefkapsel best 's morgens gaat, zodat je het de hele dag kan inhouden om te zien of het blijft zitten en zo. Maar dan ziet de bru...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 20-9-2006 12:31:40

Saskia
iemand ervaring met budgetbruidskleding in Nederland
Heeft er iemand ervaring of zijn bruidsjurk gekocht bij budgetbruidskleding in Nederland. zoja zijn ze daar vriendelijk en ben je goed geholpen
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 20-9-2006 11:20:59

sadia
Aan Anna uit Lummen
Hoi Anna, Wij zijn van Herk-de-Stad. We zijn gisteren trouwens ook gaan kijken voor bruidsjurken, bij Lilian Claes in Herentals. Heel veel keuze en heel vriendelijk. Ik had er een heel mooi kleed gevonden, maar het is pas de eerste winkel die we geda...
Andere Reacties: 5 20-9-2006 8:18:13

Ewalda
Wie trouwt er nog op 11/08/2007?
Hey allemaal,Zijn er nog mensen die net zoals wij trouwen op 11 aug 2007?En zijn er misschien mensen van de omgeving van Lummen?Groetjes
Andere Reacties: 3 20-9-2006 5:36:54

klara
Feestzalen gezocht regio Vlaams Brabant
Hoi iedereen,we plannen te trouwen in september 2007 maar zijn nu nog naarstig op zoek naar een ideale feestzaal.Alle reacties zijn welkom en worden uiteraard beantwoord.Groetjes Klara
Locaties - Feestzaal Reacties: 22 19-9-2006 23:09:00

Lien
Zaal Lindenhof te Baal
Hello! Heeft er iemand ervaring met Zaal Lindenhof in Baal? Ik vind er heel weinig over, alleen dat het niet zo lang geleden is overgenomen, dus vooral met recente ervaringen zou ik blij zijn.Dankjewel!Lien
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 19-9-2006 22:44:04

Inge
tafelnamen:drankjes
Hey bruidjes,we kozen om met het thema "drank" te werken. We geven ieder koppel bij het binnenkomen een miniatuurflesje drank (champagne, martine, pasoa,...)Nu komt onze dag razendsnel dichterbij en stel ik me de vraag hoe ik ga verwijzen n...
Ideeën Reacties: 7 19-9-2006 22:26:26

Joris
huwelijksbeurs
Beste toekomstige trouwers,Ik laat jullie even weten dat de eerste huwelijksbeurs eraan komt en dat op zondag 1 Oktober in Feestzaal De Lozen Boer in Lochristi.Iedereen die komt maakt kans op een trouwpakket oa bruidswagen, ceremoniemeester, bruidsbo...
Andere Reacties: 0 19-9-2006 22:22:34

Marie
nieuwkuis
Kent er iemand een goede nieuwkuis (Oost of West-Vlaanderen) waar ik mijn trouwkleed met een gerust hart kan afgeven? En hoeveel kost het om een trouwkleed te laten kuisen?Groetjes Marie
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 19-9-2006 19:58:44

Veerle
29/09/2007, wie nog?
Hey bruidjes! Kben gewoon curieus en wou graag weten of er nog onder jullie zijn die trouwen op die datum? Lieve groeten,Veerle29/09/2007
Voorbereiding Reacties: 6 19-9-2006 19:12:58

Lies
dj vlaams brabant
Hoi, wij trouwen op 5 mei 2007 en zoeken nog een leuke dj. Heeft iemand ervaring met een dj uit het Leuvense? of kent iemand de stijl van de dj's van Salons Chartreuse(Holsbeek)?Bedankt!Lies
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 19-9-2006 18:33:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...