Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

nele
Feestzaal SERWIR te sint-niklaas ?
Hallo!heeft er iemand al ervaring met hotel serwir? heb de info reeds doorgelezen, maar hoe zit het de feestzaal? Hoe is deze van decor? oud/jong?Is het ook mogelijk een buffetvorm (met voorgerecht, hoofdgerecht en dessert?)merci!
Andere Reacties: 2 22-9-2006 11:16:14

Günter
Octet in Spe
Hey,Kan er ons iemand helpen aan de contactgegevens van Octet in spe. Life muziekgroepje uit AntwerpenGroetjes
Muziek - Live Reacties: 1 22-9-2006 10:32:26

pascale
aan vicky
Hallo,alvast bedankt voor jou speech.Ik vond hem gewoon PRACHTIG!!!!Ik heb dan ook inspiratie kunnen op doen.ik weet nu hoe ik er ongeveer moet aan beginnen.bedankt meisje en de groeten
Andere Reacties: 1 22-9-2006 10:29:38

pascale
aan Davida!!!!
dag Davida,Ik heb gelezen dat jij ook een kousenband aan had en verkocht hebt.Hoe heb je dat gedaan om zoveel er die avond voor te krijgen?vele groeten van Skally
Andere Reacties: 1 22-9-2006 10:10:33

Ewalda
Misboeje
Ik zou reeds graag beginnen aan het samenstellen van ons misboekje.Zijn er mensen die hun misboekje willen doorsturen? Zo heb ik alvast een idee over de indeling etc...Groetjes,Ewalda ( 11/08/2007 )mijn email: ewalda_engelen@yahoo.com
Religie Reacties: 4 22-9-2006 3:42:23

Lisa
Heel dringend gezocht naar een DJ regio Brugge..
Beste mede(ex)bruidjes!Zoals jullie kunnen lezen ben ik nog op zoek naar een DJ voor ons trouwfeest(Te Brugge). Ik ben nogal aan de late kant, wij trouwen nl. op 31 maart 2007. Het probleem bij het kiezen van een dj is dat ik er niets van ken en ook ...
Andere Reacties: 4 21-9-2006 23:47:12

Ann
Molenhof Ravels
Hallo iedereen. Weet iemand of het Molenhof in Ravels een website heeft? Kan er in ieder geval niet direct eentje vinden.Merciekes!groetjes Ann
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 21-9-2006 21:42:59

Mieke
"3 x mooier" in Brasschaat
Heeft iemand van jullie ervaring met het schoonheidssalon "3 x mooier" in Brasschaat ? (de naam klinkt wel goed.....)Valt de prijs van make-up en kapsel mee ? Komen zij ook aan huis ?Bedankt voor de info,Mieke
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 21-9-2006 20:50:00

ellen
tafelbenaming
ik heb nog wat hulp nodig voor de tafel benaming ik wil iets leuks niet duur maar toch leuk
Andere Reacties: 1 21-9-2006 19:19:57

Veerle
AAN SYLVIE (gehuwd in Maart dit jaar)
Hey Sylvie!Het is eindelijk gelukt. Cantate Domino gaat onze mis opluisteren. Nu, meneer Ghys geeft niet zo heel veel info. Misschien kan jij mij zeggen wanneer de liedjes moeten gekozen worden en met wie je dat best doet? Hij sprak van "nog een...
Muziek - Live Reacties: 4 21-9-2006 19:08:46

Tess
Gemeenthuis
Hey wij touwen op 8-09-07. Ik ben alles wat aan t regelen ben naar de pastoor geweest om de kerk vast te leggen maar nu is mijn vraag wanneer moet ik naar het gemeentehuis dit gaan meldengroetjes tess
Voorbereiding Reacties: 5 21-9-2006 18:42:50

Evelien
Feestzaal Zilte Zoen
Iemand ervaring met feestzaal de Zilte Zoen te Elversele (Temse)Graag vlug reacties, want we moeten snel beslissen!Alvast hartelijk bedankt!Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 21-9-2006 16:35:25

Ina
Kousenband
Waar kan ik een mooie kousenband krijgen (of hoe noem je dat?),mijn toekomstige wil dat ik draag, en wil daar dus met plezier aan voldoen.Groetjes, regio oost-vlaanderen
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 21-9-2006 15:49:57

Siska
Ceremoniemeester Eric Casteleyn
Heeft er aub iemand al gehoord van Ceremoniemeester Casteleyn uit Kontich? Zo ja ... Wat hebben jullie er over gehoord of wat zijn jullie ervaringen?BEDANKT!
Ceremonie Reacties: 0 21-9-2006 15:17:59

Saskia
bedankjes voor de genodigden
Weet er soms iemand waar ik toffe bedankjes kan bestellen???
Ideeën Reacties: 5 21-9-2006 13:09:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...