Nu Online
Momenteel zijn er 279 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nele
Paul Goossens - Zele
Hallo,morgenavond hebben wij een afspraak met fotograaf Paul Goossens uit Zele. Kent iemand die?De etalage en de voorbeelden zien er veelbelovend uit, hopelijk ziet het er morgen ook zo goed uit!Dit is zijn site: http://www.paulgoossens.be/Ik hou wel...
Andere Reacties: 1 25-9-2006 15:21:10

inge
fotografie
hallo,wij trouwen 7/07/07 is er hier iemand of kennen jullie iemand die fotografie als hobby of bijberoep doet?groetjes inge
Andere Reacties: 1 25-9-2006 14:38:37

inge
ceromoniemeester
hallo,wij trouwen 7/7/07 is er hier iemand die als bijberoep ook ceromoniemeester doet of kennen julie iemandgroetjes inge
Ceremonie Reacties: 5 25-9-2006 14:35:42

inge
fotolocatie
hallo,wij trouwen 7/07/07 weet er hier iemand een mooie fotolocatie in de buurt van mol,geel,balen,meerhout?groetjes
Locaties - Fotografie Reacties: 4 25-9-2006 14:33:40

Lieve
Trouwjurk Linea Raffaelli te koop
Hey dames,Nog op zoek naar een prachtige jurk voor de grote dag? Ik verkoop mijn kleedje van Linea Raffaelli. Het is cream-kleurig, bustier zonder bandjes, rok met prachtige sleep, maatje 36-38 voor een bruid van ongeveer 1.68 m (ik had ook hakken va...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 25-9-2006 14:32:31

fabienne
traiteur
wij zijn op zoek naar een traiteur of zoiet die belegde broodjes kan maken ,weet jullie wie of waar ,bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 25-9-2006 14:17:28

fabienne
trouwpak
weet er iemand waar ik een trouwkleed kan vinden maar ik zou graag een broekpak dragen,en waar wij wonen tegen leopolsburg,dank u fabi
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 25-9-2006 14:15:42

Saskia
ervaring met vévé uit Gent
Zijn er hier bruidjes die hun kleed laten maken hebben door vévé (Veerle Vermeire)?En wat is jullie mening daarover.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 25-9-2006 14:04:53

fabienne
restaurant
hallo iedereen ik ben op zoek naar een restaurant met tuin en sleeltuin voor s,middags te eten,we hebben veel kinderen bij daarmee,wij wonen in ham tegen leopolsburg,kan iemand me helpen te zoenken thx fabi
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 25-9-2006 13:59:08

pascale
enveloppendoos
hey,Ik en men ventje hadden graag een doos gehad om onze enveloppen in te steken tijdens ons huwelijksfeest.weet er iemand waar we dat kunnen vinden?Het mag ook een tweedehands zijn of via internet besteld worden.vele groeten en alvast bedankt.Skally
Voorbereiding Reacties: 6 25-9-2006 13:51:54

Valerie
Linea Raffaelli
Hoi,Heeft iemand ervaring met de concept shop van linea raffaelli in Brugge?Ik had graag eens een idee gehad hoe de kostprijs ligt van de trouwjurken en de suitekledij.Heb er totaal geen idee van wat dat kost, binnenkort zou ik eens willen gaan kijke...
Andere Reacties: 5 25-9-2006 12:54:52

Lien
feestzaal omgeving mechelen
Dag meidenWij zoeken een zaal in de omgeving van Mechelen, maar lijken nogal moeilijke eisen te hebben... We zoeken een zaal waar zo'n 225 mensen kunnen zitten, en die niet te duur is. Iemand tips? 'Omgeving Mechelen' hoeft niet heeeel strikt te zijn...
Andere Reacties: 2 25-9-2006 12:32:08

pascale
hoeveel?
hallo,Ik heb een vraagje.binnenkort moeten we naar een huwelijksfeest en had ik graag geweten hoeveel de gemiddelde persoon heeft aan het gehuwd stel?(ik bedoelde wel geld).Ik weet dat er mensen zijn die het wat minder aan kunnen .Maar hoeveel is het...
Andere Reacties: 16 25-9-2006 11:58:34

patricia
huwelijksreis spanje?
iemand ervaring met op huwelijksreis te gaan in spanje ? we willen naar spanje dat staat vast maar waar? en welk hotel bevelen jullie aan ? zijn nog nooit in spanje geweest en onze dochter mag mee .
Huwelijksreis Reacties: 1 25-9-2006 11:09:30

klara
gezocht live muziek opfluistering viering
Hoi allemaal,Ik ben op zoek naar band/zanger/zangers voor onze viering. Liefst regio Vlaams-Branbant, Limburg.Vriendelijke groetenKlara
Muziek - Live Reacties: 7 25-9-2006 10:38:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...