Nu Online
Momenteel zijn er 290 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lobke
Eretafel: graag jullie mening
Hallo,Ikzelf kom uit een gezin met 5 kinderen, mijn vriend uit een gezin van 4. Dat wil dus zeggen dat we een vrij grote eretafel zullen hebben. 22 of 23 man...Zouden jullie dit zo houden? Een voorstel van mijn vriend was om de eretafel in 3 te split...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 26-9-2006 10:14:15

Sophie
Originele fotoalbums?
Hey iedereenVandaag is het exact 17 dagen geleden dat wij de mooiste dag uit ons leven hebben mogen beleven! Echt waar, ik geniet er nog steeds van. Het was een prachtige dag waar echt alles kon en alles mocht (bij wijze van spreken toch) waar met va...
Fotografie Reacties: 2 26-9-2006 9:43:32

pascale
aan Evelien
Hallo,hallo ik zie dat je uit Roeselare komt.Wij zelf zijn van Kortrijk.Je zoekt dan ook nog een goeie dj.Die van ons is een hele goeie.Ik weet niet of je hun kent?Studio one.Als je geintereseerd bent heb je hier zijn email adres lucsnaet@hotmail.com...
Andere Reacties: 1 26-9-2006 9:09:11

Katrien
Aan Inge 30/9
Hoi Inge,En, ben jij al zenuwachtig voor zaterdag? Ik heb eigenlijk sinds gisteren zo'n constante spanning in mij, ook als ik met andere dingen bezig ben, of aan het werk ben.Voor de rest moeten we deze week gewoon nog een zaaltje gaan klaarzetten vo...
Andere Reacties: 5 26-9-2006 8:00:38

sofie
Videograaf
Hoi allemaal, Wij zijn op zoek naar een videograaf die een toffe, vlotte reportage wil maken van ons huwelijk, liefst van regio Limburg en niet te duur natuurlijk :-)Grtjs Sofie19/05/07
Fotografie Reacties: 6 25-9-2006 22:31:29

Ann
Molenhof in Brecht
Hallo allemaal!Wij denken eraan om ons feest in het Molenhof in Brecht te geven. Momenteel hebben we een optie genomen op deze zaal. Heeft er iemand al in deze zaal gefeest? Wat vond je ervan en hoe vond je het eten?Alvast bedankt voor de reacties!...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 25-9-2006 22:13:50

Cindy
liedjes voor in de kerk
Hallo allemaal,wij trouwen 11 augustus 2007 en we zijn al rustig bezig met ons misboekje. De teksten hebben we al geselecteerd, maar nu zijn we nog op zoek naar mooie liedjes die we in de kerk kunnen draaien. We hebben er al enkele, die voor ons een ...
Andere Reacties: 5 25-9-2006 21:01:03

Nele
Huwelijksreis
Hey medebruidjes!Hoeveel budget voorzien jullie voor jullie huwelijksreis en waar gaat die naartoe? Kunnen jullie locaties en hotels aanraden?Alvast bedankt voor jullie advies.Groetjes, Nele.
Huwelijksreis Reacties: 2 25-9-2006 20:12:26

sofie
Vervoer
Hoi allemaal, We trouwen op 19/05/07 en zijn nog op zoek naar een mooie bruidswagen en suitewagens. Persoonlijk willen we wel graag allemaal dezelfde auto's maar we vinden het nogal duur om deze te huren. Weet er iemand een goede oplossing. GrtsSofie
Andere Reacties: 2 25-9-2006 19:57:54

Tess
aan evelien en astrid
We hebben nog ni zoveel gedaan de kerk ligt vast ons geestzaal en fotograaf. Zijn er nog dingens dat ik zeker moet doen???Wij trouwen in Wommelgem bij AntwerpengroetjesWaar trouwen jullie??? En jullie al veel gedaan
Andere Reacties: 3 25-9-2006 19:54:38

Catherine
trouwjurk laten maken door naaister
Ik heb in een bruidsmagazine van een paar jaar terug een fantastisch leuke jurk gezien die ik, indien mogelijk graag zou laten namaken. Heeft er iemand ervaring met het laten maken van een bruidsjurk door een naaister? Of kost dat uiteindelijk nog me...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 25-9-2006 19:33:28

Vicky
AAN SARAH EN JANICK UIT MECHELEN, ENOA
Een tijdje geleden heb je een link op deze site gezet naar jullie trouwfoto's op de website van Enoa. Ik heb jullie namen toen genoteerd omdat ik het trouwkostuum van uw man heel mooi vond. Ik wil dit graag aan mijn verloofde laten zien zodat hij w...
Fotografie Reacties: 0 25-9-2006 18:31:54

Valerie
Pierre-Yves Aalst
Hoi,Heeft er iemand van jullie ervaring met de winkel Pierre-Yves in Aalst?Hoe is de service daar?Groetjes
Andere Reacties: 8 25-9-2006 17:15:15

Rebecca
Aan Nele die in augustus naar Mexico ging
Hoi NeleIk heb gelezen dat jij in augustus op huwelijksreis geweest bent naar Mexico. Is dat goed meegevallen?Wij trouwen op 11 augustus en hebben al overwogen om naar Mexico op huwelijksreis te gaan. Ik heb gelezen dat dit in het regenseizoen valt...
Andere Reacties: 2 25-9-2006 16:18:39

sara
bruidsjurk natan
Hallo, ik vind de bruidsjurken van Natan heel mooi. Zijn er mensen die daar een bruidsjurk gekocht hebben? Of kan je die enkel op maat laten maken? En vanaf welke prijs kan je zo'n jurk kopen? Zijn ze vriendelijk in de winkel? Alvast dank voor alle i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 25-9-2006 16:01:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...