Nu Online
Momenteel zijn er 267 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lobke
tiara - kroontje
Hallo, hier ben ik nog eens!! Jah, al die vragen die een mens soms heeft...Weet er iemand waar ik aan tiara's zou kunnen geraken? Alle plaatsen prijs-kwaliteit zijn welkom. Mercikes!!Lobke.
Kledij - Accessoires Reacties: 4 29-9-2006 15:56:46

vanessa
DJ
hallo iedereen,vanaf welk uur laten jullie de DJ spelen, is dat bij het begin van de receptie, of vanaf het eten, of pas vanaf de openingsdans en zo.alvast bedankt groetjes vanessa
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 29-9-2006 15:21:03

Nele
Flash production - Zele
Hallo,woensdag zijn wij langs geweest bij iemand die filmt. Heeft er al iemand van gehoord van deze: Flash production uit Zele?De beelden zien er echt zeer mooi uit, en zeker niet duur! Maar graag had ik nog een reactie van iemand die hier meer over ...
Fotografie Reacties: 4 29-9-2006 14:10:30

Wendy
Zalig getrouwd !
Hoi medebruidjes,Ik ben reeds 6 dagen mevrouw Naessens ! Zaterdag 23/9 was echt de mooiste dag uit mijn leven! S'morgens om 6u30 opgestaan, op het gemakje ontbeten, dan rustig een douche genomen. Tegen dat ik klaar was was de kapper er. Die heeft mij...
Andere Reacties: 4 29-9-2006 13:44:55

fabienne
dvd opname
hallo weet iemand de prijzen van een dvd opname,voor ons huwelijk,en miss namen wij zijn van HAM,bedankt
Fotografie Reacties: 4 29-9-2006 13:06:23

Anneleen
feestlocatie
Hallo,Het huwelijksaanzoek heeft nog maar pas plaats gevonden en iedereen vraagt al wanneer wij zullen trouwen !! (eeeeek !!! heb nu al stress). Zijn er mensen die een leuk idee hebben voor een feest in W-Vlaanderen? (zaal - tent - andere). Ik hou na...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 29-9-2006 13:01:41

lisa
dansles west-vlaanderen
hallo,wie van jullie heeft danslessen gevolgd voor hun huwelijk? als ik kijk op internet zie ik dat de meeste cursussen reeds begonnen zijn begin september, dus daarvoor zijn we al te laat. weet er iemand adressen in west-vlaanderen en waar je ook no...
Andere Reacties: 6 29-9-2006 13:00:59

Kristien
videogastenboek
Toen ik op zoek was naar een origineel gastenboek kwam ik het videogastenboek tegen. Maar deze zijn blijkbaar alleen in Nederland bekend. Heeft iemand deze al gezien in België of weet iemand waar ze in België verkrijgbaar zijn?Kristien
Ideeën Reacties: 3 29-9-2006 12:25:47

patricia
iemand ervaring met anastasi bruidsboetiek
is daar al iemand geweest?positief of negatief.alles is welkom.ze hebben daar zeer goedkope trouwjurken ?is wel wat ver maar heb het er voor over.is in Nieuwegein
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 29-9-2006 12:11:15

Lobke
kledij bruidegom - Jullie mening graag!
Hallo,Mijn vriend overweegt of hij al dan niet in een wit pak zou trouwen. Wat zijn jullie meningen hierover. Net iets té? Volledigheidshalve misschien bijzetten dat hij een mooi bruin velletje heeft (marokkaanse origine)Merci,Lobke.
Kledij - Bruidegom Reacties: 8 29-9-2006 11:37:00

Caroline
Bruidskledij: winkels Oost-Vlaanderen (Gent en omstreken)
Binnenkort ga ik starten aan mijn zoektocht naar een trouwkleed... Ik kijk er al naar uit. Zijn er bruidswinkels die jullie mij kunnen aanraden (regio: Oost-Vlaanderen en eventueel Vlaams-Brabant)?Bedankt.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 29-9-2006 10:25:58

Ina
Priester op bezoek
Hallo hallo,vanavond komt de priester die ons gaat trouwen op 28/04/2007 bij ons op bezoek.Ik ben al héél nerveus en hopelijk gaat hij akkoord gaan met onze plannen.Hou jullie op de hoogte,groetjes Ina
Andere Reacties: 1 29-9-2006 9:56:48

Loth
Aan Kelly 14/07/07
Dag Kelly!Ik zie juist dat jij ook trouwt op 14/07/07! Wij trouwen die dag in Maaseik. Waar trouwen jullie precies en hoe gaat het bij jullie met de voorbereidingen?Groetjes,Loth
Andere Reacties: 1 29-9-2006 9:23:57

Evelien
ceremoniemeester
Hey, misschien een rare vraag. Maar de ceremoniemeester hangt die samen met het vervoer? Of kan je je vervoer appart regelen? Of kijkt de ceremoniemeester zowiezo voor het vervoer, zelfs al heeft hij dat niet?'t Zit nl zo dat er verre familie van m'n...
Andere Reacties: 2 29-9-2006 8:35:34

an
feestzaal
hallo,Is er iemand al in de abdijhoeve naar een trouwfeest geweest??groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 28-9-2006 22:18:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...