Nu Online
Momenteel zijn er 254 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ann
kleedje zoeken
Weten jullie soms aan te raden bruidswinkels in of rond het Antwerpse? Ik trouw pas volgende zomer, maar wil toch graag al 's hier en daar een kijkje gaan nemen. Spannend...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 1-10-2006 11:42:21

Sharon
gastenboek
weet iemand waar je een gastenboek ergens kunt vinden? of kan laten maken?
Andere Reacties: 3 1-10-2006 11:31:12

Nele
Jacquet
Hallo medebruidjes!We trouwen in juni 2007, maar kijken nu al eens rond voor de kledij voor mijn bruidegom en de mannen van de suite.Ik zie heel graag jacquet met hoed en handschoenen. Ik vind dat chic en feestelijk. Je kan met de hoed e.d. ook mooie...
Kledij - Bruidegom Reacties: 7 1-10-2006 9:42:04

saskia
origineel bedankjes
ik zoek een origineel bedankje voor het verlaten van de zaal, geen kaarsjes of zo maar echt iets speciaals.Iemand iedeeenvuur maar af
Ideeën Reacties: 9 1-10-2006 9:31:22

saskia
Vader
Ik heb een slechte band met mijn vader, om eerlijk te zijn, geen band met mijn vader. Hij mag me niet meer zien, ik wil hem niet meer zien. Wij trouwen op 07/07/07. Ik ben 20. Ben ik voor de een of andere reden verplicht om hem van mijn huwelijk te l...
Juridisch Reacties: 8 1-10-2006 9:23:54

stefanie
HELP Geen vervoer
Hey iedereen,Ik heb een probleem. IK vind geen vervoer voor ons huwelijk op 07.07.07Ik had graag een old timer bus gehuurd maar bij verschillende zijn die al allemaal bezet of het is te ver rijden voor hen.Kan iemand mij helpen aan een old timer busj...
Ceremonie Reacties: 7 30-9-2006 15:18:29

debbie
jmc productions een goede keuze?????
hallo wij trouwen op 10-08-07en wij hebben jmc productions onder de arm genomen.kennen jullie hem en wat vinder jullie ervan?vele groetjes debbie
Andere Reacties: 3 30-9-2006 11:01:19

Danny
Huwelijkskaarsjes als geschenk etc..
Een origineel geschenkje bij het verlaten van de feestzaal. Ga eens kijken bij www.ideekaarsen.beEen kaarsje (1,95€) met daarop een foto van beiden en huwelijksdatum.Of een groot windlicht als aandenken voor ouders, ... Alles is handgemaakt en ...
Uitnodigingen Reacties: 1 30-9-2006 10:44:37

Kristien
feestzaal omgeving heist op den berg
Heeft er iemand ervaringen met volgende zalen:Hof van Nazareth (Lier)Hof van Beatrijs (Lier)Daemshof (Noorderwijk)Vlasschaerd (Hulshout)
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 29-9-2006 22:34:02

Clarisse
Hof ter Delft
Hallo,Wij gaan volgend jaar trouwen en we hebben wel interesse in de feestzaal Hof Ter Delft te Ekeren.Heeft er iemand positieve of negatieve ervaringen met die zaal?Ook op ons lijstje staan de Hortensiahoeve te Kapellen en Salons De Groene Jager te ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 29-9-2006 22:23:54

Marijke
Vévé in Oostakker en Cony in Aalter
Heeft er iemand ervaring met 1 van bovenstaande bruidswinkels? Bedankt!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 29-9-2006 20:53:56

Rebecca
Trouwringen
HoiIk heb een klein vraagje. Aan welke kant draag je de trouwring? Ik heb al gezien bij mensen dat ze die rechts aandoen en bij anderen links.Mag je dat zelf kiezen?GroetjesRebecca11.08.07
Ceremonie Reacties: 5 29-9-2006 20:45:06

anita
afzeggingen
Hallo,Nog 29 dagen en dan is het voor ons de grote dag. De genodigden beginnen nu toe te zeggen of af te zeggen voor het feest en ik begin te panikeren. Momenteel zitten we aan 55 personen voor 's avonds en er waren er 90 uit genodigd. Plezant vinde...
Voorbereiding Reacties: 4 29-9-2006 17:34:39

Freya
Ceremoniemeester regio Waasland???
Bruidjes, ik ben op zoek naar een ceremoniemeester in de regio van het Waasland. Kunnen jullie iemand aanbevelen? Of vinden jullie dit een luxe en kan het best door iemand anders gedaan worden? Bijvoorbeeld een goede vriend?Alvast bedankt voor jullie...
Ceremonie Reacties: 3 29-9-2006 16:54:21

inge
trouwjurk
hallo,wij trouwen 07/07/07.binnen 2 weekjes ga ik zien voor een trouwjurk bij c'est moi en wernhout en bij het bruidsparadijs in kapellen?weet er misschien iemand of de jurken er van goede kwaliteit zijn?groetjes, inge
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 29-9-2006 16:13:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...