Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evelien
Help!!!de tafelschikking!!!
hey,ik zit met een probleempje!Mijn ouders zijn gescheiden en komen echt niet goed overeen. Wij hadden heel graag gewerkt met een eretafel maar wij zijn echt bang dat dit volledig in het 100 zal lopen. Mijn pa heeft zelf ook al gezegd dat hij niet na...
Andere Reacties: 6 2-10-2006 12:11:20

Dominique
Help! mijn schoonfamilie doet onnozel :-(
ik moest normaal zaterdag bij Mia Monta mijn kleed gaan passen, maar vrijdag belden ze af om te zeggen dat Nicky Vankets nog steeds de stof voor mijn jurk niet had doorgestuurd. Er zat een fout in de eerste stof en gelukkig hadden ze het gezien. Nu g...
Andere Reacties: 4 2-10-2006 11:01:23

stefanie
Help geen vervoer (REGIO) (07.07.07)
Hallo allemaal,bedankt om te reageren. Wij zijn van West-Vlaanderen en trouwen in Oostende en het feest gaat door in Brugge.dank jestefanie en ben07.07.07
Ceremonie Reacties: 4 2-10-2006 10:38:33

Lieve
Verkoop jurk - hoe aanpakken?
Hey,we zijn nu een maandje getrouwd en ik geniet nog van ieder moment.Vlak na de grote dag hebben we beslist mijn jurk tweedehands te verkopen omdat ons huwelijksfeest financieel nogal zwaar was.Ik heb hier al verschillende berichtjes gepost en het s...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 2-10-2006 8:11:30

sendy
hulp hulp
heb dringend een locatie nodig ik trouw over drie maand
Locatie Reacties: 1 2-10-2006 0:23:20

Vicky
feestzaal regio Leuven
Hallo,we zijn op zoek naar een geschikte locatie voor ons huwelijksfeest. Momenteel twijfelen we nog tussen De Venkel (Kortenberg), Berkenhof (Bierbeek), Salons Daelhoff (Wijgmaal) en de Adellijke Belofte (Leuven). Wie heeft er al (pos. of neg.) erva...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 1-10-2006 21:42:44

nancy
bruidsjurk en dj
wij trouwen op 6juli 2007 en we hadden graag geweten als eer iemand ervaring heeft met bruidskledij suère uit brugge en met dj ludwigs uit schellebelle.graag zouden we weten mocht die 2 meevallen.
Andere Reacties: 2 1-10-2006 20:26:54

katleen
Ceremoniemeester A'pen
Wij trouwen volgend jaar in oktober en we zijn nog aan het twijfelen of we al dan niet een ceremoniemeester zouden nemen. En zo ja, welke ?? Want we kennen er geen enkele. We zoeken iemand in de buurt van Wommelgem - Ranst (A'pen). Heeft er iemand ti...
Ceremonie Reacties: 4 1-10-2006 19:54:38

johanna
Ervaring met volgende feestzalen regio GENT
Wij twijfelen tussen het Kasteel van Saffelaere, de Lozen Boer en Kasteel Sanderling om ons feest te laten doorgaan. Onze gewenste datum is bij allen nog beschikbaar. Wat zijn jullie ervaringen of waarom verkozen jullie het één boven het an...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 1-10-2006 19:23:10

Sarah
Ik heb mijn DROOMJRUK gevonden
Hoi bruidjes,gisteren ben ik voor mij trouwkleed gaan kijken bij Haute Couture Jetty te Melsele. Jetty is een zeer vriendelijke dame die haar vak echt kent.Ik heb 5 jurken uitgekozen, en de vierde was het. Een jurk van Ian Stuart, héél spec...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 1-10-2006 18:27:25

Hannah
tweetalige uitnodiging
Hallo iedereen, ik wou vragen of er nog iemand van jullie verloofd is met een buitenlander en zo ja, hoe zit het met jullie uitnodigingen? Ik wil de uitnodiging volledig tweetalig maken, Engels-Nederlands. Heeft er iemand van jullie hier een voorbeel...
Andere Reacties: 4 1-10-2006 17:29:05

Katleen
Opmaak vierkant misboekje
Wij haddan graag wat advies gehad omtrent de opmaak van een vierkant misboekje. De kaft zelf wordt aangemaakt bij onze drukker die de uitnodigingen verzorgt, maar geen ganse misboekjes doet. Die raadde ons af om een vierkant boekje te maken indien we...
Religie Reacties: 3 1-10-2006 16:53:00

Nele
Voorbereiding 's ochtends: hoelang?
Hallo medebruidjes!Ik vraag me af hoeveel tijd je als voorbereiding 's ochtends moet voorzien voor de bruidegom en de bruid.De bruidegom moet zich enkel wassen en aankleden, plus ontbijten. Geen kapper, want hij heeft geen haar. :-) Hoelang reken je ...
Andere Reacties: 3 1-10-2006 16:38:39

julie
aansluiten op het avondfeest
Hallo, mijn toekomstige man en ik zouden graag onze receptie (vooraf) laten wegvallen en de mensen 's avonds laten aansluiten bij het avondfeest. Is er iemand die dit al meegemaakt heeft? Hoe verloopt dit precies, wanneer komen de mensen dan toe, gaa...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 1-10-2006 13:32:29

Kristel
Fotograaf regio Namen gezocht
Hoi,Wij trouwen op 21/04/07 in Namen en zijn op zoek naar een fotograaf voor enkele uren (misviering + receptie + korte reportage). Liefst niet te duur.Bedankt!Kristel
Fotografie Reacties: 1 1-10-2006 12:58:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...