Nu Online
Momenteel zijn er 257 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

fien
stadshuis
Hallo,Geeft er iemand ervaringen met het stadshuis van roeselare?fien22/06/2007
Ceremonie Reacties: 1 5-10-2006 15:13:33

Daisy
dansgroep tijdens het eten? help?????
Hallo allemaal,Graag had ik een live dansgroep tijdens het eten iets in de aard van indische dansers. kent iemand zo een dansgroep of heeft iemand iets in deze aard gehad og gaat hebben???Alavst bedankt voor de hulp
Muziek - Live Reacties: 2 5-10-2006 14:30:03

Rebecca
Dilemma bruidskindjes, ringendrager
HoiIk heb een dilemma. Mijn broer heeft een dochtertje. Zij zal 5 zijn tegen de trouw. Ik had haar graag als bruidsmeisje, maar door omstandigheden zit de kans erin dat het niet zal gaan.Daarom heb ik aan het jongste dochtertje van mijn neef gevraa...
Andere Reacties: 3 5-10-2006 12:29:56

stien
kledij bruidskindjes zelf maken
Hallo, Ik zou graag de kleertjes voor mijn bruidskindjes (jongen en meisje van 4 jaar oud) zelf maken. Kan er mij iemand helpen met leuke patronen? Alvast bedankt!
Kledij - Suite Reacties: 2 5-10-2006 11:47:09

Van Daele
Aan Debra
Hallo Debra,Ik heb je vorige week een e-mail gestuurd met een aantal vragen, mss heb je er al op gereageerd maar daar mijn computer thuis het begeven heeft kan ik mijn e-mail niet meer controleren.Als je dit berichtje leest, kan je mss een mailtje st...
Andere Reacties: 1 5-10-2006 9:12:01

Evi
trouwjurk als een prinsesje
hey medebruidjes,Ik trouw volgend jaar in juni en heel binnenkort wil ik voor de eerste keer gaan kijken om een trouwkleed te kiezen en te passen. Ik zou heel graag een klassiek trouwkleed hebben met pareltjes en een mooie lange sleep, zoals een prin...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 4-10-2006 23:00:14

An
Duur Fotoreportage
Hallo IedereenDe planning qua uren is bij ons precies niet zo simpel, ik had graag de foto's genomen na gemeentehuis & kerk,maar ik weet niet hoelang zo'n reportage duurt uitgezonderd de reistijd. Kan iemand mij hier meer info over geven?Alvast b...
Fotografie Reacties: 8 4-10-2006 22:42:45

Valérie
Stahuis
Hallo,Is er iemand die weet hoeveel het kost om in het stadhuis van Brugge te trouwen?Groetjes, Valérie
Andere Reacties: 5 4-10-2006 21:52:57

an
trouwbeurs Hasselt
hallo,Weet er iemand wanneer de trouwbeurs is in Hasseltgroetjes
Andere Reacties: 3 4-10-2006 21:12:52

sylvie
zang in de kerk
Hallo medebruidjes en ex-bruidjes,Ik vroeg mij af of iemand ervaring heeft met de zangeres Cheeru Mampay? Heeft zij bij jullie gezongen of zijn jullie naar een viering geweest waar zij zong? Of hebben jullie haar ook gekozen? Kennen jullie nog zanger...
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 4-10-2006 19:28:45

Annelies
Coudenys
Hallo bruidjes Heeft er iemand onder jullie ervaring met fotograaf Coudenys uit Brugge? Zijn stijl van foto's spreken ons wel aan, maar ik vrees dat hij te duur is voor ons budget...GroetjesAnnelies14-07-07
Fotografie Reacties: 2 4-10-2006 18:38:55

Annelies
Fotograaf enoa
Hallo bruidjesHeeft er iemand onder jullie ervaring met Enoa uit Antwerpen?GroetjesAnnelies14-07-07
Fotografie Reacties: 2 4-10-2006 18:37:41

Saskia
geschenkjes voor genodigden
Hallo Ik ben opzoek naar mini wc of lavabootjes. Wij zijn nl. zelfstandig in de sanitaire sector, en zouden graag zo'n kleine dingetjes vinden en eventueel onze namen op laten drukken. Hopelijk kan er mij iemand helpenalvast bedankt
Andere Reacties: 3 4-10-2006 18:16:13

stefanie
tekst gezocht "verhaal van de boom en de fluitist"
Hey bruidjes,Kan iemand mij helpen met het vinden van de tekst over de boom en de fluitist. Heb het ooit gehad, maar met alle drukte ben ik het verloren;alvast bedanktstefanie07.07.07
Religie Reacties: 2 4-10-2006 18:10:49

fabienne
uitnodigingen
hallo kan iemand een paar vb geven voor onze uitnodigingen wij willen geen bloemen en geen geschenken maar liever een envelop,hoe moeten we dat in een mooie zin vormen,woutersfabienne@hotmail.com bedankt
Uitnodigingen Reacties: 9 4-10-2006 16:31:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...