Nu Online
Momenteel zijn er 105 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kristien
foto's zoo
Hey, heeft er iemand ervaring met foto's te trekken in de zoo? Dit lijkt me wel leuk, maar ik weet niet of er veel hekken staan
Fotografie Reacties: 4 9-10-2006 13:02:00

Lobke
jaretellen en kousenband?
Hallo,Ik zou het leuk vinden om op de grote dag jaretellen te dragen. Maar ik zou ook graag een koudenband dragen. Wordt dat gedaan, de twee samen? Is een beetje te veel van het goede, waarschijnlijk?En als jullie een kousenband dragen, welke kousen ...
Andere Reacties: 1 9-10-2006 13:00:32

Marjolijn
wasserij
Hallo,Weet er iemand een goede wasserij voor mijn trouwkleed in Leuven en omstreken?groetjes,marjolijn
Andere Reacties: 1 9-10-2006 12:52:07

Kelly
Ik zoek 2dehands trouwkleed
Hoi Ik ben 1.72 m heb maat 38 in gewone kledij. En ben op zoek naar een recente trouwjurk.Bij voorkeur type Linea raffaelliof Rembo. Geen spierwitte jurk, geen lange sleep, geen lange mouwen.mail me foto's en prijzennaartrouwkleedtekoop@gmail.comgr...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 9-10-2006 12:28:53

Valerie
Nicky Van Kets
Hey,Kent er iemand prijzen van de ontwerpen van Nicky Van Kets?Vraag me gewoon af vanaf hoeveel de kleedjes beginnen.Groetjes
Andere Reacties: 4 9-10-2006 9:43:24

Valerie
suitekledij
Hoi,Ik ben rustig aan het uitkijken naar trouwjurkjes en suitekledij. Ik heb nl.één probleempje, mijn schoonzussen hebben het niet superbreed en zullen dan ook niet veel spenderen aan de suitekledij. Kent er iemand winkels waar leuke en bet...
Andere Reacties: 4 9-10-2006 8:27:14

Lieve
Onze film is klaar!
Hey,op 1 september zijn mijn schatje en ik getrouwd. Het was (cliché, maar niets is minder waar) de mooiste dag van mijn leven.Gisteren konden we alles nog eens opnieuw beleven doordat we onze film mochten gaan bekijken. Mijn vader heeft die voo...
Andere Reacties: 4 9-10-2006 6:10:28

Ann
Marthyro
Vorig seizoen vond ik de kleedjes van Mathyro echt wel mooi. 'k Ben dus super-benieud naar de nieuwe collectie. Op de site staat nog steeds de collectie 2006. Iemand enig idee of die van 2007 ergens te bekijken is op internet? Groetjes, Ann
Andere Reacties: 2 8-10-2006 20:59:36

annemie
Farah Love
Iemand ervaring met Farah Love in Zwijndrecht? Ik heb daarstraks op de bruidsbeurs een afspraak gemaakt voor november, alle kleedjes zijn dan 700 euro.
Andere Reacties: 41 8-10-2006 20:16:59

wendy
e&r beverlo
Hallo iedereen,ik trouw op 23 juni 2007 en wil zeer binnenkort voor mijn droomjurk gaan kijken. Had gedacht om bij E&R in Beverlo eens een kijkje te gaan nemen.Zou graag weten of er bruidjes zijn die er al geweest zijn en natuurlijk wat hun ervar...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 8-10-2006 17:31:49

Karolien
bloemist regio Tienen
Hallo allemaal,wij trouwen 9 juni volgend jaar en zijn op zoek naar een bloemist. Zijn er ergens voorbeelden van boeketten te vinden? Of hoe kiezen jullie een mooi boeket?alvast bedanktgroetjes,Karolien
Bruidsboeket Reacties: 1 8-10-2006 16:53:33

Karolien
fotograaf (regio TIenen)
Hoi iedereen,mijn vriendje en ik trouwen 9 juni volgend jaar en zijn op zoek naar een goeie fotograaf (liefst bij ons in de buurt- wij zijn van Linter). Heeft er iemand ervaring met een fotograaf uit de buurt?alvast bedankt!Karolien
Fotografie Reacties: 4 8-10-2006 16:51:21

olivier
Vergauwe uit Eeklo
Hallo allemaal,is er iemand die ervaring heeft met fotograaf Veraguwe uit Eeklo?Zoja, wat zijn jullie ervaringen?groetjes,
Fotografie Reacties: 5 8-10-2006 16:21:48

olivier
Vergauwe uit Eeklo
Hey allemaal,heeft er iemand ervaring met fotograaf Vergauwe uit Eeklo?Alvast bedankt voor jullie reacties!
Andere Reacties: 0 8-10-2006 16:19:37

Evy
onze huwelijksdag: verslag + foto's
Hallo bruidjes...Reeds 43 dagen getrouwd en het is echt zalig!!!!!!!!!Onze site hebben we ondertussen vernieuwd en je kan er ook de foto's van onze dag bekijken...www.users.poink.be/evychristofGeniet allemaal van de voorbereidingen en aan degenen die...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 0 8-10-2006 14:13:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...