Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Mieke
Ian Stuart
Ik ben zoals vele andere hier ook zot van de jurken van ian stuart. heeft er iemand een idee van de prijs van de modellen Monaco en florence?Ik ga binnen 2 weken voor de eerste keer kijken naar een kleed, maar ik schrik dat ik bij een bult ga verschi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 10-10-2006 12:10:09

Patricia
Bruidslingerie in Lier
Heeft er iemand ervaring met Marie- fleur in Lier. Naar het schijnt is dat een winkel met veel bruidslingerie. Laten jullie je positieve en negatieve ervaringen hieromtrent weten? Of kennen jullie nog andere lingeriewinkels in het Antwerpse?Groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 1 10-10-2006 11:53:53

saskia
ringen vingerafdruk
heyheeft er iemand ervaring met trouwringen waar een vingerafdruk in komt? we zijn beiden verliefd op deze ringen maar ik heb nu gehoord dat de afdruk er zou uitslijten ne x-aantal jaar en dat is niet echt de bedoeling...dus heeft er iemand ervaring?...
Andere Reacties: 5 10-10-2006 11:11:45

Annelies
trouwfotograaf asse
Dag bruidjes, heeft er iemand onder jullie ervaring met de trouwfotograaf (www.trouwfotograaf.be) uit Asse?Wat vragen ze ongeveer?GroetjesAnnelies14/07/07
Fotografie Reacties: 2 10-10-2006 9:54:31

Ellen
Trouwkleed
Hallo iedereen,Een klein vraagje.. ik ga morgen voor de eerste keer eens kijken naar een trouwkleed maar nu vraag ik mij af.. ik heb niet de perfecte maten.. is da een probleem om te passen?? zijn de jurken wel groot/breed genoeg?? ;-) Grtjs. Ellen07...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 10-10-2006 9:22:22

Els
Het Molenhuis in Vremde
Wie heeft ervaring met een huwelijksfeest in het Molenhuis in Boechout (Vremde)? Alvast bedankt voor de reacties.Els
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 9-10-2006 23:21:17

Evi
holsbeek - rotselaar
Hallo allemaal, weet iemand een leuke locatie voor foto's in de omgeving van Rotselaar - HOlsbeek?Of iemand inspiratie voor een toffe binnenreportage want we trouwen namelijk in maart?groetjes,Evi
Locaties - Fotografie Reacties: 0 9-10-2006 19:49:06

Marisa
Huwelijksreis Mauritius
Dit weekend hebben mijn schatje en ik eens langsgeweest bij het reisbureau om ons eens te informeren over Mauritius omdat we helemaal geen idee hadden hoeveel dit kost. Ze hebben ons dan een aantal boeken meegegeven van de zomer (want we trouwen ook ...
Huwelijksreis Reacties: 12 9-10-2006 19:48:19

Kelly
Make-Up van Mylene
Hey,Ik ben zondag naar de trouwbeurs in Antwerpen geweest en daar stonden de mensen van mylene. Ze hadden een interessant voorstel. Ze verzorgen de make-up op je grote dag gratis en het enige dat je moet doen is op voorhand een home-party organiseren...
Verzorging - Make-Up Reacties: 16 9-10-2006 19:34:37

els
taak van een ceremoniemeester?
hallo, wat is de taak van een ceremoniemeester? Ik wil mijn vriendin dit laten doen maar ik weet niet wat ze zoal allemaal zou kunnen doen.Alvast heel erg bedankt!groetjes, Els14/07/2007
Ceremonie Reacties: 4 9-10-2006 19:23:29

Tania
Onze bruidssite
Een leuk idee, maak een eigen trouwsite.Je kan deze gratis aanmaken.Kijk eens op de onze: www.tania-willy.bruiloftsite.nlHet is erg leuk om zelf te maken, foto's te plaatsen en de mensen zien ook nadien veel vlugger foto's van het huwelijk.Wij hadden...
Ideeën Reacties: 2 9-10-2006 19:13:22

nancy
bruidskledij
hallo iemand ervaring met suère bruidskledij uit brugge?wil graag een kleed daar kopen maar weet niet goed of het aan te raden is en of het duur is.
Andere Reacties: 1 9-10-2006 16:48:26

Greet
Merken die Maya verkoopt?
De titel zegt alles denk ik? Iemand enig idee?Greet02/06/07
Andere Reacties: 2 9-10-2006 15:45:36

Lobke
winkels bruidsjurk regio roeselare, kortrijk
Hallo,Binnenkort ga ik op zoek naar mijn jurk!Kan iemand mij helpen om de juiste bruidswinkels uit te kiezen? Ik ben van de streek rond Waregem. Dus roeselare, kortrijk, ... Allemaal goed!Ik zal zeker al eens naar La Sposa gaan. Groetjes,Lobke.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 9-10-2006 14:35:03

Lobke
Robel Couture
Heeft er iemand ervaring met Robel Couture? Schijnt op het eerste zicht iets minder aantrekkelijk te zijn, maar binnen toch veel keuze en vriendelijke mensen? Groeten,Lobke.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 9-10-2006 14:29:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...