Nu Online
Momenteel zijn er 268 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Katleen
Ceremoniemeesters Merelbeke
Beste, heeft er iemand ervaring met volgende ceremoniemeesters uit Merelbeke: Erik Hennaux en Marc Marchant ?Groetjes !
Ceremonie Reacties: 0 3-10-2006 17:49:17

Karen
danslessen limburg/vlaams-brabant
Hoi, Wij zouden graag een paar danslessen gaan volgen voor onze openingsdans. Iemand een suggestie voor ergens in Limburg of Vlaams-Brabant?Grtjs,Karen30-6-07
Openingsdans Reacties: 3 3-10-2006 17:14:29

Karen
Vervoer: Weet er iemand een nieuwe S-mercedes
Hallo bruidjes,Voor ons komt het allemaal stillekes dichter bij! Maar wij hebben nog geen vervoer!Wij zijn op zoek naar een nieuwe S-klasse van Mercedes en liefst ne zwarte! Is er iemand die zo ergens eentje weet zijn? Of die ons kan helpen?Groetjes,...
Andere Reacties: 1 3-10-2006 15:54:13

sofie
huren trouwjurk
hoi iedereen, weet er soms iemand waar ik een trouwjurk kan hurenbedank
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 3-10-2006 15:21:56

sofie
trouwjurk huren
hallo iedereen, in februari 2007 trouw ik, ik verheug mij echt op deze dag, maar zou graag een trouwjurk huren, daar ons budget wat krap is, en ik toch ook wil schitteren die dag! weet iemand soms waar men bruidsjurken kan huren?alvast bedakt bij voo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 3-10-2006 15:20:56

Pat
Couture Ann - Aalst
Hallo,Ik ben zaterdag eventjes bij Couture Ann in Aalst binnen geweest. Ik moest in november terug komen als het opendeurdagen waren dan kon ik de nieuwe collectie zien. Ze zei mij dat alles maatwerk was, je kan kiezen wat je maar wil. Heeft iemand e...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 3-10-2006 15:01:10

Karolien
Lilian Claes - Herentals
Hallo bruidjesheeft er iemand ervaring met de bruidswinkel Lilian Claes in Herentals? Ik heb gehoord dat ze daar wel redelijk veel hebben. Heeft iemand haar droomjurk daar gevonden?GroetjesKarolien
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 3-10-2006 13:35:39

Karen
Hotel Broel Kortrijk
Hallo iedereen, wie kan me wat meer vertellen over een huwelijksfeest in de Orangerie van Hotel Broel in Kortrijk? Het spreekt ons erg aan omdat het een prachtige zaal is en een prachtig hotel, we zouden graag overnachten na het feest en mijn verloo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 3-10-2006 13:10:50

kristl
drogen bruidsboeket
hallo,Heeft er iemand zijn huwelijksboeket laten vriesdrogen bij de firma Jan Cottignie uit Lauwe?mvg,Kristl
Bruidsboeket Reacties: 4 3-10-2006 12:51:25

kristl
uitnodigiingen
Hey,Wij trouwen op 21 juli 2007. Weet er iemand een goede drukkerij voor het maken van onze uitnodigingen liefst in de regio Waregem of Roeselare.Groetjes Kristl
Uitnodigingen Reacties: 2 3-10-2006 12:49:40

Antonietta
aan Nele - Marylise
Hoi Nele,Je hebt groot gelijk, ik vind Gardenia ook een PRACHTIGE jurk. Mag ik weten waar je je kleed gekocht hebt?bedankt en groetjes,Antonietta25/08/2007
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 3-10-2006 11:13:03

Annelies
Opendeur La sposa roeselare
Is er iemand die haar trouwkleed bij la sposa in roeselare heeft gekocht? Wat is je ervaring?Wanneer zijn er opendeurdagen?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 3-10-2006 11:07:49

Annelies
La Sposa/pronovias
Iemand een idee van de prijs van een trouwkleedje van pronovias of la sposa?Ik vind deze stijl mooi, al zijn ze precies niet zo populair ;-)
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 3-10-2006 11:06:10

Ann
feestzaal de Normandie of Peniche (Koksijde)
Hallo,heeft iemand van jullie ervaring met de Normandie of la Peniche (beiden in Koksijde/Oostduinkerke)? Bedankt!!
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 3-10-2006 10:59:45

Caroline
cadeau ouders
Hello,Heef er iemand een origineel idee om als cadeau te geven aan onze ouders tijdens de misviering? Wordt dat nog gedaan?grtz Caroline
Andere Reacties: 1 3-10-2006 10:08:31
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...